plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 14.05.18 20:47
|
|
|
Audi Cabriolet 2.8 - 1995 - plz
Tervitused!
Peale mõningate härradega arutamist sai jõutud järeldusele, et siiski peaks teemajupi tegema - endal hea järge pidada, mis tehtud, mis vaja uuesti
teha ja mis lõppkokkuvõttes tehtud sai.
Masin ise Audi Cabrio, väljunud tehase uste vahelt 1995. aastal, omab 2x bage, 2.8 v6 128kw manuaali otsas. Lisadest kompuga kellaplokk, kont, 4x el
aken, el katus, nahksisu ( manuaalne ), lisakellad, roolivõim, kesklukk, väidetav järgiaidatud helisüsteem, istmesoojendused 2x, 2x el peeglid, tulede
kõrguse reg ja kindlasti midagi veel, mis kohe ei meenu - lühidalt soliidne ja täpselt minu soovide ja maitsete järgi, et eos oleks kõike võimalikult
palju ja peaks hiljem tegelema võimalikult vähe järellisastamisega.
Tausta poolest alati kiskunud teistmoodi, vanemate ja vähelevinud asjade juurde. Audidest paus olnud mõnda aega ja sai 70date alguse MBga hoopis
möllatud, nüüd ringiga taas Audide peal.
Saamislugu ise suhteliselt tavaline - kaudselt sai müügikuulutusi jälgitud ning kõik, mis vähegi tundusid sobima, need läksid nina alt minema ja nii
palju sellest. Hooaeg oli lähenemas ja hakkas juba kiireks kiskuma, et mis siis saab kui midagi sobivat ei leia ning sai vahelduseks tehtud
ostukuulutus siinsamas ACs. 24h jooksul tuli kaks pakkumist: lilla 2.3 mida igal pool teadjamad olla maha teinud roima pähe ning ise vaatama ei
trippinudki ja siis avalikkusele tõenäoliselt tundmatu 2.8, mis ka siin teemakangelaseks sai. Masin ise tapvalt kaugel ei asunud ja sai suht koheselt
uurima mindud, omajagu $ kaasas, et kaua seal ikka vaadata, enamus on paigas ja sobib, võtab ära ja sõidab minema. Nii ka läks, kuigi eks vigu ja
nokitsemist leiab aga eks 100% taastatud ja ideaalset ei tahtnudki ning saab siin teemas tegemisi kajastada ning endal ka põnev asja ehituse ja
erinevate lahendustega end kurssi viia. Väidetavat eraldi cabrio tehasemanuali üldse eksisteerib? Pole endal kunagi kabriolett tüüpi sõidukit olnud,
kui siis üks semi-jeep tagaistmete osas eemaldatava hardtopiga. Pole ka nimme tutvusringkonnas olnud, et mingigi ülevaade/kogemus saada, nii et on see
masin igati esimene selles vallas ja jälle midagi teistmoodi ning hing rahul.
Masin ise on hall aga kere defektid värvi ja laki osas on teadmata siiamaani - saab lugeda mingil määral põrsaks kotis, kuna on wrapitud ning sama on
ka salongi kõigi liistudega, mis peaksid olema puit aga on carbon kile all. Viimaste liistude osas põen vist rohkem kui kere enda osas aga saab
näha.
Pildilt siis puudu stange alumine võre, juhipoolne osa. Kellelgi juhtub pakkuda olema, siis olen kindlasti huvitatud, ka kehv seisukord sobib. Kes
tähelepanelikult vaatab, siis on puudu juhiukse lingi nö välise osa kate. Siinkohal tekib juba esimene laienenud küsimus: erinevused lingi majanduses
vs sedaan/coupe ala aastast 91-95? Kas on mõõtudelt erinevad või annab ringi tõsta teoorias või on cabrio täielikult iseseisvas mõõtkavas? Justkui
mäletaks sedaani linkide erinevust teisiti - ei olnud väline link mitmest osast koosnev vaid üks!?
Jätkuks tekib küsimus, et kas esiuste klaasid peavad ust avades tegema ca 1cm allapoole liikumise automaatselt, või Audid taolist lahendust ei
kasutanud ja on lihtsalt enda katuse kokkujooksus asi? Kuidagi tihke kõik - ust avades käib vastu katuse äärt jube mehiselt ja ei tundu nagu õige
olema?!
