Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: B5 elektriaknad jamavad (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1933)
vax
huviline



Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 13.06.18 19:38 Tsiteeri
B5 elektriaknad jamavad



Sümptomid hakkasid nädal tagasi
Kõigepealt juhiukse aken ei sõitnud ühe vajutusega enam alla, pidi all hoidma nuppu
Siis hakkas nuppu hoides liikuma lühikeste jõnksude kaupa.
Lõpuks alla liikus (samamoodi juppide kaupa) aga enam üles ei tulnud. Peale seismist sain kuidagi üles jõnskutada, aga täna enam ei tulnud - pidi polstri lahti võtma ja klaasi tõstukimootori korraks maha monteerima, et saaks käsitsi üles lükata.
Nüüd ka parempoolne enam ei liigu alla ühe vajutusega.
Üritasin googeldada teemat. Üks väidab, et x kohas on comfort plokk, mis liguneb ära. Teised väidavad, nii vanal masinal polegi mingit comfort plokki, ainult releed kusagil.
Tegu on siis 98a. A4 avandiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 14.06.18 04:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vax
Sümptomid hakkasid nädal tagasi
Kõigepealt juhiukse aken ei sõitnud ühe vajutusega enam alla, pidi all hoidma nuppu
Siis hakkas nuppu hoides liikuma lühikeste jõnksude kaupa.
Lõpuks alla liikus (samamoodi juppide kaupa) aga enam üles ei tulnud. Peale seismist sain kuidagi üles jõnskutada, aga täna enam ei tulnud - pidi polstri lahti võtma ja klaasi tõstukimootori korraks maha monteerima, et saaks käsitsi üles lükata.
Nüüd ka parempoolne enam ei liigu alla ühe vajutusega.
Üritasin googeldada teemat. Üks väidab, et x kohas on comfort plokk, mis liguneb ära. Teised väidavad, nii vanal masinal polegi mingit comfort plokki, ainult releed kusagil.
Tegu on siis 98a. A4 avandiga.


B5 on täpselt nii vana, et sellel ei ole comfort aju akende tarbeks ja täpselt nii uus, et ei ole ka mingeid releesid. Sisuliselt saavad mootorid pideva toite läbi kaitsmete ja lisaks läbi lülitite lastakse avamiseks/sulgemiseks vastav signaal. Tõenäoliselt on sul akende lülitid läbi (kas siis klemmid tahmased või oksüdeerunud vms).
"Comfort ajuga" on seal täpselt nii palju/vähe pistmist, et lülititele tuleb avamise/sulgemise signaali jaoks toide sealt ja uste lukustamisel/avamisel pikemalt nuppu/võtit vastavas asendis hoides lastakse kõik aknad kas siis kinni või lahti, aga see viimane süsteem ei mõjuta muul ajal akende toimimist. Kui akende nuppude valgustus toimib kenasti, siis järelikult jõuab ka vajalik toide nuppudeni, kuna nuppude valgustus on sama toite pealt, millega juhitakse mootoreid. (Ühte pidi nuppu liigutades, ei mäleta, kas avamiseks või sulgemiseks, peabki valgustus ära kustuma nupul.)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vax
huviline



Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.18 06:05 Tsiteeri


Tegin sellise katse, et võtsin ukse paneeli lahti ja vahetasin lülitid omavahel. Vasaku klaasi lüliti parempoolset liigutas, vastupidi läks ainult alla. Kusjuures ma kuulen lülitades armatuuri seest relee klõpsu. Võtmest ka enam akende liigutamine ei toimi.
Vasaku akna mootor oli muide katsudes päris soe...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 14.06.18 06:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vax
Tegin sellise katse, et võtsin ukse paneeli lahti ja vahetasin lülitid omavahel. Vasaku klaasi lüliti parempoolset liigutas, vastupidi läks ainult alla. Kusjuures ma kuulen lülitades armatuuri seest relee klõpsu. Võtmest ka enam akende liigutamine ei toimi.
Vasaku akna mootor oli muide katsudes päris soe...


