dants
huviline
Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 3.0 tdi
|
postitati 11.07.05 17:49
|
|
|
Audi 100 odomeeter jäi seisma
Et siis odomeeter (see mis spido peal kilomeetreid loeb) jäi seisma. Auto on audi 100 87a 2.2 101kw. Kas odomeeter oma vunki spidomeetri trossi otsast
mitte ei peaks saama? igatahes spido töötab ja odokas jäi lambist seisma keset sõitu (võis jääda ka kahe sõidu vahepeal kui seisin ca 5 min). Kuidas
ma ta jälle tööle saaksin?
|
|
|
djstallion
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SAAB
|
postitati 11.07.05 21:05
|
|
|
Sinu auto odomeeter saab tõepoolest oma "vungi" spidomeetri trossilt ja asi on tõenäoliselt lihtsalt kinni kiilunud. Tingitud kas kulumisest või
kuivast mustusest. Abiks oleks ehk asi suruõhuga puhtaks puhuda ja hammasratastele surts õli (näiteks WD40) vahele lasta.
|
|
|
|
dants
huviline
Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 3.0 tdi
|
postitati 11.07.05 21:15
|
|
|
et siis tuleb see kellade blokk sealt ära võtta ja teada veidi lammutada.. aga kuidas selle kätte saab?? Täna üritasin seda kellade blokki lammutada,
aga kätte seda ei saanud sealt. Sain väljapoole küll, aga rool jääb ju ette. Kas selleks et täitsa kätte saada tuleb rool eest ära keerata või ?
Kusjuures nüüd ilmnes veel üks probleem kelladega. Nimelt põletas armatuuri kaitsme läbi. Sellega seoses jäid seisma temp näidik, bensiini näidik,
kõik tulukesed a la suund ja laadimistuli, keskel asuv "kompuuter" ja armatuuri valgustus. Panin uue kaitsme 15 amprise nagu ette nähtud. 10 sekiga
põles läbi. OK, panin nüüd 30ne amprise - täna õhtu on vastu pidanud, aga aeg-ajalt ca 10 sekki pärast käivitamist annab keskmine "kompuuter" mingi
veateate - näitab mulle aku kujutist ja piiksub. Kusjuurs armatuuri valgustuse on keegi tainas punaseks teinud - oli selline hästi tume et midagi ei
näinud sealt ja nüüd peale kaitsme läbi põletamist ja asendamist 30 amprisega on see kustunud.
|
|
|
djstallion
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SAAB
|
postitati 11.07.05 21:28
|
|
|
Rool tuleb jah maha keerata, et blokki kätte saada. Sinu kirjeldus viitab sellele, et näidikuteblokis on lühis. Kui tahad, et asi täiesti maha ei
põleks, ära uusi kaitsmeid sisse topi ja vaata blokk üle. Ehk annab veel midagi päästa, kuigi paljudel juhtudel enam ei anna, tegemist Audi tüüpveaga.
|
|
|
|
dants
huviline
Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 3.0 tdi
|
postitati 11.07.05 22:46
|
|
|
OK, tundub et tuleb uut (ehk kellegi teise vana) näidikublokki otsima hakta. Kas mootorli on ka tähtsust? või otste poolest sobib kõik mis auku läheb?
Kuidas on lood tahhoka valmidusega? preagusel blokil on kell aga tahaks tahhokat saada. Kas see keskel asuv nn "kompuuter" on kõigil selle ajastu
100-del peal?
|
|
|
Jaanus100
huviline
Registreerunud 10.11.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Corolla
|
postitati 12.07.05 07:04
|
|
|
kompuuter vist ei ole kõigil peal, mul cd, sellel on koos tahhomeetriga aga sõbra cc-l oli kell ja sellel kompuutri asemel mingid muud tulukesed.
kui vilgub aku kujutis siis on el. süsteemis mingi kala sees, mul hakkas ta vilkuma talvel kui kuskile hange kinni jäin, siis sai aku ülelaadimist
(aku oli väiksema mahuga kui originaalis peaks olema) ja egas kaua peale seda läinud kui genekas otsad andis...kas need asjad seotud, ei oska öelda .