All muidu 17" Wolfrace velg - ei meeldinud selline 2000. aastate fast and furious velg ning need said alt üsna kiirelt müüdud. Edasi oli masin ühe
varuratta ja hunniku telliste peal ootamas kevade algust ja selleks hetkeks tekkinud veljevisiooni ja eeldatavat lahendust. Viimane jäi tulemata ja on
teadmata lahtine endiselt. Samuti on teada, et 4x108 korral väga eepilist valikut ei ole ja midagi peab lihtsalt alla saama. Samuti ei ole suutnud
välja mõelda, kas minna nö originaali teed ainult 15" kasutades, või midagi suuremat. Et esimestest headest ilmadest siiski osa saada, said varudest
alla libistatud kiirkorras ühed 15" Ronalid läbi rehvidega ja väiksed kodukandi tiirud meeldivate emotsioonide saatel edukalt tehtud.
Seisukorra osas lühidalt on ta tehniliselt igapäeva sõiduki kõlbulikus seisus, tähtsamad sõlmed - pidurid, mootoriosa, sillad, elektroonika kellaploki
osas on paigas. Kindlasti vidinaid, mida vahetada leiab aga otseselt kohe millegi järgi ei põle. Samuti aeg ja täpsem süvenemine näitab tegelikku
seisu. Esialgu vead, millest alustada on omajagu tüütud aga ei midagi rahaliselt. Nimelt peaks eemaldama jõhkra järelpaigaldatud alarmimajanduse, mis
karjub eriti vaikselt erinevaid meloodiaid üle välja - meeldin naabritele igati. Edasi suutsin süütevõtme kaunilt poolitada luku sisse - uus lukk+võti
soolas ( olemas ). Kõrvalistuja uks mingi hetk otsustas olla vaid ühes asendis - kinnises ning mingi valemiga pole praegu suutnud asja paremaks saada.
Karmid meetmed nagu polstri lõhkumine või väljast läbi ukse lõikamine, need tahaks hetkel jätta tagaplaanile. Kellelgi on selles osas kogemusi jagada,
olen üks suur kõrv. Samuti on küsimus coupe uksepleki ja polstri sarnasuste/erinevuste osas ning kumb oleks lihtsamini leitav kui asjad lõikamiseni
juhtuvad minema? Edasi mängib keskluku osa kinni/lahti mängu ja eks seetõttu ka alarm enamus aega üürgab. Tagaluugi lukk on omadega õhtul ja vahetusse
( olemas ). Vigu muidu on veelgi, eks katuse pump, el katuse osa, el antenni osa, uuekooli makk, mis ei tundu kõige edukamalt töötama, kuigi 70kmh+
peal on sound tõesti korralik aga eks nendest edasistes postitustes ja alustab loetud nimekirjast, et saavutada inimlikum kasutuskogemus.
Visioon näeb muidu ette loetud vigade parandamist ja jooksvalt kuluosade vahetamist ning korraliku tehnilise seisukorra saavutamist, et läbida kuu aja
jooksul tabav ülevaatus edukalt. Alles peale seda läheb kere unwrappimise juurde ning ilmselt ülevärvi + vajaminevate keretööde teed. Ülevärviga olin
arvestanud nagunii iga isendi korral, mis müügikuulutustes olid, seega see mõte üldse ei hirmuta. Asja mõte on enda jaoks uueväärse välimuse
saavutamine ja teda ka hoida sellisena - isegi kui midagi hullu ei avasta, siis korralikud kivitäkked/kriimud/roostetäpid/läbivad kohad lakis jne on
vanuse tõttu soolas+üldine värvkatte tuhmumine ja lihtsam üle käia kui vanast elulooma loota. Enne auto saamist olid mõttes custom värvilahendused,
mida tehas ei pakkunud, need mõtted on aga maha maetud ja liigset blingi tegema ei lähe - sobib ka hall, millel on teatavasti 50+ varjundit ja annab
mängida sobiva tulemuseni. Aga eks üks asi korraga ja esialgu tüütud loetud kalad likvideerida, sõita vahepeal mitte meeldiva veljega, näidata üvle
ette, toimetada edasi. Eks järgmised lükked edasistes postides, kes lugema vaevus ja on võimalik aidata juppide/teadmistega, siis olen ette juba igati
tänulik. Edu mulle!
