RistoRR
huviline
Registreerunud 31.07.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.18 08:21
|
|
|
A3 ary kütusekulu
Tere.
A3 1.8tq ary mootoriga võtab üle 11l keskmiseks. Küünlad korras, poolid mõõtsin üle ja ühe panin uue. Veakoode ei ole. Samas kiirendades ka ca
3600rpmi juures on justkui tühi auk, ehk siis nii sekundi jagu puuduks justkui jõud. Milles võiks viga olla?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 31.07.18 08:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RistoRR
Tere.
A3 1.8tq ary mootoriga võtab üle 11l keskmiseks.
... |
Mis selles imelikku on? Vaadates tehase andmeid, siis see tundub täiesti reaalne, eriti veel siis, kui auto on näiteks äsja ostetud ja enamus sõite
veel linnas ummikutes ja suvel on mnt peal kindlasti ka omajagu möödasõite.
Tsitaat: |
Fuel consumption - urban 12.9 l/100 km.
Fuel consumption - extra urban 7.4 l/100 km.
Fuel consumption - combined 9.3 l/100 km.
|
|
|
|
|
RistoRR
huviline
Registreerunud 31.07.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.18 09:03
|
|
|
Minu jaoks on küll imelik kui väike mootor väiksel autol selliseid numbreid teeb. Maanteel kuuenda käiguga võtab üle 8 ja see ei ole minu jaoks üldse
ok number... Selliste kulunumbrite valguses oleksin võinud suurte mootoritega edasi sõita...
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 31.07.18 11:12
|
|
|
See on suur kulu selle putaka kohta.
Hollandi lehe andmetel on sellel tehase poolt kirja pandud: 10,6/7,8/6,2 linn/keskmine/maantee.
Omal kogemus ARY mootoriga puudub, aga 1,8T (110kW) olen omanud küll ja oli üsnagi ökopill.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 31.07.18 12:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rom
See on suur kulu selle putaka kohta.
Hollandi lehe andmetel on sellel tehase poolt kirja pandud: 10,6/7,8/6,2 linn/keskmine/maantee.
Omal kogemus ARY mootoriga puudub, aga 1,8T (110kW) olen omanud küll ja oli üsnagi ökopill. |
Need andmed on vast monomähkija omad. Tehase poolt ettenähtud kulu on lisavarustuse kleepsul (eeldatavasti tagavararatta vannis pagassis). Seal kõige
alumine rida: tühimass (kg) - linna kulu (L/100km) - mnt kulu (L/100km) - keskmine kulu (L/100km) - CO2 (g/km).
|
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 31.07.18 12:59
|
|
|
Minu viga, ei pannud esimeses postituses pisikest g-tähte tähele.
Kuid maanteel ühtlase sõiduga 8+ kuluks on ikkagi ulme, sellisel juhul mu 3.0T on maanteel õkonoomsem, kui see väike punn no ei ei saa olla normalne ju.
|
|
|
RistoRR
huviline
Registreerunud 31.07.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.18 20:41
|
|
|
See q täheke nüüd rohkem kui liiter ikka otsa ei tohiks panna.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.18 21:16
|
|
|
Tohib ja veel kuidas tohib, sest keegi ei ole maininud, mis sussid on alla pandud ning pole ka mainitud, kas puhas 98 põleb.
Tsitaat: | Algselt postitas: RistoRR
See q täheke nüüd rohkem kui liiter ikka otsa ei tohiks panna. |
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 01.08.18 04:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rom
Kuid maanteel ühtlase sõiduga 8+ kuluks on ikkagi ulme, sellisel juhul mu 3.0T on õkonoomsem, kui see väike punn no ei ei saa olla normalne ju. |
A la 10a uuem mootor ka ju, mis seal imestada, kui ökonoomsem on.
Uued 3.0(Bi)TDI-d saavad ka juba hakkama sama kuluga, mis taevani kiidetud 1.9TDI (66/81kw). Pole selles ebanormaalset midagi.
|
|
|
|
RistoRR
huviline
Registreerunud 31.07.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.18 05:25
|
|
|
Sussid on 225/45R17 ja paagis on 98
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 01.08.18 06:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RistoRR
Sussid on 225/45R17 ja paagis on 98 |
Ja sõidad sa peamiselt kus linnas ja kas sõitmine jääb ka tiptunni ajale?
|
|
|
|
RistoRR
huviline
Registreerunud 31.07.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.18 06:52
|
|
|
Maantee 80% ja rakveres ei ole tipptunnil ummikuid
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.18 07:05
|
|
|
HHO gaasiga mootoripuhastus ja seda soovitavalt koos õlivahetuse intervalliga. HHO puhastus on 60€/h. Kui ei ole kaua aega enne puhastatud või rohkem
kui 20 000km tagasi siis vähemalt 1.5h. Muul juhul regulaarselt hoolduskäigus on 45min norm.
|
|
|
|
RistoRR
huviline
Registreerunud 31.07.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.18 07:18
|
|
|
Mida see endast kujutama peaks?
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
RistoRR
huviline
Registreerunud 31.07.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.18 07:46
|
|
|
Guugeldasin, vaatasin, kahtlen, et see imet teeb. Pigem on siiski miski muu pooletoobine ja saadab valeandmeid vms.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.18 07:48
|
|
|
See ei tee imet. Õlivahetus ei tee imet. Küünalde vahetus ei tee imet jne. See on kõik hooldustegevus mitte remont.