Armatuuri valgustus ongi punane aga originaal pirnidega suht tuhm, mina asendasin originaal pirnid 5w( ei mäleta mis seal alguses oli) ja nüüd särab
küll hästi.
|
|
|
|
djstallion
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SAAB
|
postitati 12.07.05 18:44
|
|
|
Originaalis on 3W pirnid. Tahhoka valmidusega on lugu selline, et kui sul tehase poolt seda pole, siis puudub su autol ka tross, mis tahhokat ringi
ajab. Näidikuteplokid iseenesest kõik ühesugused, kui on tahhokaga variant, saad selle asemele lihtsalt kella kruttida, vajalikud klemmid on kõikidel
näidikuteplokkidel kõikide erivariatsioonide jaoks olemas. Minul oli 100cc, millel komput polnud, aga koht kompunäidiku jaoks olemas ja vajalikud
klemmid samuti, koht oli lihtsalt tühi.
|
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.07.05 05:45
|
|
|
Ma vaidleks selle tahho trossi kohapealt vastu
Tahho ringiajamiseks ei ole mingit trossi sul seal vaid samamoodi tuleb see näit läbi klemmide ja pmst aitab sellest ilusti kui paned tahhokata
variandile tahhokaga kellad (99%) juhtudest peaks toimima. Ainus asi mida peab jälgima, et silindrite arv oleks sama (4ja silindrilisele käib ikkagi
4jase tahhokas ja 5sele 5ene (muidu näitab tiba aiateibaid)).
Ploki saad nii kätte:
Keera rool maha (rooli pealt see pasuna kate pmst tiri ära.. natuke tahab jõudu saada aga ära hirmsasti rebima hakka).
Siis oli vist üleval kaks kruvi, need keera lahti ja liiguta vaikselt enda poole kellasid. Kellad tulevad pmst niipalju sinu poole, et saad vasakult
poolt käe vaikselt vahele ajada ning näppudega keerata lahti spido trossi otsas oleva bajebenni (käis vist pool tiiru kuskile poole ainult) ning siis
kui tross lahti päästetud võid veidike julgemalt enda poole plokki tõmmata. Kui plokk piisavalt väljas ja võimalik juba sinna taha kiigata siis võta
rahulikult lahti pistik (pistikud) ning voila. Tagasipanek on pmst nii, et pane pistik külge lükka auku sutsu viltu niiet vasakult mahuks käsi vahele
spido trossi külge keerama (trossi külge keeramisel ja ära keeramisel ettevaatlikult toimetada et seda plastmassist kraed ära ei lõhuks muidu ei seisa
see värk enam koos ja spido ei tööta enam.
Rõhutan taaskord, et kõik toimingud oleks soovitav teha tasa ja targu!
|
|
|
|
djstallion
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SAAB
|
postitati 13.07.05 18:44
|
|
|
Võibolla panin tahhoka käituse poole pealt tõesti puusse, sest endal ei olnud tahhokaga sigar. Uutematel autodel muidugi kõik näidikud elektrilised,
mitte mehaanilised, sigari koha pealt ei teadnud. Spido ja eco kindlasti mehaanilised.
|
|
|
|
dants
huviline
Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 3.0 tdi
|
postitati 13.07.05 19:12
|
|
|
hm. tänud asjalike vastuste eest. AC foorumiga võib igati rahule jääda, sr foorumiga võrreldes tuleb ikka kõvasti rohkem asjalikku juttu ja vähem
möla. Homme katsun end lõpuks käsile võtta ja need kellad maha keerata.
auto praegu töökojas ja ei viitsi end lihtsalt kokku võtta, et jala sinna minna pärast tööd
|
|
|
djstallion
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SAAB
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.07.05 05:26
|
|
|
Et ei tahaks targutada aga Eco küll ei toimi trossiga vaid vaakumiga... (lihtsalt täpsustuseks)
|
|
|
|
Jaanus100
huviline
Registreerunud 10.11.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Corolla
|
postitati 14.07.05 07:37
|
|
|
Jap..ainuke asi kus mingi trossi variant on on spidomeeter ülejäänud asjad kõik pistikutega..ja ettevaatlik tasuks olla nende alumiste
näidikute(akutuli, ohutuled jne ) pirnidega..kui seda blokki väga palju väänata siis need jäävad randi taha kinni ja tulevad suht kergelt sealt pesast
välja..mul kukkus neid suisa 3 tk sealt välja ja 1 jäigi kadunuks.
|
|
|
|
djstallion
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SAAB
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.07.05 07:31
|
|
|
Ma polegi ütelnud et sa väitsid et trossiga toimib, see mehhaaniline võib tähenda mida iganes onju eksju
Ma lihtsalt täpsustasin fakti sutsu, et mõni teine peale minu ja sinu ka teaks mis selle all mõeldud on.
|
|
|
|
dants
huviline
Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 3.0 tdi
|
postitati 15.07.05 16:28
|
|
|
Mis te nüüd närite siin tähte Pakkuge keegi parem tahhokaga näidikublokki
mulle.
