Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kollane hoiatus (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2393)
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 04.08.18 18:54 Tsiteeri
Kollane hoiatus



Tere foorum!

Keegi viitsib vastata lollile küsimusele- S6 (4,2 AQJ), peale käigu sisselülitust teatab tark karbike, et ''Motorölsensor defekt''. Muid hoiatusi ei ole, õli normis. Eelnevalt esines see ''defekt'' vahel sooja sisepõlemismootori korral, kuid tavaliselt peale uut käivitust ei viitsinud end uuesti ilmutada. Nüüd, ebaloomulikult sooja välitemperatuuri perioodil, muutus ''defekt'' ülimalt aktiivseks- nn. külma (esimese) käivituse korral andis endast kohe märku ja on senini olnud äärmiselt enesekindel- iga käigu sisselülitusega peale käivitust, annab kohe teada, et sensor on defekt. Milles point? Kas lihtsalt vajab vahetust (ikkagi vanake juba, 18 aastakest teeninud truult)? Ja kui viga lihtsalt selles, siis kust seda ''defekti'' peaks otsima ploki küljes?
Loogilisemalt mõeldes, kas see andur annab teada madalast ''öldruckist''?

Tänu- ja kiidusõnad ette taibudele!

MAC


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Madisx
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro

postitati 05.08.18 08:19 Tsiteeri


Vaheta andur ära, ja asi korras!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 05.08.18 09:40 Tsiteeri


Loodan ka ise, et asi vahetusega piirdub, ainult et mootor on suur ja lai, kus see pesitseb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Madisx
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro

postitati 05.08.18 12:08 Tsiteeri


Karteripõhja küljes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 05.08.18 12:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Madisx
Karteripõhja küljes.

Ehk siis mõistlik oleks ka õli vahetus teha ühe hooga, kuna õli tuleb välja nagunii lasta. Vana õli oleks kuidagi veider uuesti sisse kallata.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 05.08.18 13:15 Tsiteeri


Tänan, mehed!
Üks rumal küsimus veel- seal peaks siis olema kaks andurit, üks Motor-Ölstand prüfen ja teine siis see Motorölsensor defekt. Või näitab see ''defekt'', et õlitaseme andur on puhkusel?
Kui mälu ei peta, siis on karteri põhja küljes on üks ''defekt''-andur. Ja see defekt-andur lihtsalt teavitab, et karteris õli otsa saades hoiatust (Öl min) ei tule?
Küsimused kindlasti seal Paldiski mnt klientide tasemel, aga mis teha, kui deutsch on sellisel tasemel.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Madisx
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro

postitati 06.08.18 10:54 Tsiteeri


Üks andur on. See defekt ütlebki, et andur on otsas!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 18.12.18 19:07 Tsiteeri


Sai lõpuks see sensor ära vahetatud (HELLA). Loomulikult ka värske õli ja filter.
Paarsada km oli muretut kulgemist kuni ühel hetkel lõi särama punane õlikann. Loomulikult kohe bremse, engine stop ja kaane alla piiluma- äkki kusagil õlileke peale õlivahetust.:o
Aga ei midagi. Ummisjalu lähedalolevasse kpl-sse, igaks elujuhtumiks 5 ltr. määrdevedelikku kaenlasse ja siis juba julgema pilguga õlivarrast uurima. Aga ka ei midagi- norm kõik ilusti sees.
Käivitades oli kustunud ka Code RED. No mis muud, kui kodu poole, tuli torudest väljas. Seda punast koodi hakkas juba sel ajal ette viskama, kui sensor oli kaputt (ei näidanud õli tempi). Seostasin seda siis anduri veaga, kontrollisin mõned korrad ja sõitsin edasi, ise salamisi mõtiskledes, kui palju maksaks uus (vana) mootor või siis remont. Tavaliselt kustus see RED mingi ajahetkel ise ära, et hiljem taas süttida.
Ei sõida küll iga päev, aga tavaliselt on see õlikannuke endast pea igal korral meelde tuletanud- vahel süttides kusagil pööret tehes, aga enamalt jaolt sirgel teel liikudes. TLN-Keila teel sõites sütib vahel 4-6X. Vahel aga ainult korra päevas. Mõnikord kustub kiirelt, vahel 3-4 km pärast. Õli ei kao (fakt), aga ikkagi häirib ja päris korralikut. Ei või iial teada, millal ta tegelikkust näitab! Ja iga kord peatuda on ka totter.
Oskab ehk keegi avaldada arvamust, milles point võib olla? Vigane andur (mida ei tahaks uskuda), õliaukude ummistumine (ka ei usu hästi, sest tavaliselt- kui umbes, siis nii ongi), mingi juhtme viga või on mõtlev karbike otsustanud närvidega mängida? Õli vahetanud isik rääkis, et mingil masinal (vist isegi AUDI) oli andureid mitmeid vahetatud kuni lõpuks ilmnes, et viga hoopis ajus (v. mingis karbis). Minu jaoks absull tume teema. Aiman esimest vastust- juhtmed külge ja otsida vigu. Sellega tulen vast tuttavate pool toime, aga lihtsam oleks alustuseks omada tarkade klubi poolt antud vihjeid, mis ja kus ja miks.
Ehk on olnud kokkupuuteid, härrased klubilised?

Tänades

Mac


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 18.12.18 20:05 Tsiteeri


Mu vanakesel ka vahel paneb õlirõhutule põlema. Nii kuidas tuju on, vahel aasta aega ei ole ja siis mingil hetkel tuleb. Pigem justkui niiskema ilmaga. Manomeetri näit pole aastatega märgatavalt muutunud. Ise kahtlustan kellade plokki kuna vahel ka õli rõhu näidik jääb põhja (max. rõhk) näitama ja ka õli temp ja lisaks mingi anomaalia kellade valgustusega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
moora772
huviline

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 06.02.19 18:35 Tsiteeri


Pakkun, et kas mõni õlirõhuga seotud andur on surmale määratud või ühendus selle juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.0% - SQL: 63.0%]