Usau
huviline
Registreerunud 10.03.18
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 1,6 55kw
|
postitati 14.06.18 14:03
|
|
|
Pierburg 2E karburaator
Mõni aeg tagasi sai ostetud 85nda aasta Audi 80 Pierburg 2E karburaatoriga. Üheks probleemiks oli see, et pöörded olid kõrged. Hiljem ostsin
lammutusest samasuguse, aga sellel läksid 90 kraadi juures pöörded alla. Minuarust peaks pöörded olema kõrged ainult käivitamise ajal paariks
sekundiks. Keegi oskaks äkki nõu anda. Ja teiseks probleemiks on see, et soojalt pöörded kõiguvad.
|
|
|
Usau
huviline
Registreerunud 10.03.18
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 1,6 55kw
|
postitati 14.06.18 14:26
|
|
|
Äkki oskab ka keegi öelda mida teevad need juhtmed mis karpa küljes on
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 15.06.18 06:41
|
|
|
Selline? PILT
- Tühikäigu väljasuretusklapi juhe. (süütega pidev +12V)
- Tooresüsteemi soojenduselemendi juhe. (külmalt +12V)
- massijuhe (kogu aeg massis)
- osadel on ka veel sisselaskeõhu eelsoojenduselement karpa all. (külmalt +12V)
Pöörded on kõrged senikaua, kui tooreklapp (see kõige ülemine) end täielikult avab. Sõltub välistempist, suvel avab kiiresti.
Pöörete kõikumine = 100 võimalikku viga. Võta kasvõi raamat VAZi remont ja loe, põhitõed on enam vähem samad.
.
|
|
|
Usau
huviline
Registreerunud 10.03.18
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 1,6 55kw
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 15.06.18 14:05
|
|
|
Pildil on toores täiesti peal. Sellisega, kui pikalt käib, siis lähevadki küünlad mustaks.
See klapp peab vabalt liikuma ja soojalt end täiesti püsti tõstma, muud polegi. Kui ei tõsta, siis tuleb vaadata, mis põhjus on.
Seda klappi liigutab kellavedru taoline bimetallist vedru, mida alul elektri ja pärast sooja jah. vedelikuga soojendatakse, et ta ikka püsti oleks.
.
|
|
|
Usau
huviline
Registreerunud 10.03.18
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 1,6 55kw
|
postitati 15.06.18 18:28
|
|
|
Aga to klapp lähebki mootori soojenedes lahti. Mingit videot vaatasin, seal hüppasid pöörded korraks kõrgele ja siis läksid normi. Minul lähevad
pöörded normi alles 90 kraadi juures
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 15.06.18 18:34
|
|
|
Kas see karburaator istub nn kummi muhvi peal?
|
|
|
Usau
huviline
Registreerunud 10.03.18
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 1,6 55kw
|
postitati 15.06.18 20:18
|
|
|
Jah, too vahetatud
|
|
|
Usau
huviline
Registreerunud 10.03.18
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 1,6 55kw
|
postitati 17.06.18 19:13
|
|
|
Sain enam vähem korda. Selgus et see tooreklapi vedru oli puruks, reguleetisin veidi ka süüdet ja kütusesegu.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 17.06.18 22:10
|
|
|
Mismoodi siis see võimalik oli?
Tsitaat: | Algselt postitas: Usau
Aga to klapp lähebki mootori soojenedes lahti. |
Kui vedru puruks, siis see klapp käitub täiesti kontrollimatult, sest miski muu teda ei juhigi.
.
|
|
|
Usau
huviline
Registreerunud 10.03.18
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 1,6 55kw
|
postitati 19.06.18 09:59
|
|
|
To vedru oli katki tagavara karpal, mis ei olnud tol hetkel peal. Läks veidi sassi jah.
|
|
|