Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 r5 2.3e plokikaane tihedi vahetus (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 2866)
STESalupõld
huviline



Registreerunud 13.12.17
Asukoht: Habaja Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b4 1992

postitati 22.07.18 17:21 Tsiteeri
Audi 80 B4 r5 2.3e plokikaane tihedi vahetus



Tere lugupeetud audiklubi liikmed!

Nüüd on siis minu kord keset suve käed õliseks teha,sest plokikaane tihend otsustas,et ta lõpetab oma töölepingu ja see on andestatav,sest see on originaal tihend aastast 92.

Kuid sellega seoses tekkis paar küsimust.
Kui suure jõumomendiga tuleb audi 80 B4 r5 2.3e 98kw 133hp plokikaas kinni tõmmata?
Kas on mõtekas osta uued plokikaane poldid ja kuskohast?


STESalupõld
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 22.07.18 17:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: STESalupõld

Kas on mõtekas osta uued plokikaane poldid?


Mitte pahapärast aga kui selline küsimus, siis odavam oleks see töö lasta teha raha eest.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
STESalupõld
huviline



Registreerunud 13.12.17
Asukoht: Habaja Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b4 1992

postitati 22.07.18 17:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: STESalupõld

Kas on mõtekas osta uued plokikaane poldid?


Mitte pahapärast aga kui selline küsimus, siis odavam oleks see töö lasta teha raha eest.


See on remonttööde õppimiseks


STESalupõld
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 22.07.18 18:13 Tsiteeri


Ära siis niipalju erutu, et pead kohe kolm sama postitust tegema.
Lihtsalt enne kui midagi küsid/teed, võiks mõned elementaarsed asjad omale selgeks teha.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 22.07.18 18:20 Tsiteeri


Kui juba plokikaanetihendi vahetamiseks läheb, siis ilmselt neid on asju on veel mitmeid, mis oleks patt jätta vahetamata (ja ilmselt ka tehase poolt ette nähtud) kui juba nii palju on lahti võetud.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
STESalupõld
huviline



Registreerunud 13.12.17
Asukoht: Habaja Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b4 1992

postitati 22.07.18 18:24 Tsiteeri


Näiteks misasjad?


STESalupõld
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 22.07.18 19:19 Tsiteeri


Ilmselt ma ei oska ette kujutadagi kõike kuna väga tihti auto remondiga ei tegele ja mootori juures pole kunagi midagi remontinud.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 22.07.18 20:08 Tsiteeri


Pole seal keerulist midagi. Eelmine aasta sai endaomal tehtud. Plokikaas maha ja kõik vidinad küljest ära, et saaks lasta ära lihvida. Nukk maha, hüdrokad välja, kolded küljest ja lased ära lihvida. Kui tahad korralikku asja siis võiks ka kohe vahetada juhtpuksid ja lasta klapid ära sooveldada. Enamasti on juhtpuksid neil juba läbi. Jupid ise suht odavad. Hüdrokad alles ostsin endal uued ja soodukaga äkki jäid 50e kanti. Nüüd need mul üle kuna läheb uus moto peale. Kõik tihendid mis lahti võtad tuleb ka uued panna.Panen ka kirja punktidena, et mis võiks vahetada. Need kinni keeramis jõud on tihendi pakendil ka kirjas olemas. Minuomal hakkas jahutus vedelikku välja viskama kuigi keema ei läind ja maha võeti 0,2mm.Cabrio teemas on mul vist kirjas ka palju kõik kokku läks. Kui ise teed siis nukkvõlli peale pannes ole ettevaatlik pakkude kinni keeramisel. Lähevad kergelt pooleks kui liigapalju ühekorraga peale keerad. Ise tegime sõbraga kahekesi ja 3 tundi läks kokku kõik peale ja maha. Endal ma tegin lihtsama variandi kuna mootori vahetus oli nagunii plaanis ja seega lasin kaane lihvida ja siis panin uued poldid ja tihendid. Kui pikemaks ajaks plaan auto jätta siis võiks lasta kaane üle teha. Kõik jupid olid poes saadaval. Ise ostsin pärnu fixusest.
1.Plokikaane tihend
2.Juhtpuksid
3.Klapisääre tihendi
4.Klapid sooveldada
5.Sisse ja väljalaske tihendi
6.Sumpa Tihend.
7.Plokikaane poldid
8.Hüdrotõukurid
9.Nukkvõlli simmerid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 23.07.18 18:01 Tsiteeri


J.a nüüd kurb töde.Kas see kogu kupatus on seda väärt:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 23.07.18 18:30 Tsiteeri


Ah ära võta nii tõsiselt seda pisukest irooniat, teemaalgataja....:D
Kui ta sul enne hästi töötas ja mingeid jamasid/lekkeid ei olnud, töötab ka edasi.
Vahetad oma tihendi ära ja kogu video.
(Kui tegu laibaga, kes ei käinud peast ega p..st ja nüüd hakkas veel paisupaagiga kah paugutama, siis vblla tõesti ei tasu.)
Kaan maha peale on tavaliselt kõige lihtsam, aga seksida tuleb ka kollete ja rihmaga, see teeb keeruliseks. Loe enne DIY-sid.