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 15.05.18 06:04
|
|
|
Minul ka ei liigu aknad ülesse ja alla kui ust sulgen või avan, järelikult sellel ei ole sellist süsteemi. Katuse tihendite vahele peaks ilusti uks
sulguma. Mul tuleb vett vaid kahe klaasi vahelt sisse, kui survekaga pesta ja suunaga tagant lasta.
Mis värv kile all olema peaks? Läbi kile võiks näha muidu ebaühtlast värvi või lakikihti, kile ju lohkusi ei täida.
Defu - Matu
|
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 15.05.18 16:32
|
|
|
Ega jah suuremaid lohkusid pole täheldanud, mulle samas ikka aga võib ka õhk vahel olla lihtsalt või mõni väiksem tükk prahti ja hetkel veel ei ole
muretseda. Aga jah too "krundistiil" väga ei istu. Kile all on samuti hall, passis on toodud põhivärviks välja hall, edasi eripäradeks
mitmevärvilisus. Koodilt on teine LY7T ning veidi originaali piilumas on näha nurgatagustest, uste/tagaluugi ääred siis. Muidu wrap ise päris
korralikult ja põhjalikult teostatud ja vähemalt kvaliteedi osas häbenema ei pea.
Tänase palava ilma ainuke pluss oligi 15km ots Cabrios, meeldiv, lihtsalt meeldiv.
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 16.05.18 07:40
|
|
|
2.8 motoga cabriod samamoodi nagu kupeed ja b4, kus siis tehase poolt ees strutbar, terasõõtsad ja g60 pidurid? Või cabriodel sellist luksust pole?
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
sector
huviline
Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2.2 20vt
|
postitati 16.05.18 14:06
|
|
|
Tore näha, et 80 cabriosid juurde tekib. Lisade poolest on sul tõesti vedanud. Nägin ka korra müügis seda. Värv on minu silmis muidugi õudus. Aga kui
niikuinii ülevärvi läheb, siis ise teeks juba värvimuudatuse ka. Punane või must oleks minu valik. Velgede poolest võid Japan Racingu toodetega
tutvuda, Eestis üsna palju edasimüüjaid ka ja päris vingeid velgi seal valikus. Hinnad ka mõistlikud.
Muidu aga jõudu ja jaksu cabrioga, pane sisust ka pilte!
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 18.05.18 15:24
|
|
|
Tsitaat: |
2.8 motoga cabriod samamoodi nagu kupeed ja b4, kus siis tehase poolt ees strutbar, terasõõtsad ja g60 pidurid? Või cabriodel sellist luksust pole?
|
Hetkel ei oska vastata.
Sisupilte veel jõuab teha, eks üht teist sealgi lammutada jne esmalt. Sellest rääkides sai alustuseks maha võetud pliidinuppude raam:
Ja peale unwrappi:
Üks mõra siis aga mis seal ikka, piisavalt haruldane, et uut paremat ilmselt ei leia ja peab sellega elama. Vesilihv+uus lakk võib natuke paremaks
asja teha küll, ilmselt jätab selle lükke hilisemaks kui saab sisu kallal olla omadega.
Edasi naases pritsist ideaalkorras Kamei võre. Hea seisukord seisneb siis kenasti sirges olekus, pole ühtegi surnud ribi/mõlki vms, roostet samas oli
pea igal pool. Klaaskuulitud. Peale seda väike lihv, märg märg, metallik must+lakk. Viimasega oli hirm päris suur, et tekivad jooksukohad kuhugi
ribivahedesse ja kellad - ainult mõnisada kohta, mis võib näkku panna. Selgus, et see osa jäi ideaalne ja õrn kobisemiskoht on värviosas, liiga vähe
sai seda nö äärte sisekülgedesse. Kuna praktiliselt silma ei hakka, siis jääb nii, vähemalt hetkel ja saab rahul olla. Ideaalkorras märk on samuti
olemas ja pildid auto küljes millalgi tulevikus + pole teada, kas Kamei võre lahendus jääbki, või tekitab midagi veel muud sinna. Väga hästi muidugi
üles pildistada ei suuda - minu paha.
