Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Pierburg 2E karburaator (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2251)
Usau
huviline



Registreerunud 10.03.18
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2 1,6 55kw

postitati 14.06.18 14:03 Tsiteeri
Pierburg 2E karburaator



Mõni aeg tagasi sai ostetud 85nda aasta Audi 80 Pierburg 2E karburaatoriga. Üheks probleemiks oli see, et pöörded olid kõrged. Hiljem ostsin lammutusest samasuguse, aga sellel läksid 90 kraadi juures pöörded alla. Minuarust peaks pöörded olema kõrged ainult käivitamise ajal paariks sekundiks. Keegi oskaks äkki nõu anda. Ja teiseks probleemiks on see, et soojalt pöörded kõiguvad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Usau
huviline



Registreerunud 10.03.18
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2 1,6 55kw

postitati 14.06.18 14:26 Tsiteeri


Äkki oskab ka keegi öelda mida teevad need juhtmed mis karpa küljes on


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 15.06.18 06:41 Tsiteeri


Selline? PILT

- Tühikäigu väljasuretusklapi juhe. (süütega pidev +12V)
- Tooresüsteemi soojenduselemendi juhe. (külmalt +12V)
- massijuhe (kogu aeg massis)
- osadel on ka veel sisselaskeõhu eelsoojenduselement karpa all. (külmalt +12V)

Pöörded on kõrged senikaua, kui tooreklapp (see kõige ülemine) end täielikult avab. Sõltub välistempist, suvel avab kiiresti.
Pöörete kõikumine = 100 võimalikku viga. Võta kasvõi raamat VAZi remont ja loe, põhitõed on enam vähem samad.



.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Usau
huviline



Registreerunud 10.03.18
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2 1,6 55kw

postitati 15.06.18 11:43 Tsiteeri


Tundub küll nagu minu oma - ( https://www.upload.ee/image/8563250/IMG_20180613_190923.jpg )
Tellisin karburaatorile ka uued tihendid, äkki aitab see
pöörete kõikumuse vastu. Aga kuidas seda tooreklappi kontrollida/timmida saab? Pealegi on küünlad ka süsimustad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 15.06.18 14:05 Tsiteeri


Pildil on toores täiesti peal. Sellisega, kui pikalt käib, siis lähevadki küünlad mustaks.

See klapp peab vabalt liikuma ja soojalt end täiesti püsti tõstma, muud polegi. Kui ei tõsta, siis tuleb vaadata, mis põhjus on.
Seda klappi liigutab kellavedru taoline bimetallist vedru, mida alul elektri ja pärast sooja jah. vedelikuga soojendatakse, et ta ikka püsti oleks.
.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Usau
huviline



Registreerunud 10.03.18
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2 1,6 55kw

postitati 15.06.18 18:28 Tsiteeri


Aga to klapp lähebki mootori soojenedes lahti. Mingit videot vaatasin, seal hüppasid pöörded korraks kõrgele ja siis läksid normi. Minul lähevad pöörded normi alles 90 kraadi juures


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 15.06.18 18:34 Tsiteeri


Kas see karburaator istub nn kummi muhvi peal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Usau
huviline



Registreerunud 10.03.18
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2 1,6 55kw

postitati 15.06.18 20:18 Tsiteeri


Jah, too vahetatud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Usau
huviline



Registreerunud 10.03.18
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2 1,6 55kw

postitati 17.06.18 19:13 Tsiteeri


Sain enam vähem korda. Selgus et see tooreklapi vedru oli puruks, reguleetisin veidi ka süüdet ja kütusesegu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 17.06.18 22:10 Tsiteeri


Mismoodi siis see võimalik oli?

Tsitaat:
Algselt postitas: Usau
Aga to klapp lähebki mootori soojenedes lahti.


Kui vedru puruks, siis see klapp käitub täiesti kontrollimatult, sest miski muu teda ei juhigi.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Usau
huviline



Registreerunud 10.03.18
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2 1,6 55kw

postitati 19.06.18 09:59 Tsiteeri


To vedru oli katki tagavara karpal, mis ei olnud tol hetkel peal. Läks veidi sassi jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.3% - SQL: 59.7%]