Mootori ja paljud sõlmed puhastab süsinikladestusest HHO gaas, mida tavalise hooldustegevuse juures on võimatu saavutada.
https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Mootori efektiivsus on otseselt korrelatsioonis kütusekuluga.
|
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 01.08.18 08:18
|
|
|
Kõige õigem oleks oma murega pädevasse kohta diagnostikasse pöörduda.
|
|
|
RistoRR
huviline
Registreerunud 31.07.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.18 09:05
|
|
|
Vaata ma teen oma asju ise. Andmete puudus vaid pidurdab.
Aga teemasse ka. Parameetreid jälgides vaatasin, et boost pressure istub tühikäigul juba 1000mbar ja täisgaasil kiirendades tõusis kuni 2220mbar-ni.
Tundub, et ei ole nagu päris õige see näit, reaalsuses võiks ju tühikäigul egk isegi kergelt miinuses olla? Ja ülemine ots ka kindlasti mitte nii
kõrge ju. Kas peaks n75 klappi kahtlustama või siis boost pressure sensor ise paneb villast?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 01.08.18 09:10
|
|
|
Kas siiani ei suudeta saada aru, et tehase poolt antud kütusekulu ja reaalne kütusekulu ei lange kokku?
Asjad mida saab ise teha;
Rehvirõhud korda, mõõdud ja veljed OE järgi. Rehvil ja rehvil on väga suur vahe kütusekulule, seega vali rehv mille veeretakistus on madal.
Sõidu ajal kõik aknad kinni hoida. Igasugused järelturu lisavidinad, lipid, spoilerid ja laiendid minema.
Pidurid KORDA!
Sildade reguleerimine korralikus kohas.
Kasuta kliimaseadet nii vähe kui saad.
Pidurda käiguga.
Kasuta ära auto inertsi ja säästa pidureid.
Mine säästliku sõidu koolitusele.
Osta vajaduspõhine auto.
|
|
|
|
RistoRR
huviline
Registreerunud 31.07.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.18 09:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Kas siiani ei suudeta saada aru, et tehase poolt antud kütusekulu ja reaalne kütusekulu ei lange kokku?
Asjad mida saab ise teha;
Rehvirõhud korda, mõõdud ja veljed OE järgi. Rehvil ja rehvil on väga suur vahe kütusekulule, seega vali rehv mille veeretakistus on madal.
Sõidu ajal kõik aknad kinni hoida. Igasugused järelturu lisavidinad, lipid, spoilerid ja laiendid minema.
Pidurid KORDA!
Sildade reguleerimine korralikus kohas.
Kasuta kliimaseadet nii vähe kui saad.
Pidurda käiguga.
Kasuta ära auto inertsi ja säästa pidureid.
Mine säästliku sõidu koolitusele.
Osta vajaduspõhine auto. |
Väga vajalik postitus. Ära peale võta!
|
|
|
stonestick
huviline
Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S3 8P
|
postitati 01.08.18 10:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RistoRR
Vaata ma teen oma asju ise. Andmete puudus vaid pidurdab.
Aga teemasse ka. Parameetreid jälgides vaatasin, et boost pressure istub tühikäigul juba 1000mbar ja täisgaasil kiirendades tõusis kuni 2220mbar-ni.
Tundub, et ei ole nagu päris õige see näit, reaalsuses võiks ju tühikäigul egk isegi kergelt miinuses olla? Ja ülemine ots ka kindlasti mitte nii
kõrge ju. Kas peaks n75 klappi kahtlustama või siis boost pressure sensor ise paneb villast? |
Tundub, et mitte ainult andmetest, vaid ka teadmistest jääb puudu - loe seda lõiku. See, mida sina
vaatad, on absoluutrõhk, lahuta sealt 1bar maha ja saad normaalsed numbrid.
Arvestades, et tegemist on vana quattro turbobensukaga, siis arvan ka, et peaksid reaalsusega leppima. Mul oli 2.0 TFSI DSG esiveoline A3 ja selle
kütusekulu kohta võid lugeda siit (carbon buildupi olukord oli
mulle selles mootoris teadmata). Valdav kilometraa˛ tuli Tallinn-Tartu maanteelt.
|
|
|
|
RistoRR
huviline
Registreerunud 31.07.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.18 10:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stonestick
Tsitaat: | Algselt postitas: RistoRR
Vaata ma teen oma asju ise. Andmete puudus vaid pidurdab.
Aga teemasse ka. Parameetreid jälgides vaatasin, et boost pressure istub tühikäigul juba 1000mbar ja täisgaasil kiirendades tõusis kuni 2220mbar-ni.
Tundub, et ei ole nagu päris õige see näit, reaalsuses võiks ju tühikäigul egk isegi kergelt miinuses olla? Ja ülemine ots ka kindlasti mitte nii
kõrge ju. Kas peaks n75 klappi kahtlustama või siis boost pressure sensor ise paneb villast? |
Tundub, et mitte ainult andmetest, vaid ka teadmistest jääb puudu - loe seda lõiku. See, mida sina
vaatad, on absoluutrõhk, lahuta sealt 1bar maha ja saad normaalsed numbrid. |
No ka need on andmed Aga selle poolega siis ok.
|
|
|