kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
postitati 11.07.18 14:13
|
|
|
Ei saa 2.5TDI V6 käima
Autoks A4 B5 AFB mootoriga, immos ei tohiks asi olla, pumbad läksid samade koodidega (106D).
Vahetasin kasti, seismisega oli kõrgsurvepump otsad andnud (ennako kolb kinni). Vahetasin pumba ära kindlalt töötava vastu, peale seda enam käima ei
saa.
1. keerasin alt väntvõlli paika ning lukustasin ära vastava tööriistaga
2. kontrollisin ülevalt vaakumpumba tagant vastava tööriistaga, et oleks nukk ka omal kohal - on.
3. panin pumba peale lukustatud asendis vastava tööriistaga.
4. keerasin kõik poldid-mutrid kinni tagasi, aga käima ei lähe.
Kütust tuleb pihustitorudest nii, et esimese pöördega on pool kapotialust kütust täis. Olen proovind ka pumba ratast 180 kraadi teistpidi panna, ikka
sama seis. Summutist õrnalt valget suitsu tuleb, mõnikord pikemalt käian, siis hakkab isegi vaikselt lubama kuid ei saa pikemalt lasta kuna starter
tahab tulekahju tekitada. Pumba seda suurt mutikat pole näpitud.
Oskab keegi midagi öelda?
|
|
|
|
Brr
huviline
Registreerunud 14.02.08
Asukoht: Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: A6c5
|
postitati 11.07.18 15:04
|
|
|
Kui on võimalik, siis proovi panna kõrgsurvepumbale üks pihusti eraldi külge, ots pudelisse, siis näed, kas pihustamist üldse toimub. Immo laseb
korraks käima. Mul oli sarnase asjaga mootoriaju vigane.
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
postitati 11.07.18 16:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Brr
Kui on võimalik, siis proovi panna kõrgsurvepumbale üks pihusti eraldi külge, ots pudelisse, siis näed, kas pihustamist üldse toimub. Immo laseb
korraks käima. Mul oli sarnase asjaga mootoriaju vigane. |
Aju vea praegu välistaks, kuna enne pumba vahetust oli mõlema (automaadi ja manuaali) ajuga sama probleem.
Pihustamist idee poolest peaks ka toimuma, kuna tagant ju valget suitsu tuleb.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 11.07.18 17:04
|
|
|
See pihusti pudelisse test on mõistlik soovitus, kui pihustab, siis tuleb viga ikkagi ajastusest otsida või siis on silindrid märjad juba ja
kompressioon kadunud. Kui pihustid avanevad, siis peaks igal juhul käivituma, olenemata ajudest ja asjadest. Olen ka selliseid autosid näinud, millel
on see pumba suur mutter lahti keeratud mingil põhjusel ja pumba "märk" enam ei kehti. Samuti ei saa olla kindel, et pumba aju on originaal ja
vastab korpusel olevale koodile.
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
postitati 11.07.18 17:39
|
|
|
Pumba mutrit pole näpitud jah, igivana kollane kriips peal mis annab sellest märku. Kuid see, et silindrid märjad ja komp. kadunud, on juba
tõenäolisem, kuna iga korraga mis olen proovinud, on mootor hakanud aina kergemini ringi käima. On ehk mõni idee, kuidas see tagasi saada?
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 11.07.18 17:42
|
|
|
Eelsüüteküünlad maha ja vaadata, kas tunduvad märjad. Võib-olla siis natuke õli igasse silindrisse samast august.
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
postitati 13.07.18 01:56
|
|
|
Küünlad märjad polnud, komp. selle eest ikkagi kadunud. Õnneks või kahjuks minu saaga selle 2.5-ga lõppes nii, et mootor maas ja teen 1.9TDi AVG-le
hooldust, et see sinna vahele istutada. Kui kellegil on sportlikust huvist seda mootorit vaja käima saada, siis U2U ja vii minema see.
|
|
|
|