Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Pidurite kettad, sadulad ning iluprotseduurid (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2731)
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.18 09:50 Tsiteeri
Pidurite kettad, sadulad ning iluprotseduurid



Kui velje tagant on näha piduriketast + pidurisadulat, siis teinekord see sadul seal originaalis kõige kenam välja ei näe. Näiteks värvitud pidursadulad jäävad silma, kuid olen lugenud, et see värv kulub hooajaga maha sealt.. Siit ka küsimus - kas on võimalik piduriketta+pidurisadula kombole natuke ilmet anda ? Paistaks velje tagant ilusam välja.

Mõned ägedamad kombinatsioonid on https://www.ecstuning.com/Audi-C7_A6-Quattro-V6_3.0T/Braking/Performance/ lehel olemas küll, kuid ainult ilme pärast ei tahaks 2k, 4k või 8k välja käia, ehk on mõni alternatiiv kah.

https://www.audiworld.com/forums/attachments/a8-s8-d3-platform-discussion-60/42394d1414182710-disc-brake-rotor-clean-up-%96-how-2014 -10-17-12.31.33.jpg
Samuti on murekoht ketastel rooste, mitte ketta enda peal, kuid selle osa peal, kuhu ketas kinnitub. Mõnel kettal on mingi keskmine plaat, mis selle roostese koha nagu ära varjaks ja näeks kenam välja.

Ühesõnaga, eesmärk oleks esteetikat lisada, mingit ilget paremat pidurdusvõimet taga ei aja, kui on stockiga võrdne/parem siis on okei.

Enda autoks on A6 C7, kuid ma usun, et mida annab ette võtta on sarnane olenemata mudelist.

Kas kellelgil on kokkupuudet ja/või kogemust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 03.06.18 16:32 Tsiteeri


Midagi keerulist seal pole. Vötad köik algosadeks ja teed piinlikult puhtaks. Vist oli olemas ka spetsiaalne supordi värv. Aaga mina värvisin Hammerite värviga...ja püsis peal kahh:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 03.06.18 19:57 Tsiteeri


Mul kogemus.
Hammeritega peab iga kevad üle tegema, kuumaga läheb nätseks ja kleebib ja lõpuks koorub lahti.
Spets värv on enne esimest kuuma saamist nätske, peale kuumutamist jääb kõva ja läikiv ilusti.
Kuumutasin kodus praeahjus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 04.06.18 05:15 Tsiteeri


Huvitav..... Ühed supordid mis tegin,lasin ainult teras harjaga suurema sodi maha,püsis Hammer ilusti peal. Täpset aega ei mäleta.Aga kindlasti rohkem kui aasta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on foorumis

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 04.06.18 07:13 Tsiteeri


2 või 3 aastat tagasi lasin ka terasharjaga puhtaks ja hammerate peale. Siiani püsib viisakas, mõnest kohast on roostevärv läbi tulnud ja peaks üle tegema, aga ei midagi hullu.
Ühesõnaga, nui tahtmist täiesti juppideks võtta, saab väga pikalt kestva tulemuse, kui auto küljes kiiruga tehes, saab ka tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 04.06.18 08:22 Tsiteeri


Kiirelt tehtuna - katad muud osad kinni, pintseldad värvi peale.
Aeglaselt tehtuna - võtad pidurid seibideks, korralikult puhtaks, pintseldad värvi peale.
Miks pintseldatuna? Seal värvikiht ikka paksem kui aerosoolist lastes.
Värv - kindlasti metalli oma ja selline, mis kannatab kuuma. Või eraldi supporti värvi osta.
Minu mälu järgi hammerite ei kannata kuuma. Siis pole ime, kui värv kui "paks tavott" seal supporti küljes ja vähem kui aasta kestab.
Veidi füüsikat - kui palju peab värv kannatama kuuma? Tee üks suurelt kiiruselt nulli pidurdus või mine ringrajale - kettad hõõguvad tulipunaselt.

Asja miinus 1: värvid vale koha ära, siis järgmine kes piduritöid hakkab tegema - vannub maapõhja, kuna ei saa mõnda korki, mutrit, polti vms lahti. Mõni on isegi värvinud klotsi paksult supporti külge.
Miinus 2: kui on vaja supporteid vahetada ja vahetuseks on tagastustoode ehk pead vanad värvitud tagasi andma - unusta see ära, värvituna neid vastu ei võeta.

Teine asi on, osta alist või ebayst plastikust Brembo vms katted sinna peale :D Vbl mõne autokauge, tibina või lapse petab ära :D

Jõudu tööle :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.18 08:48 Tsiteeri


Kas keegi seda teenust pakub ka? Ma ise ei tahaks näppe külge panna, värv ja mina ei saa hästi läbi, sain sellest 4-aastasena juba aru :D

Sobiks iseenesest see variant küll, kui oleks suppordid üle värvitud lihtsalt. Muidugi see 4 tuhande eurone komplekt näeb üli-kena välja, piduri support ise kujult ka ilusam, kuid raha väärt ei ole..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 04.06.18 10:22 Tsiteeri


Ma kunagi ammu tegin ühe sõbra autoga loomkatse - autoomanik ostis poest uued kettad (mingi B-osa, täiesti pinnakatteta haljas malm), milled ma siis tassisin galvaanikasse ja lasin külmalt kollase tsingiga katta.
Klots kulutas oma tee pealt muidugi kohe tsingi haljaks, aga selle keskmise osa peal isegi kestis. Mingi aja pärast tõmbus see küll tumedamaks, aga roostetama ei hakanud.
Algselt oli tulemus mingi selline:

http://www.brembo.com/en/PublishingImages/Pagine/Brake-discs-BMW-serie-3-%28E90%29---Brembo/sport_discs%5B1%5D.jpg



Originaalid VAG-i kettad on vist üleüldse kuuma tsingiga kaetud; seda saaks iseenesest https://www.zincpot.ee/ lasta teha; viimane kord, kui ühe vana Land Roveri kaikaid seal tsinkida lasin, oli hind koos happevanniga kokku 1€/kg. Mul oli mingi 70kg rauda ja 70€ ta maksma läkski.
Ehk siis esikettad max. 10€ + 2x edasi tagasi sinna sõitmine ja miniseelikus vastuvõtu tibide vahtimine. (pilt oli ilus, peab tunnistama)

Suppordid olen lihtsalt mingi suppordivärviga värvinud, kestab küll. Aga need on kõik uunikumid olnud, millega palju ei sõideta ka.
Igapäevaautoga pole viitsinud tõmmelda,
Supporteid olen lasknud ka külmgalvaanikast läbi, need läksid küll per...e. Kas oli malm liiga vana või mingi muu põhjus, ei tea. Ilusad ei jäänud ja jooksma hakkasid ka.

Teenusena võin ka igapäevaautol pidured taastada, aga seda alles juuli lõpupoole ja mingi nädal tuleb ikkagi ilma autota olla.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 20.7% - SQL: 79.3%]