peetersell
huviline
Registreerunud 04.07.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.07.18 19:04
|
|
|
Audi 2.0 85kw ABK ei käivitu
Tere, pöördun siia targemate poole murega, enne kui autot kuhugi garaazi lohistama hakkan.
Suri maantee peal välja, arvasin kütusepumba surma, kütusepump oli auto ostust saati väga rõvedalt unnanud. Võtit andes oli pump vait.
Paigaldasin uue(romula) pumba, vaevaliselt läks käima. Järsku põhja vajutades hakkas ära koolema. Sai jagajast süüdet näpitud, kuniks auto hakkas
täitsa hästi käima.
Peale suitsupausi uuesti käivitades hakkas pull pihta. Pöördesse läks ainult konkreetselt pedaali edasi-tagasi sõtkudes, rahulikult gaasiga mängimise
peale suri lihtsalt välja.
Auto hakkas gaasipedaalile aina hiljem reageerima ka, andsin gaasi ja reageeris nii pool sekundit hiljem.
Lasin maha jahtuda ja peale seda ei olnud tühikäiku üldse ollagi, käis VÄGA vaevaliselt ainult gaasi põhjas hoides.
Nüüd on seis selline, et auto üldse ei käivitu. Kerides teeb ühe lubava turtsaka ära ja peale seda on täiesti vait.
Latis tundub rõhk kena olevat, torusid lahti keerates hakkab bentsu pritsima küll. Säde on olemas.
Mida testida-katsetada?
Jagaja? Mõni andur? Aju ära surnud?
Ikkagi pumba küsimus?
https://www.youtube.com/watch?v=TbfoCColcIA&index=4&t=0s&list=PLEA00287D0FC5CDC3 -
https://www.youtube.com/watch?v=u9J2uDo4E8Q&index=2&list=PLEA00287D0FC5CDC3 - gaas täiesti põhjas
|
|
|
Madisx
huviline
Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro
|
postitati 10.07.18 19:28
|
|
|
Vaata märgid üle! Veendu, et väntvõlli esimene ja tagumine märk klapiksid omavahel! Kütuse surve tuleb reaalset ära mõõta, torude keeramine väga
targemaks ei tee!
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 11.07.18 04:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: peetersell
Latis tundub rõhk kena olevat, torusid lahti keerates hakkab bentsu pritsima küll. |
Kui rehvil ventiili hakata lahti keerama, siis hakkab nii 5bar-i kui 1bar-i juures sisisema.
Ehk siis point on see, et rõhkusid ei saa mõõta tunde põhjal.
Märgid ja süütehetk vist sõidu pealt väga ära ei lähe. Jagajat näppides läheb küll.
.
|
|
|
Madisx
huviline
Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro
|
postitati 11.07.18 14:50
|
|
|
märke võiks kontrollida, et välistada käbi riket, ega muud moodi nad väga paigast ei lähe.
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 11.07.18 19:54
|
|
|
Relee nr. 30 armatuuri alt üle vaadata.
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 11.07.18 21:14
|
|
|
Romula pump äkki 66kw moto oma ning ei jõua toita seda 85kw mootorit. Töörõhud neid täiesti erinevad ju(1.1bar vs 3bar). Mõõda kellaga latti tulev
rõhk ära ja pilt selge.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
peetersell
huviline
Registreerunud 04.07.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.18 13:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ki
Relee nr. 30 armatuuri alt üle vaadata. |
Tänud, guugeldades leidis palju infi.
Sai tüüpilised veakohad ülejoodetud, praegu tulemust ei olnud. Peaks töötava auto pealt ka proovima.
|
|
|
peetersell
huviline
Registreerunud 04.07.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.18 13:35
|
|
|
Kütusepump on originaal, rõhk on olemas
Auto nüüd käivitus täiesti suvalisel hetkel.
Tühikäik kenasti 800 peal, pöördesse läks ka okeilt.
Tiksus minuti tühikäigul ja suri välja.
Sama seis, korraks teeb lubava turtsaka ja jääb vait.
Stardigaasiga käivitub iga kell momentaalselt.
Säde on pidevalt olemas, pihustid ei pritsi.
Mida veel vaadata?
Mis andurid kütuse varustamist mõjutavad?
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 13.08.18 11:22
|
|
|
Lambda ja temp andur mõjutavad küttesegu põhiliselt. Käivitushetkel ainult temp andur.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 13.08.18 14:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: peetersell
Mis andurid kütuse varustamist mõjutavad? |
Aju peab kuskilt teada saama, et mootor pöörleb ja siis hakkab pihusteid avama. See on selleks, et kui mootor seisma jääb, siis peatuks ka pump ja
pihustid.
Kust ta pöörlemisinfo sellel saab, kas vända andur või hallikas?
Siis see kontrolli üle või prooviks vaheta.
Sest nad enne lõplikku surma toimivad ka töötab/ei tööta/jälle töötab jne reziimis.
.
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 13.08.18 18:26
|
|
|
Vända andurit pole. Ainult hall jagajas.
|
|
|
kaspar424
huviline
Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8
|
postitati 17.08.18 10:03
|
|
|
Endal oli sarnane probleem peale jagaja näppimist. Suutsin jagaja kaane vastu minna ja rootor käis vastu kaant korra. Hakkas täpselt sama jama pihta.
Minul oli rootor lõhki läinud.
|
|
|
peetersell
huviline
Registreerunud 04.07.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.18 08:07
|
|
|
http://thumbsnap.com/s/2sBkEqjk.jpg - lahti ühendades hakkab rohkem lubama.
Hallikat saab vist keskmisest klemmist vastu kere testida?
Tegelikult nüüd ma olen juba valmis spetsile, kes mu auto käima paneks, maksma
Pole lihtsalt piisavalt vahendeid ja teadmisi-kogemusi.
Harjumaa piires saab autot veits liigutada ka.
|
|
|
peetersell
huviline
Registreerunud 04.07.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.08.18 19:57
|
|
|
korras, lukku.
bensupump oli praak.
müsteerium muidugi, et mismoodi vahepeal auto täiesti okeilt käia sai.
|
|
|