Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Lätis tee ääres, õlirõhk läinud (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3521)
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 06.08.18 17:18 Tsiteeri
Lätis tee ääres, õlirõhk läinud



Tere,

Auto a4 b7 2007 2.0 tdiq õlirõhk läinud, ootan puksiiri, et vedada auto pärnu. Siis küsimus, kas keegi oskab soovitada kuhu viia remonti sellise probleemiga? Kahtlustan, et õlipumba kuuskant andis saba. Ja mida üldse sellise probleemiga ette tuleks võtta, uus õlipump või on varrast eraldi müüa?

Suured tänud ette ära!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 06.08.18 17:41 Tsiteeri


Mootor molekulideks ja siis saab vaadata mida üldse päästa annab seal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 06.08.18 17:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Mootor molekulideks ja siis saab vaadata mida üldse päästa annab seal.
Mootor käis ilusti veel enne seisma panemist, aga mida mina ka tean, eks paistab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 06.08.18 19:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Ja mida üldse sellise probleemiga ette tuleks võtta, uus õlipump või on varrast eraldi müüa?


Foorumitarkuse põhjal kulutab varras pesa ka ära, miski parendatud versioon õlipumbast ka saadaval.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 06.08.18 20:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Ja mida üldse sellise probleemiga ette tuleks võtta, uus õlipump või on varrast eraldi müüa?


Foorumitarkuse põhjal kulutab varras pesa ka ära, miski parendatud versioon õlipumbast ka saadaval.
Praegu auto puksiiril ja teel pärnu, homme läheb kuskile 5+ autosse, kus võetakse pump maha ja saadetakse Tallinna, mida tegema ei tea veel, aga töö teevad ära kuskil 400 euri eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 10.08.18 11:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Ja mida üldse sellise probleemiga ette tuleks võtta, uus õlipump või on varrast eraldi müüa?


Foorumitarkuse põhjal kulutab varras pesa ka ära, miski parendatud versioon õlipumbast ka saadaval.
Praegu auto puksiiril ja teel pärnu, homme läheb kuskile 5+ autosse, kus võetakse pump maha ja saadetakse Tallinna, mida tegema ei tea veel, aga töö teevad ära kuskil 400 euri eest.
Pump taastatud Tartus, mootor käib nagu enne, kõrvalisi helisid pole, turbo töötab. Ainuke asi, et peale 50 km sõitu viskas oil/min hoiatuse. Ise kahtlustan, et tasemeandur paneb näkku, sest eelmised korrad, kui õlivahetus tehtud, viskas samuti üsna kohe hoiatuse ekraanile, siis olen kuskil 0,5L juurde valanud, siis 5-7K km vaikus. Sisse olen valanud alguses 3,7L alati, mis peaks norm olema. Vardalt taset lugeda on täiesti võimatu, sellel autol vähemalt. Vb keegi oskab kommenteerida seda juttu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 10.08.18 12:57 Tsiteeri


Ei oska antud mootori õlitaseme nähtavust vardalt kommenteerida, aga üldiselt on ikka erinevatel autodel näha seda kui lasta mootoril vähemalt 5-10 min seista, varras otsast lõpuni kuivaks teha ja vahel ka vaja mitu korda mõõta ja kuivatada, sest esimeste kordadega jääb liigselt õli ka tasememärkidest ülespoole (ilmselt õlivardakanali seintelt jääb õli varda külge).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 10.08.18 13:27 Tsiteeri


B7 õlivardaga võib tõesti kajakaid loopida.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
qqaabz
huviline



Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI

postitati 17.08.18 16:53 Tsiteeri


Ei hakka uut teemat tegema aga kas taastatakse seda õlimoodulit ka, kui jah, siis kus ja kes ning mis hinnaga ? Uus oli 1500 vaatasin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 17.08.18 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: qqaabz
Ei hakka uut teemat tegema aga kas taastatakse seda õlimoodulit ka, kui jah, siis kus ja kes ning mis hinnaga ? Uus oli 1500 vaatasin.
56565512, 150 euri peaks olema, uuri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
qqaabz
huviline



Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI

postitati 17.08.18 22:27 Tsiteeri


Kas ta mitte turbosid ei taastanud ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 28.08.18 20:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: qqaabz
Kas ta mitte turbosid ei taastanud ?

Rein teeb sisuliselt kõike. Mõni tema juures taastatud pumbaga ja pikemalt sõitnud kodanik võiks siin häält teha, et kuidas see lahendus reaalselt kestab. Teist mooduli pauku see mootor enam üle ei pruugi elada.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
_rein_
huviline



Registreerunud 19.10.09
Kasutaja on eemal


postitati 09.09.18 18:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Tsitaat:
Algselt postitas: qqaabz
Ei hakka uut teemat tegema aga kas taastatakse seda õlimoodulit ka, kui jah, siis kus ja kes ning mis hinnaga ? Uus oli 1500 vaatasin.
56565512, 150 euri peaks olema, uuri.

Tegelikult koos saatmisega 100€


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 10.09.18 09:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: qqaabz
Kas ta mitte turbosid ei taastanud ?


Kui mees on endale turbo taastamise edukalt selgeks teinud, siis ma pakuks ta kohta, et ta on osav remondimees.
Kelle jaoks pole miski mõistuse piires võimatu.
Vahet pole, on see turbo, õlipump või karteripõhja keevitus.

P.S. Reinu ei tunne ega tea, aga nüüd tean....:D

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.8% - SQL: 56.2%]