Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Viga mootoris - A4 2.0TFSI 147kw '05 (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1858)
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 02.08.18 21:37 Tsiteeri
Viga mootoris - A4 2.0TFSI 147kw '05



Tere,
Auto A4 2.0TFSI 147kw manuaal '05

Veakoodid mootoris:

008851 - Fuel Pressure Regulator Valve (N276)
P2293 - 002 - Mechanical Malfunction - MIL ON

000010 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake)
P000A - 008 - Slow Response - Intermittent

Probleem seisneb selles, et jõud kadunud ja kohati viskab ka mootoritule põlema. Kohapeal on ka mootori töös kuulda tühikäigul õrna kõrinat. Arvutiga vaadates on sellised veakoodid mootoris nagu üleval kirjas.
Nagu ma ise netiavarustest uurisin, siis kütuse surve viga põhjustabki see sama nukkvõlli positsiooni viga. On õige?
Keegi oskab midagi tarka kosta? On see nuka reguleerimisklapp N205 või midagi muud ja kas see kõrin sellise veaga on ok?

Tänud kõigile, kes viitsivad süveneda ja aidata!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 03.08.18 05:38 Tsiteeri


Pead kontrollima ja arvatavasti vahetama nukvõlli. Uue nukvõlli kood 06F 109 101 B


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 03.08.18 10:46 Tsiteeri


Kõigepealt tuleks ikkagi hammasrihma märgid üle vaadata, siis keti olukord üle vaadata.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 03.08.18 14:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Kõigepealt tuleks ikkagi hammasrihma märgid üle vaadata, siis keti olukord üle vaadata.

Kas hammasrihm võib ka tal taolise kõrina põhjustajaks olla?

EDIT:
Kui hammasrihma märgid valed, siis ei tohiks ju korralikult auto käivitudagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 03.08.18 19:38 Tsiteeri


Eks muidugi igasugu asju võib kontrollida, ma lähtusin TPI st mis ühe veakoodikohta käib. Arvan et esimese asjana võiks ikkagi selle nuka ülekontrollida ja kui viga seal ei ole siis teisi asju vaadata. Vaevalt, et kuskil audis mingid vennad ns ajaviiteks TPI si koostavad :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.8% - SQL: 70.2%]