rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.06.18 14:19
|
|
|
C7 3.0TDI vilkuv kollane tuluke
Hei,
Sõitsin mööda maanteed, püsikas peal ning äkki püsikas läks maha ning võimsus kadus - hakkas ekraanil kollane eelsüüteküünla tuluke plinkima. Auto
edasi väga hästi enam ei läinud, jäin seisma, panin uuesti käima auto ning kõik ok. Sõitsin edasi ning nüüd uuesti keset sõitu sama jama, peale seisma
jäämist enam tuluke ära ei läinud vaid tuli kohe tagasi.
Kuhugi remonti/diagnostikasse kohe ei jõuagi. Pigem küsimus, et kas tohib tallinnasse tagasi sõita Hiiumaalt või mitte
Guugeldamine ütleb, et võib asi olla kütusepumbas.
Täna hommikul tankisin kuskil Nestes, mitte seda Pro Diesel vaid tavalist diislit (valisin vale kogemata). Kas peaks kuskilt mõnda teist diislit peale
laskma ja lootma, et kõik ok (sain halva satsi?) või kas selline asi ei saa nii üldse tekkida?
Ootan pigem puht-teoreetilisi vastuseid, et mis SAAKS viga olla. Mis reaalselt viga on - tean, tuleb panna arvuti taha ja uurida. Kuid sellisel
võimalusel ma siin ei uuriks, pigem tahaks mingit taustainfot
Lisaks oli selline kiri lõpus - "start - stop function at fault, system unavailable"
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 22.06.18 14:26
|
|
|
Jah võib, samuti võib olla turbo või selle juhtimise probleem, Trossel jne. Ühesõnaga oleks kohe ruttu diagnostikat vaja, mõned probleemid lõpevad
fataalselt kogu kütusesüsteemile k.a. pihustid. Haapsalus saaks klubilised juba aidata ma arvan.
PS. Pro või tavaline diisel pole teema, sobivad mõlemad ja head on mõlemad. Ma olen aastaid kõigi oma C6-C7-tega 90% Nestes tavalist tankinud, kuna
Viljandis pro-d ei müüdagi. 0 probleemi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.06.18 14:50
|
|
|
Tänud vastamast, okei, uurin. Hiiumaal paar tegijat diagnostikmeest on olemas, oma asi, kes on nõus nv-l jaanide aegu välja tulema, isegi, et korraks
Kui saaks teada, kas saab tallinnasse välja sõita oleks kõik ok, vaja esmaspäeval veel lennukile jõuda ja värki.
Krdi jama lugu muidugi. Alles nädal tagasi tahtsin OBDEleveni ära tellida, lätist pidavat 50 euroga saama - diagnostika läbi telefoni, tundub jube
mõnus ja parem kui läpakaga. Oleks praegu võtta oleks väga hea rsk.
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.06.18 15:46
|
|
|
Lugu sai praegu pausi - kiiresti vastas ESRacing ning esmaspäeval läheb auto sinna.
Küll aga - kas tohin Tallinnasse sõita Hiiumaalt? Diagnostika-abiline samuti leitud ning tunni pärast peaks teada olema, mis seis hetkel on.
Inimesed täitsa abivalmid, teeb meele heaks kohe
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 22.06.18 16:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Lugu sai praegu pausi - kiiresti vastas ESRacing ning esmaspäeval läheb auto sinna.
|
Eks neil ole asja vastu kõrgendatud huvi ju ilmselgelt, nagu isegi aru saad vast.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.06.18 18:08
|
|
|
Noh, hiiumaal olid inimesed täitsa tasuta nõus kah aitama ESracing on mind
samuti tasuta aidanud kusjuures! Esimest korda, kui käisin abi palumas, et käigukastil midagi viga ning tuli välja, et kärukonksus asi, kuid selle
väljapeilimine ning kõik muu läks kuni tund aega nende tööd.. Praegune pole ilmselt üks neist kordadest, kuna rohkem tööd aga ikkagi.
Lugu sai huvitava järelpunkti peale diagnosti - viga oli DPFis ehk tahmafiltris. Mida mul enam ei ole.
Seega jee, ei ole midagi surmavalt katki!!
Teistpidi jama, sest ilmselt ESRacingus tehtud performance tune'iga unustati miskit teha või mõni linnuke kuskil tarkvaras checkimata jätta. Vähemalt
eeldan, et kui on DPF removal siis igasugused veateated selle kohta ei tohiks rohkem tekkida. Võin ka eksida, ei ole ekspert, kuid tundub loogiline
Seega auto läheb sinna sellegipoolest. Lõi kerge hirmu sisse küll, polnud enne-jaani-õhtut seda asja vaja. Küll aga suhteliselt õnnelik lahendus.
Foorum on äge - autoga midagi juhtub, siis mina kui väike laps, kes lõi põlve ära läheb emme (foorumi) juurde abi paluma
|
|
|
wtf_
klubiliige
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 C7
|
postitati 30.06.18 12:42
|
|
|
Kas on uudiseid? Mis selle probleemi tekitas?
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.06.18 14:44
|
|
|
Tahtsingi siia kirjutada.
ESRacing unustas uuema tarkvara aktiveerida Nii vähemalt mulle sealt
öeldi. Midagi seoses, et dünostendis tehti algul täisvõimsusel aga tahaks ju before & after mõttes eelmist võimsust ka näha, selleks aktiveeriti
varasem, vaikimisi peal olev tarkvara versioon.
Ehk minu kätte jõudis auto peale tuningut tegelikult stock tarkvaraga (vähemalt mootori osas, kasti kohta ei tea) ning seepärast ka mootori tuleke -
DPFi polnud aga aju sellest teadlik samuti polnud, arvas, et peab olema.
Lihtne eksitus, küll aga üsna ebamugav ja tükk põdemist minule kui kasutajale Ära tehti garantiikorras ehk tasuta, mis on ka loogiline.
Peale tuningust kätte saamist sõitsingi siis ringi oma stock tarkvaraga, kus uut muutust suurt polnud (EGR ja DPF aga see ka kõik) - kirjutasin isegi
oma auto teemasse oma muljetest nagu oleks paremaks läinud. Tegelikult väga ei olnud, ainult DPF ja EGR võrra. Nüüd aga tundub reaalselt, et on tõmmet
rohkem ja kohaltminek äkilisem. Samas, enne tundus ka. Tundmine on loll asi, tahaks mingit statistikat mõõta, eg 0-100 aeg, käiguvahetuskiiruste
statistikad jms, siis oleks mingi tõde ka taga, mitte platseebo
Pikk jutt, s*tt jutt - kõik nüüd ok
|
|
|
|