Jevka
huviline
Registreerunud 03.01.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 (C7, 230kW)
|
postitati 14.05.18 19:02
|
|
|
A6 c7 roolisüsteemi viga?!
Tere,
Kas keegi on varem kokku puutunud või oskab kommenteerida, milles võib olla probleem.
Kaks päeva tagasi andis auto armatuuris hoiatuse
Steering System Fault 'DO NOT DRIVE CAR'.
Kuna oli kodu lähedal, keerasin otsa ringi ja sõitsin tagasi. Kahes kurvis kadus korraks justkui roolivõim tagant ära. Viimased pöörded ennem kodu,
jälle kõik normis.
Tegin oma toimetamised teise autoga ära ja õhtul proovisin uuesti autoga sõita, et veateatest pilti teha...tühi vaev, kõik täiesti korras.
Täna käisin tegin diagnostika, et teada saada mis vea põhjus on.
Veateade pole salvestunud, kõik töötab ning teenindusest saasti koju tagasi, kuna kõik korras ja midagi näha pole.
Välismaa foorumeid kammides leidsin palju vastu rääkivat infot alates softi uuendamisest, lõpetades a la kogu esiosa vahetusest.
Kas kellegil on kogemusi või aimu või oletusi (ees ootavast) probleemist?
Tervitades
Jevka
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.05.18 13:20
|
|
|
Arvatavasti ootab varsti ees roolivõimendi vahetus. Tean paari analoogset juhtumit. Ühe kohta siin teema ka. Võib ju arvata et juhuslik error kuid
vaevalt. Kui asi peetis, aitab treila. Ohutult sõita ei saa.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Jevka
huviline
Registreerunud 03.01.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 (C7, 230kW)
|
postitati 17.05.18 09:51
|
|
|
Tere,
Tänan info eest!
Kui varaseamalt mingigi kokkupuude teemaga on olnud, siis osad ehk ka pakkuda, kui suure kuluga peab arvestama...2500-3000?!
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 17.05.18 13:13
|
|
|
Umbes nii jah kui uus panna.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.18 18:10
|
|
|
Tundub olevat mingi C7 regulaarne viga. Mitmeid kordi väljamaa sõprade käest kuulnud kuidas nad on C7 latti vahetanud.
Endal veel õnnestunud pole.
|
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 17.05.18 20:05
|
|
|
Tallinnas ka neid vahetatud mitmeid. Mõnel vist isegi tuleb mingi uuem poldi komplekt ja juhtmestik kaasa osta, uued latid vähe teistsugused ja vanad
pistikud, poldid ei sobi.
Vahetus iseenesest lihtne kuna c7 latt on all.
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.05.18 18:39
|
|
|
Huvitav, mis seal reaalselt katki läheb ikkagi? Kui lihtsalt mootor siis iga elektrimootor on 100% hooldatav ja vahetatav ju..
Kuidagi kurb lugeda, et läheb katki ja kõik vahetusse aga põhjus teadmata. Nagu iga teine c7 remont - arvesta 3k
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 21.05.18 10:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Huvitav, mis seal reaalselt katki läheb ikkagi? Kui lihtsalt mootor siis iga elektrimootor on 100% hooldatav ja vahetatav ju..
|
On muidugi elektrimootor hooldatav. Pole probleemi...Harjad vahetada, laagrid-puksid vahetada jne. Kojamehe ja salongimootoreid tehtud kümnete
kaupa.
Aga kujuta ette situatsiooni, et ma teen selle sulle ära ja siis midagi rooli ja kogu autoga juhtub...Inimestest rääkimata.
Alati on ju mingi 1% võimalust, et uuesti lendab.
See sinu sääst ei kata ühegi töökoja riski. Rooli ja piduritega ei mängita.
.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.05.18 13:59
|
|
|
Just, selliseid asju lihtsalt ei remondita põlve otsas. Mina seda mingiks tüüpveaks küll ei nimetaks, nagu s-tron kast ja osadel vigane ketipinguti
näiteks. See, et mõnel midagi juhtub pole mingi ime, arvestades, kui palju neid juba liigub. Ühe tuttava jaoks uurisin kunagi, lähivälismaal valik
lai, hinnad head.
Aga uus on alati parem ju, kui tuhhi liigub. Ammu teada, et 3K arve ei tohiks C7-me ja ka C6-e omanikku põlvist võdisema võtta, kuna tegu piisavalt
keeruliste autodega.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|