Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A3 ary kütusekulu (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 1935)
RistoRR
huviline



Registreerunud 31.07.18
Kasutaja on eemal


postitati 31.07.18 08:21 Tsiteeri
A3 ary kütusekulu



Tere.

A3 1.8tq ary mootoriga võtab üle 11l keskmiseks. Küünlad korras, poolid mõõtsin üle ja ühe panin uue. Veakoode ei ole. Samas kiirendades ka ca 3600rpmi juures on justkui tühi auk, ehk siis nii sekundi jagu puuduks justkui jõud. Milles võiks viga olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 31.07.18 08:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RistoRR
Tere.

A3 1.8tq ary mootoriga võtab üle 11l keskmiseks.
...


Mis selles imelikku on? Vaadates tehase andmeid, siis see tundub täiesti reaalne, eriti veel siis, kui auto on näiteks äsja ostetud ja enamus sõite veel linnas ummikutes ja suvel on mnt peal kindlasti ka omajagu möödasõite.

Tsitaat:

Fuel consumption - urban 12.9 l/100 km.
Fuel consumption - extra urban 7.4 l/100 km.
Fuel consumption - combined 9.3 l/100 km.



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RistoRR
huviline



Registreerunud 31.07.18
Kasutaja on eemal


postitati 31.07.18 09:03 Tsiteeri


Minu jaoks on küll imelik kui väike mootor väiksel autol selliseid numbreid teeb. Maanteel kuuenda käiguga võtab üle 8 ja see ei ole minu jaoks üldse ok number... Selliste kulunumbrite valguses oleksin võinud suurte mootoritega edasi sõita...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 31.07.18 11:12 Tsiteeri


See on suur kulu selle putaka kohta.
Hollandi lehe andmetel on sellel tehase poolt kirja pandud: 10,6/7,8/6,2 linn/keskmine/maantee.
Omal kogemus ARY mootoriga puudub, aga 1,8T (110kW) olen omanud küll ja oli üsnagi ökopill.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 31.07.18 12:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rom
See on suur kulu selle putaka kohta.
Hollandi lehe andmetel on sellel tehase poolt kirja pandud: 10,6/7,8/6,2 linn/keskmine/maantee.
Omal kogemus ARY mootoriga puudub, aga 1,8T (110kW) olen omanud küll ja oli üsnagi ökopill.


Need andmed on vast monomähkija omad. Tehase poolt ettenähtud kulu on lisavarustuse kleepsul (eeldatavasti tagavararatta vannis pagassis). Seal kõige alumine rida: tühimass (kg) - linna kulu (L/100km) - mnt kulu (L/100km) - keskmine kulu (L/100km) - CO2 (g/km).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 31.07.18 12:59 Tsiteeri


Minu viga, ei pannud esimeses postituses pisikest g-tähte tähele.
Kuid maanteel ühtlase sõiduga 8+ kuluks on ikkagi ulme, sellisel juhul mu 3.0T on maanteel õkonoomsem, kui see väike punn :) no ei ei saa olla normalne ju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RistoRR
huviline



Registreerunud 31.07.18
Kasutaja on eemal


postitati 31.07.18 20:41 Tsiteeri


See q täheke nüüd rohkem kui liiter ikka otsa ei tohiks panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.07.18 21:16 Tsiteeri


Tohib ja veel kuidas tohib, sest keegi ei ole maininud, mis sussid on alla pandud ning pole ka mainitud, kas puhas 98 põleb.
Tsitaat:
Algselt postitas: RistoRR
See q täheke nüüd rohkem kui liiter ikka otsa ei tohiks panna.



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 01.08.18 04:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rom
Kuid maanteel ühtlase sõiduga 8+ kuluks on ikkagi ulme, sellisel juhul mu 3.0T on õkonoomsem, kui see väike punn :) no ei ei saa olla normalne ju.

A la 10a uuem mootor ka ju, mis seal imestada, kui ökonoomsem on.

Uued 3.0(Bi)TDI-d saavad ka juba hakkama sama kuluga, mis taevani kiidetud 1.9TDI (66/81kw). Pole selles ebanormaalset midagi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RistoRR
huviline



Registreerunud 31.07.18
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.18 05:25 Tsiteeri


Sussid on 225/45R17 ja paagis on 98


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 01.08.18 06:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RistoRR
Sussid on 225/45R17 ja paagis on 98

Ja sõidad sa peamiselt kus linnas ja kas sõitmine jääb ka tiptunni ajale?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RistoRR
huviline



Registreerunud 31.07.18
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.18 06:52 Tsiteeri


Maantee 80% ja rakveres ei ole tipptunnil ummikuid :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.18 07:05 Tsiteeri


HHO gaasiga mootoripuhastus ja seda soovitavalt koos õlivahetuse intervalliga. HHO puhastus on 60€/h. Kui ei ole kaua aega enne puhastatud või rohkem kui 20 000km tagasi siis vähemalt 1.5h. Muul juhul regulaarselt hoolduskäigus on 45min norm.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RistoRR
huviline



Registreerunud 31.07.18
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.18 07:18 Tsiteeri


Mida see endast kujutama peaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.18 07:31 Tsiteeri


Suvaline video: https://www.youtube.com/watch?v=Y5-2KnL4Gw4

Eeldus on muidugi HHO masina võimsus, mis peab olema vähemalt 1000L/h.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RistoRR
huviline



Registreerunud 31.07.18
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.18 07:46 Tsiteeri