Veljevisioonist rääkides sai nii kuu+ tagasi viidud ühed vanakooli veljed varudest aegsasti sirgestusse, otsa rantide timmistamist, lihv, et tekkinud
oksiidi võimalikult palju välja saada ja sealt edasi kiire esmane poll - ehk siis iga-aastane nö hooldus ja valmistumine hooajaks. Aastatega kirjade
vahed ja keskavad ära tuhmunud, eks peab needki millalgi üle värvima ja korda saama. Kas pinnakas või metallik koos lakiga, seda ei tea hetkel. Enne
testid masina all - hetkel olen kahe vahel, kas 95a cabrio peaks ikka kohtuma 80datega ja kas nii ikka oleks õige. Edasi sai enda utiilrehvi hunnikus
kaevatud aga ei ühtegi 205/60/15, mis ongi väidetav cabrio originaalmõõt. 195/55 tundus liiga mannetu ja läks velgedele peale 205/65. Viimased näevad
välja küll ilged balloonid ja skeptiline, kas alla mahuvadki ning kui napiks läheb - velgede ET ju on ilgelt hetero siiski. Eks peale täpseid teste
saab otsustada, kas ei kasuta üldse ja hoopis oleks vaimselt valmis müüma, või siiski teeb korda ja kasutab see hooaeg aga madalama kõrgusega rehvi.
Palju küsimusi ja agasid, mille üle mõelda igatahes.
Veljed ise korralikule fännile erilist tutvustamist ei vaja, Ronal Turbo originaalid aastast 1987 ja 4x108 valemiga. Naised saunas rääkisid, et Eesti
pinnal 1/2st eksisteerivast jooksust aga täpset ja adekvaatset infot kuskilt ei saaks. 4x100 korral neid ikka siinmail jagub. ET muidu 7 ja keskauk 65
- olemas haruldased 57-65 tsentr. rõngad ja mitmed eri pikkusega poltide komplektid - vähemalt allapanek millegi taolise taha ei jääks. Eks paar
pilti: lihvmiskriime lähemalt näha ja saaks tummisema lõppviimistluse veel teha. Muidu üheosaliste 30+a vanade velgede kohta on seis igati hea -
lihtsalt auto on liiga uus.
Mõtlemisainet ja nokitsemist jagub. Hetkel nvks mingeid lükkeid plaanis pole, järgmised rem päeviku sissekanded millalgi tulevikus.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 18.05.18 21:32
|
|
|
6 aastat tagasi olid need Ronal Turbod minu käes ja välimus polnud kiita. Isegi rehvid on veel samad peal. Sel ajal oli mäletamist mööda 2 jooksu veel
müügis, ühed valgeks värvitud ja teisega mingi muu häda.
Edit: 195/60/15 rehvid olid minul peal ja visuaalselt oli inetu.
|
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 19.05.18 06:52
|
|
|
Tsitaat: |
6 aastat tagasi olid need Ronal Turbod minu käes ja välimus polnud kiita. Isegi rehvid on veel samad peal. Sel ajal oli mäletamist mööda 2 jooksu veel
müügis, ühed valgeks värvitud ja teisega mingi muu häda.
|
Njaaa, enda käes olnud kuskil 3-4 aastat ehk ja saades olid ikka ülikarvases seisus. Oli kaheldav, kas üldse tasuks sekkuda ja nii palju asja saaks
aga sai. Muidugi 100% showroom conditionit pole viljelenud, suuremaid täkkeid - igal ühel eri koguses on sisse jäetud, liiga mint jääb, siis tekib see
effekt, et pigem hoiaks toas ja naudiks aga välitingimustesse ja auto alla enam panna ei raatsiks. Rehvi osas 1:1 samad ei ole kindlasti, mõõdu osas
täitsa võimalik.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 19.05.18 10:22
|
|
|
Need veljed röögivad peale saada conti5 või mingit muud pisut lamedama profiiliga ja veljekaitseäärega asja. Mõõtudelt 205/60/15 oleks ilmselt
maasikas. Ehk siis sellisel asjal võib rehv isegi väiksem peal olla, nii et masina külge keeratult pisut titerattana tundub, aga sobib igal juhul.
Balloon peal rikub pisut asja ära.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 19.05.18 20:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Need veljed röögivad peale saada conti5 või mingit muud pisut lamedama profiiliga ja veljekaitseäärega asja. Mõõtudelt 205/60/15 oleks ilmselt
maasikas. Ehk siis sellisel asjal võib rehv isegi väiksem peal olla, nii et masina külge keeratult pisut titerattana tundub, aga sobib igal juhul.
Balloon peal rikub pisut asja ära. |
195/60 või 205/55 ma arvan
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.05.18 20:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Need veljed röögivad peale saada conti5 või mingit muud pisut lamedama profiiliga ja veljekaitseäärega asja. Mõõtudelt 205/60/15 oleks ilmselt
maasikas. Ehk siis sellisel asjal võib rehv isegi väiksem peal olla, nii et masina külge keeratult pisut titerattana tundub, aga sobib igal juhul.