Poldid VÕID ju uued panna, mina pole iga kord pannud ja pole hullu.
Need siin foorumis panevad igal aastal kogu aeg kõik uued asjad (sharniiride olen seda küll märganud) , aga paremaks ikka ei läe....:)
Mida uuem auto, seda venivamad on poldid ja vice versa. Küll, aga vaatasin, et antud juhul on KOMPLEKT 10€ kanti, siis siin pole küll mõtet koonerdada.
Saad nad kätte, jõuad ehk veel enne lammutamist Stokkerist vms kah läbi ja jõuad õige võtme osta.
(miskipärast ma arvan, et sul pole, vblla eksin)
Muud polegi.

need njuutonid leiad sekundiga netist ise üles. Mul kulus, tõsi, praegu unise peaga 2 sekki
SELLE
Võta, ok 5,saad veel parema tulemuse.
Edu.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 23.07.18 18:38 Tsiteeri


Vaatasin enda teema üle ja kopeerin sealt mis vahetasin ja mis maksma läks." Vahetatud sai Plokikaane tihend, kkk tihend, sisse ja väljalaske tihendid, jahutusvedelik, õli, kollektori ja sumpa vaheline tihend . ja jahutusvedeliku flantsi tihend. Kokku läks see pull maksma 110euri" Seal sees oli ka lihvimine. Rihm sellel mootoril on väga lihtne paika panna kuna nukarattal ja plastikul on märk olemas ja samuti ka vända rattal ja plekil on see olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
STESalupõld
huviline



Registreerunud 13.12.17
Asukoht: Habaja Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b4 1992

postitati 23.07.18 21:22 Tsiteeri


Aitäh Kuno666 ja Stihl! Teist oli palju abi. Auto jääb üsna pikaks ajaks,ning teen seda hingega. (Võtme isa täna tõi) See on niinimetatud isa ja poja projekt ( isa on 2.3e mootorisse kiindunud). Natuke on lahtivõtmist ja siis varuosade järgi :) arvan,et võtan forsist.


STESalupõld
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 24.07.18 02:37 Tsiteeri


Selle viimase postituse sisu oleks võinud esimesega koos olla, poleks jäänud muljet et tahetakse lihtsalt odavalt si.ast saia teha.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rainz66
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7,330D,Passat B5,5

postitati 26.07.18 10:39 Tsiteeri


Tavaliselt tuleb uue tihendiga ka nm tabel koos pingutusjärjekorraga kaasa,niiet pole mingit probleemi! Ainult et vag. Autode puhul tavaliselt ikka uued poldid on nõutud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
STESalupõld
huviline



Registreerunud 13.12.17
Asukoht: Habaja Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b4 1992

postitati 18.08.18 11:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Ah ära võta nii tõsiselt seda pisukest irooniat, teemaalgataja....:D
Kui ta sul enne hästi töötas ja mingeid jamasid/lekkeid ei olnud, töötab ka edasi.
Vahetad oma tihendi ära ja kogu video.
(Kui tegu laibaga, kes ei käinud peast ega p..st ja nüüd hakkas veel paisupaagiga kah paugutama, siis vblla tõesti ei tasu.)
Kaan maha peale on tavaliselt kõige lihtsam, aga seksida tuleb ka kollete ja rihmaga, see teeb keeruliseks. Loe enne DIY-sid.

Poldid VÕID ju uued panna, mina pole iga kord pannud ja pole hullu.
Need siin foorumis panevad igal aastal kogu aeg kõik uued asjad (sharniiride olen seda küll märganud) , aga paremaks ikka ei läe....:)
Mida uuem auto, seda venivamad on poldid ja vice versa. Küll, aga vaatasin, et antud juhul on KOMPLEKT 10€ kanti, siis siin pole küll mõtet koonerdada.
Saad nad kätte, jõuad ehk veel enne lammutamist Stokkerist vms kah läbi ja jõuad õige võtme osta.
(miskipärast ma arvan, et sul pole, vblla eksin)
Muud polegi.

need njuutonid leiad sekundiga netist ise üles. Mul kulus, tõsi, praegu unise peaga 2 sekki
SELLE
Võta, ok 5,saad veel parema tulemuse.
Edu.