Guugeldasin, vaatasin, kahtlen, et see imet teeb. Pigem on siiski miski muu pooletoobine ja saadab valeandmeid vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.18 07:48 Tsiteeri


See ei tee imet. Õlivahetus ei tee imet. Küünalde vahetus ei tee imet jne. See on kõik hooldustegevus mitte remont.
Mootori ja paljud sõlmed puhastab süsinikladestusest HHO gaas, mida tavalise hooldustegevuse juures on võimatu saavutada.
https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM

Mootori efektiivsus on otseselt korrelatsioonis kütusekuluga.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 01.08.18 08:18 Tsiteeri


Kõige õigem oleks oma murega pädevasse kohta diagnostikasse pöörduda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RistoRR
huviline



Registreerunud 31.07.18
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.18 09:05 Tsiteeri


Vaata ma teen oma asju ise. Andmete puudus vaid pidurdab.

Aga teemasse ka. Parameetreid jälgides vaatasin, et boost pressure istub tühikäigul juba 1000mbar ja täisgaasil kiirendades tõusis kuni 2220mbar-ni. Tundub, et ei ole nagu päris õige see näit, reaalsuses võiks ju tühikäigul egk isegi kergelt miinuses olla? Ja ülemine ots ka kindlasti mitte nii kõrge ju. Kas peaks n75 klappi kahtlustama või siis boost pressure sensor ise paneb villast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 01.08.18 09:10 Tsiteeri


Kas siiani ei suudeta saada aru, et tehase poolt antud kütusekulu ja reaalne kütusekulu ei lange kokku?
Asjad mida saab ise teha;
Rehvirõhud korda, mõõdud ja veljed OE järgi. Rehvil ja rehvil on väga suur vahe kütusekulule, seega vali rehv mille veeretakistus on madal.
Sõidu ajal kõik aknad kinni hoida. Igasugused järelturu lisavidinad, lipid, spoilerid ja laiendid minema.
Pidurid KORDA!
Sildade reguleerimine korralikus kohas.
Kasuta kliimaseadet nii vähe kui saad.
Pidurda käiguga.
Kasuta ära auto inertsi ja säästa pidureid.
Mine säästliku sõidu koolitusele.
Osta vajaduspõhine auto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
RistoRR
huviline



Registreerunud 31.07.18
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.18 09:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kas siiani ei suudeta saada aru, et tehase poolt antud kütusekulu ja reaalne kütusekulu ei lange kokku?
Asjad mida saab ise teha;
Rehvirõhud korda, mõõdud ja veljed OE järgi. Rehvil ja rehvil on väga suur vahe kütusekulule, seega vali rehv mille veeretakistus on madal.
Sõidu ajal kõik aknad kinni hoida. Igasugused järelturu lisavidinad, lipid, spoilerid ja laiendid minema.
Pidurid KORDA!
Sildade reguleerimine korralikus kohas.
Kasuta kliimaseadet nii vähe kui saad.
Pidurda käiguga.
Kasuta ära auto inertsi ja säästa pidureid.
Mine säästliku sõidu koolitusele.
Osta vajaduspõhine auto.

Väga vajalik postitus. Ära peale võta!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 01.08.18 10:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RistoRR
Vaata ma teen oma asju ise. Andmete puudus vaid pidurdab.

Aga teemasse ka. Parameetreid jälgides vaatasin, et boost pressure istub tühikäigul juba 1000mbar ja täisgaasil kiirendades tõusis kuni 2220mbar-ni. Tundub, et ei ole nagu päris õige see näit, reaalsuses võiks ju tühikäigul egk isegi kergelt miinuses olla? Ja ülemine ots ka kindlasti mitte nii kõrge ju. Kas peaks n75 klappi kahtlustama või siis boost pressure sensor ise paneb villast?


Tundub, et mitte ainult andmetest, vaid ka teadmistest jääb puudu - loe seda lõiku. See, mida sina vaatad, on absoluutrõhk, lahuta sealt 1bar maha ja saad normaalsed numbrid.

Arvestades, et tegemist on vana quattro turbobensukaga, siis arvan ka, et peaksid reaalsusega leppima. Mul oli 2.0 TFSI DSG esiveoline A3 ja selle kütusekulu kohta võid lugeda siit (carbon buildupi olukord oli mulle selles mootoris teadmata). Valdav kilometraa˛ tuli Tallinn-Tartu maanteelt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RistoRR
huviline



Registreerunud 31.07.18
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.18 10:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
Tsitaat:
Algselt postitas: RistoRR
Vaata ma teen oma asju ise. Andmete puudus vaid pidurdab.

Aga teemasse ka. Parameetreid jälgides vaatasin, et boost pressure istub tühikäigul juba 1000mbar ja täisgaasil kiirendades tõusis kuni 2220mbar-ni. Tundub, et ei ole nagu päris õige see näit, reaalsuses võiks ju tühikäigul egk isegi kergelt miinuses olla? Ja ülemine ots ka kindlasti mitte nii kõrge ju. Kas peaks n75 klappi kahtlustama või siis boost pressure sensor ise paneb villast?


Tundub, et mitte ainult andmetest, vaid ka teadmistest jääb puudu - loe seda lõiku. See, mida sina vaatad, on absoluutrõhk, lahuta sealt 1bar maha ja saad normaalsed numbrid.

No ka need on andmed :D Aga selle poolega siis ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.1% - SQL: 50.9%]