Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C7 3.0TDI vilkuv kollane tuluke (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1784)
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 22.06.18 14:19 Tsiteeri
C7 3.0TDI vilkuv kollane tuluke



Hei,

Sõitsin mööda maanteed, püsikas peal ning äkki püsikas läks maha ning võimsus kadus - hakkas ekraanil kollane eelsüüteküünla tuluke plinkima. Auto edasi väga hästi enam ei läinud, jäin seisma, panin uuesti käima auto ning kõik ok. Sõitsin edasi ning nüüd uuesti keset sõitu sama jama, peale seisma jäämist enam tuluke ära ei läinud vaid tuli kohe tagasi.

Kuhugi remonti/diagnostikasse kohe ei jõuagi. Pigem küsimus, et kas tohib tallinnasse tagasi sõita Hiiumaalt või mitte :D

Guugeldamine ütleb, et võib asi olla kütusepumbas.

Täna hommikul tankisin kuskil Nestes, mitte seda Pro Diesel vaid tavalist diislit (valisin vale kogemata). Kas peaks kuskilt mõnda teist diislit peale laskma ja lootma, et kõik ok (sain halva satsi?) või kas selline asi ei saa nii üldse tekkida?

Ootan pigem puht-teoreetilisi vastuseid, et mis SAAKS viga olla. Mis reaalselt viga on - tean, tuleb panna arvuti taha ja uurida. Kuid sellisel võimalusel ma siin ei uuriks, pigem tahaks mingit taustainfot :)

Lisaks oli selline kiri lõpus - "start - stop function at fault, system unavailable"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 22.06.18 14:26 Tsiteeri


Jah võib, samuti võib olla turbo või selle juhtimise probleem, Trossel jne. Ühesõnaga oleks kohe ruttu diagnostikat vaja, mõned probleemid lõpevad fataalselt kogu kütusesüsteemile k.a. pihustid. Haapsalus saaks klubilised juba aidata ma arvan.
PS. Pro või tavaline diisel pole teema, sobivad mõlemad ja head on mõlemad. Ma olen aastaid kõigi oma C6-C7-tega 90% Nestes tavalist tankinud, kuna Viljandis pro-d ei müüdagi. 0 probleemi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 22.06.18 14:50 Tsiteeri


Tänud vastamast, okei, uurin. Hiiumaal paar tegijat diagnostikmeest on olemas, oma asi, kes on nõus nv-l jaanide aegu välja tulema, isegi, et korraks :D

Kui saaks teada, kas saab tallinnasse välja sõita oleks kõik ok, vaja esmaspäeval veel lennukile jõuda ja värki.

Krdi jama lugu muidugi. Alles nädal tagasi tahtsin OBDEleveni ära tellida, lätist pidavat 50 euroga saama - diagnostika läbi telefoni, tundub jube mõnus ja parem kui läpakaga. Oleks praegu võtta oleks väga hea rsk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 22.06.18 15:46 Tsiteeri


Lugu sai praegu pausi - kiiresti vastas ESRacing ning esmaspäeval läheb auto sinna.

Küll aga - kas tohin Tallinnasse sõita Hiiumaalt? Diagnostika-abiline samuti leitud ning tunni pärast peaks teada olema, mis seis hetkel on.

Inimesed täitsa abivalmid, teeb meele heaks kohe :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 22.06.18 16:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Lugu sai praegu pausi - kiiresti vastas ESRacing ning esmaspäeval läheb auto sinna.


Eks neil ole asja vastu kõrgendatud huvi ju ilmselgelt, nagu isegi aru saad vast.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 22.06.18 18:08 Tsiteeri


Noh, hiiumaal olid inimesed täitsa tasuta nõus kah aitama :) ESracing on mind samuti tasuta aidanud kusjuures! Esimest korda, kui käisin abi palumas, et käigukastil midagi viga ning tuli välja, et kärukonksus asi, kuid selle väljapeilimine ning kõik muu läks kuni tund aega nende tööd.. Praegune pole ilmselt üks neist kordadest, kuna rohkem tööd aga ikkagi.

Lugu sai huvitava järelpunkti peale diagnosti - viga oli DPFis ehk tahmafiltris. Mida mul enam ei ole. :D
Seega jee, ei ole midagi surmavalt katki!!

Teistpidi jama, sest ilmselt ESRacingus tehtud performance tune'iga unustati miskit teha või mõni linnuke kuskil tarkvaras checkimata jätta. Vähemalt eeldan, et kui on DPF removal siis igasugused veateated selle kohta ei tohiks rohkem tekkida. Võin ka eksida, ei ole ekspert, kuid tundub loogiline :P

Seega auto läheb sinna sellegipoolest. Lõi kerge hirmu sisse küll, polnud enne-jaani-õhtut seda asja vaja. Küll aga suhteliselt õnnelik lahendus.

Foorum on äge - autoga midagi juhtub, siis mina kui väike laps, kes lõi põlve ära läheb emme (foorumi) juurde abi paluma


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wtf_
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 C7

postitati 30.06.18 12:42 Tsiteeri


Kas on uudiseid? Mis selle probleemi tekitas? ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 30.06.18 14:44 Tsiteeri


Tahtsingi siia kirjutada.

ESRacing unustas uuema tarkvara aktiveerida :D Nii vähemalt mulle sealt öeldi. Midagi seoses, et dünostendis tehti algul täisvõimsusel aga tahaks ju before & after mõttes eelmist võimsust ka näha, selleks aktiveeriti varasem, vaikimisi peal olev tarkvara versioon.

Ehk minu kätte jõudis auto peale tuningut tegelikult stock tarkvaraga (vähemalt mootori osas, kasti kohta ei tea) ning seepärast ka mootori tuleke - DPFi polnud aga aju sellest teadlik samuti polnud, arvas, et peab olema.

Lihtne eksitus, küll aga üsna ebamugav ja tükk põdemist minule kui kasutajale :D Ära tehti garantiikorras ehk tasuta, mis on ka loogiline.

Peale tuningust kätte saamist sõitsingi siis ringi oma stock tarkvaraga, kus uut muutust suurt polnud (EGR ja DPF aga see ka kõik) - kirjutasin isegi oma auto teemasse oma muljetest nagu oleks paremaks läinud. Tegelikult väga ei olnud, ainult DPF ja EGR võrra. Nüüd aga tundub reaalselt, et on tõmmet rohkem ja kohaltminek äkilisem. Samas, enne tundus ka. Tundmine on loll asi, tahaks mingit statistikat mõõta, eg 0-100 aeg, käiguvahetuskiiruste statistikad jms, siis oleks mingi tõde ka taga, mitte platseebo :P


Pikk jutt, s*tt jutt - kõik nüüd ok :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.9% - SQL: 67.1%]