Armatuuri all on ainult termokaitse (võib äkki teha klõpsu). Võib-olla sul klaas siini vahele kinni poonud kuidagi ja mootor ei jõua liigutada ja läheb kuumaks.
Oled Tallinna inimene, siis võin pilgu peale visata mõni õhtu.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vax
huviline



Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.18 09:29 Tsiteeri


Klaas käis kenasti, võtsin mootori maha, et klaasi üles saaks. Mootor konkreetselt liigubki ühtepidi. Kas mootori sees on äkki ka mingi elektroonika?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 14.06.18 09:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vax
Klaas käis kenasti, võtsin mootori maha, et klaasi üles saaks. Mootor konkreetselt liigubki ühtepidi. Kas mootori sees on äkki ka mingi elektroonika?


Mootori küljes on ongi kogu elektroonika, ülejäänu ongi termokaitse ja lülitid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wolly
huviline



Registreerunud 09.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.18 15:25 Tsiteeri


Enda A4l nikerdas parempoolne esimene, kord regeeris nupu vajutamisele ja teinekord mitte, kuni ühekorra allasendisse jäi. Õnneks oli riiulist võtta kohe uus mootor ja töötab siiamaani.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Üll63
huviline



Registreerunud 20.04.15
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal


postitati 27.11.18 23:25 Tsiteeri
B5 elektriaknad jamavad



Mul sama teema kevadel.Sõites ,keris ise juhi taga oleva akna alla.Vihma sajab,aken lahti.Sõitsin siis varju(katuse alla)proovin lülitist üles saada klaasi,ei midagi.Kiskusin katte maha,mootor jumala tuline.Kiskusin pistiku tagant ära.Jahtus maha,ühendasin tagasi,ning kuidagi tükk aega lülitile vajutades(proovides)siis jõnksutades tuli ikka ülesse ära.Ühendasin pistiku jälle tagant ära.Autoomanikuks saades,siis juba see ukse klaas ei töötanud.Kuna ka ei kontrollinud kohe,siis avastasin selle mingil hilisemal ajal.Kiskusin ka siis katte maha,vaatan,pistik polnud ühendatud mootoriga.Ise mõtlesin,kas unustatud tagasi ühendada,või lahti rappunud sõites.Sain nii vast sõita mingi pool a.küll,kui jama algas.Praegu siiski vaja,et klaas alla käib,kuna käin Venemaale,siis piiril viimati ,,jebiti,,sellega,miks üks klaas alla ei käi.Vene pool siis,kui tagasi Venest Eesti tulin.Mis teha,kas mootor välja vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 28.11.18 06:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Üll63
Mul sama teema kevadel.Sõites ,keris ise juhi taga oleva akna alla.Vihma sajab,aken lahti.Sõitsin siis varju(katuse alla)proovin lülitist üles saada klaasi,ei midagi.Kiskusin katte maha,mootor jumala tuline.Kiskusin pistiku tagant ära.Jahtus maha,ühendasin tagasi,ning kuidagi tükk aega lülitile vajutades(proovides)siis jõnksutades tuli ikka ülesse ära.Ühendasin pistiku jälle tagant ära.Autoomanikuks saades,siis juba see ukse klaas ei töötanud.Kuna ka ei kontrollinud kohe,siis avastasin selle mingil hilisemal ajal.Kiskusin ka siis katte maha,vaatan,pistik polnud ühendatud mootoriga.Ise mõtlesin,kas unustatud tagasi ühendada,või lahti rappunud sõites.Sain nii vast sõita mingi pool a.küll,kui jama algas.Praegu siiski vaja,et klaas alla käib,kuna käin Venemaale,siis piiril viimati ,,jebiti,,sellega,miks üks klaas alla ei käi.Vene pool siis,kui tagasi Venest Eesti tulin.Mis teha,kas mootor välja vahetada?


Viga võib olla nii juhiuksel olevas lülitis, tagumisel uksel olevas lülitis, aknatõstuki mootoris, kui ka uste ja kere vahelistes juhtmetes (nii juhiuksel, kui ka probleemsel uksel).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.2% - SQL: 64.8%]