Balloon peal rikub pisut asja ära. |
Need veljed röögivad ca 10 aastat vanemat autot sinna peale 195/50 rehviga
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 20.05.18 10:22
|
|
|
No fakt on see, et veljekaitse äärega rehv teeb olemuse igal juhul paremaks. Ainus saatan on b4 kere, mille koopad on ikkagi suhteliselt suure
ballooni jaoks mõeldud, aga antud velg mitte .
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 07.06.18 19:23
|
|
|
Aega õrnalt möödas ja sai mõned lükked tehtud. Nimelt siis kapitaalselt sulgunud kõrvalistuja uks avatud, nii et kõik ellu jäi- uks ja polster+´liist
peamiselt, lukk muidugi vahetatud. Kosmeetilise osana nii kõrvalistuja kui juhi link tervikuna või nende katted endiselt soolas. Toimib kesklukk ja
alarmi osa aga turvavarustust lähemalt ei lahata, sisimas hea rahulik olla kui puldist kõik toimib ja ka aknad sealt üles ajab. Süütelukk vahetatud,
põhjas olid mõned aastakuti erinevused aga lahendatud ja toimiv, samuti meeldivalt inimlik võtmega käivitus vs mingi köndiga eelnevalt. Pagasilukk
vahetatud. Mittetoimiv makk välja visatud ja asendatud järgmisega, ei miskit ajastukohast, vaid lihtsalt praktilist. Mootoriõliga seonduv samuti uus,
edasi klotsid uued kõik 4x. Ees tõepoolest miski teiststugune lahend ja võttis oma aja õigete klotside hankimine. Pooltelje otsad samuti uued.
Sarniirid ja rooliotsad samuti ning saab sillapoole paigas olevaks lugeda igati. Salongi poolelt sai uued ukseluku nupud ja carbon kile eemaldust -
salongi osast pilte millalgi hilisemates postides.
Mootori poolelt ka pilti ja on tõesti strutbar esindatud:
0
Sai ka veljed alla libistatud, mis neist ikka seista lasta. Paremat samas momendil alla panna ka ei ole, kehvemaks saab alati minna. Näeb see balloon
ikka liigne välja ja rikub üldpilti, teisalt 205/60 on selle masina originaalmõõt ja mõnda aega + üv kulgeb nii. Ideaalis näeks neid jah ca 195/55
rehviga ja b2 kupee all aga ei ole enam teist võtta kahjuks.
Räbalat katuseriiet ka sekka aga selle juurde naaseb ilmselt sügisel. Visuaalselt kole, praktiliselt poolelt toimib.
Sai ka juhust kasutatud, leitud Kamei märk varudest üles, viidud see kokku võrega ja ette.
Kokkuvõttes siis üsna ainulaadne kooslus masinal käsil nii Eesti, Eu kui maailma mõistes ja saab sisimas rahul olla esialgu, kuigi see look ei jää
selliseks. Turbod müüks ideaalis mõnele b2 omanikule. Tehnika pool tundub hetkel olema nii palju paigas, et ei vaja nagu mitte midagi ja saab
asjakohaselt sõita ja igapäevaselt kasutada. Iluvigu nüüd salongis on omajagu ja jooksvalt lahendab neid, põhjalikult juppideks ei kisu enam ja ikkagi
hoiab sõidus. Ilmselt nüüd juunikuu sõidab, teeb üv, siis unwrap ja edasised postitused kere seisust ning ka salongist. Hetkel koledalt laiali
niivõinaa ja pildistama ei ole soovi minna.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 08.06.18 06:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: plz
Räbalat katuseriiet ka sekka aga selle juurde naaseb ilmselt sügisel. |
Vaatasin, pole ju nii hullkallis, 600€ ja uus katus olemas. Näiteks siit
Lisana veel uus tagaaken, mis hästi läbi paistab...
Usa-st kindlasti leiaks mingi pvc variandi isegi odavamalt, need seal armastavad neid, aga kas asjal mõtet. Sakslasel käib ikka sonnenland.
Cabriotel see katus ongi ju rohkem nagu hooldusosa, mida auto eluea jooksul ikka paar-kolm korda vahetatakse.
.
|
|
|
|