.
Aitäh! Kas teate ka viie silindrilise plokikaane poltide pingutusjärjekorda?


STESalupõld
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 18.08.18 18:09 Tsiteeri


Siit leiad ehk ka muud vajalikku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
STESalupõld
huviline



Registreerunud 13.12.17
Asukoht: Habaja Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b4 1992

postitati 20.08.18 11:17 Tsiteeri
Kokkupanek



Tere! Kuidas tuleb paigaldada audi 80 b4 nukkvõlli pakud?


STESalupõld
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 20.08.18 15:56 Tsiteeri


Siin kõik vajalik info olemas mis sul vaja on, võin nii palju etteöelda et lehekülg nr.5.


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Siit leiad ehk ka muud vajalikku.



Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 22.08.18 08:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: STESalupõld
Tere! Kuidas tuleb paigaldada audi 80 b4 nukkvõlli pakud?


Sama pidi ja samas järjekorras, kus nad enne eemaldamist olid.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 23.08.18 03:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arro
Siin kõik vajalik info olemas mis sul vaja on, võin nii palju etteöelda et lehekülg nr.5.


See vajalik info on seal vaid see, et pane kõik in original positions`itesse tagasi.
Aga teemaalgatajal, ma saan nii aru, kukkusid kõik mootori küljest ärakruvitud jupid suurde plekkämbrisse ja keegi ei vaevanud end vildikaga numbrite kirjutamise või kärniga täpikeste löömisega?
(tõukuritega jms-ga ilmselt siis sama teema)

Siis polegi muud, kui heas usus ja nina järgi kõik tagasi panna ja paluda Audide jumalat, et midagi ei juhtu.
Kui nad kõik TÄPSELT sama mõõduga on.
Ja kui nuka saalepinnad vähe erinevad on, siis saab ju asukoha välja tuletada.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 23.08.18 12:07 Tsiteeri


Kõige lollikindlam variant on hüdrotõukurid välja võtta, nukkvõll plokikaane pesadesse ja hakata järjest proovima. Nukapakkude all peaks olema vanast mootoriõlist tumedamad piirjooned, sellega saab suures plaanis paika üldiselt. Vähemalt suuna.
Käega pakku kinni vajutades on aru saada kui asi väga mööda on. Kui oled saanud asjad omast arust paika siis tõmba korra võtmega üle, kontrolli pöörlemist ja tee korrektsed märgid peale ning paigalda tõukuritoosid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 23.08.18 17:23 Tsiteeri


Ma hetkel pead pakule ei pane aga kunagi enda NF II´el samalaadset asja tehes on meeles nagu et nuka pakud on ise juba numerdatud. Pean sobrama veits piltides, seal peaks näha seda olema.


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
STESalupõld
huviline



Registreerunud 13.12.17
Asukoht: Habaja Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b4 1992

postitati 26.08.18 17:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: arro
Siin kõik vajalik info olemas mis sul vaja on, võin nii palju etteöelda et lehekülg nr.5.


See vajalik info on seal vaid see, et pane kõik in original positions`itesse tagasi.
Aga teemaalgatajal, ma saan nii aru, kukkusid kõik mootori küljest ärakruvitud jupid suurde plekkämbrisse ja keegi ei vaevanud end vildikaga numbrite kirjutamise või kärniga täpikeste löömisega?
(tõukuritega jms-ga ilmselt siis sama teema)

Siis polegi muud, kui heas usus ja nina järgi kõik tagasi panna ja paluda Audide jumalat, et midagi ei juhtu.
Kui nad kõik TÄPSELT sama mõõduga on.
Ja kui nuka saalepinnad vähe erinevad on, siis saab ju asukoha välja tuletada.

.



Olid nummerdatud, aga mõtlesin rohkem nippe,kuidas kergema vaevaga hakkama saada.


STESalupõld
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
STESalupõld
huviline



Registreerunud 13.12.17
Asukoht: Habaja Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b4 1992

postitati 26.08.18 17:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arro
Ma hetkel pead pakule ei pane aga kunagi enda NF II´el samalaadset asja tehes on meeles nagu et nuka pakud on ise juba numerdatud. Pean sobrama veits piltides, seal peaks näha seda olema.
Teil on õigus,on nummerdatud,aga mõtlesin variante kuidas kergema vaevaga hakkama saada.


STESalupõld
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.1% - SQL: 45.9%]