A6 C6 2.7TDI Quattro käigukasti mure
Küsiks veidi nõu tiptronic kasti kohta. Probleem on nimelt selles, et kui rahulikult kiirendada ja gaasi ühtalselt hoida siis tahhokas kipub väga
tõmblema. Teeb ta seda just peale käigu vahetust. Ilmselt on foorumi teel väga raske midagi diagnoosida aga ehk oskab keegi paar tarka sõna öelda.
Auto ostust saadik olen seda probleemi täheldanud, käisin isegi trans-remis mingi aeg selle murega. Tehti proovisõit ja öeldi, et praegu ei saa veel
midagi aru ja käskis edasi sõita. Väitis veel, et kast vahetab väga ilusti. Mulle aga ei anna süda rahu ja igapäevaselt sõites saan aru, et miskit on
ikkagi mäda või siis on see veel arenev suur probleem. Netist uurides ja foorumeid lugedes võiks eeldada, et see on turbiini viga, aga samas ei tea.
Muidugi mida ma veel täheldanud olen on see, et kui järsku kohapealt startida näiteks foori tagant siis alguses on väike viivitus. Piduri lahti lastes
auto hakkab küll liikuma aga puudub see äkilisus. Tundub nagu oleks mootori ja kasti vahel viivitus. Ja no muidugi mõni sekund hiljem siis läheb. Sai
nüüd pikk ja veidi segane tekst vist aga loodan, et arusaadav. Küsimus selles, et kas tasub praegu tsurkima hakkata ja lasta ehk teha hõbenooles ära
täis kasti hoole või pigem oodata veel? Eelmine omanik andis oma sõna, et autol tehti kastiõli vahetus kui Eestisse toodi. Ehk siis umbes 50 000 km
tagasi. Seda muidugi ei tea keegi, paberid sellekohta puuduvad.
|