Kusjuures... panin õige 15 amprise kaitsme tagasi ja töötab nagu peab siiamaani ....
Muidu mida võiks tähendada kompuutris kiri "Brems Licht"? Tean/arvan, et see tähendab saksa keeles pidurituld, aga piduri tuled on mul korras st
hakkavad põlema kui vajutan. Iga kord kui süüte sisse keeran hakkab see põlema seal keskel ja kui vajutan korra pidurit ilmub kiri "OK". Viimastel
päevadel on paar korda ka hiljem sõidu ajal pidurdades põlema hakkand see tuli.
Veel 1 küsimus (vbl peaks eraldi teema tegema oma sigariga seotud küsimuste jaoks ) - kui palju on audi 100jal paagis bensiini järgi kui "kompuutris" hakkab põlema tankimisaparaadi tuli ? Ja veel et kas see on
normaalne et kui see tuli on juba märku andnud endast, siis juhtub kiiresti kurvi keerates see et masin ei saa bensiini kätte - jõnksutab paar korda
|
|
|
madiste
huviline
Registreerunud 25.03.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100
|
postitati 15.07.05 20:55
|
|
|
Kirjade järgi on 5-7 liitrit sees,kui põlema hakkab,aga targad raamatud ütlevad,et seda saab ka ise reguleerida,aga vahest pole mõtet.Pidurituli on
ilmselt piduripommi süü,siin foorumis on targemaid,kes on selle probleemiga pead vaevanud.
|
|
|
dants
huviline
Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 3.0 tdi
|
postitati 16.07.05 15:34
|
|
|
piduri pommi? hmm piduritel nagu midagi viga ei ole küll mu arust... Aga see, et kurvides 5-7 liitri bensiiniga paagis jõnksutab, on normaalne?
|
|
|
madiste
huviline
Registreerunud 25.03.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100
|
postitati 17.07.05 07:48
|
|
|
See jõnksutamine on sellest,et paak on ju 80 liitrine ja kui auto on kurvis-lihtsalt pump ei saa kütust kätte,tuleb õhk vahele ja
jõnksutabki.Soovitaksin alla 10 liitri mitte paaki jätta,sest mine tea,mis paagi põhjas on aegade algusest sadestunud.Mõni suurem s...tükk võib üsnagi
kalli pumba p...e keerata.
|
|
|
dants
huviline
Registreerunud 01.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 3.0 tdi
|
postitati 17.07.05 21:54
|
|
|
nii sai siis näidikuplokk pulkadeks võetud. Odokal oli jah mingi tükk ette jäänd ja kinni kiilunud, sai teda siis veits puhastatud ja keritud (edasi u
1000 km ) et näha kas ikka hakkas jooksma. praegu töötab igatahes ... lahti-kokkupanekuga aga sigines uus probleem... bensu näidik, mis enne
näitas pool paaki (tankisin just 30 liitrit) näitas peale uuesti kokku panekut sutsu üle punase ala :S nagu oleks vahepeal 25 liitrit ära kadnund
kuhgi. Ja nüüd on ta terve õhtu seal allotsas kõikunud, kuigi sees peaks olema 35 liitrit umbes.
Elektrilise poole pealt... peale vaadates mingit lühist ei märganud. Vahetasin paar pirni mis olid läbi põlenud, kaasa arvatud mõlemad valgustuse
pirnid. Kokku tagasi ja töötab. Kaitse elab teist päeva. Kas see ongi normaalne et armatuuri valgustuse pirnid hõõguvad nagu sea silmad?? Seal oli
minu arvates midagi kahtlast sest need tõepoolest vaid hõõgusid õrnalt. Väiksem 1.2 vatine pirn, mis alumistele tulukestele valgust annab, oli ikka
kordi heledam sellest suuremast 3 vatisest. Ehk seal ongi mini kala - valgustuse ahel kuskilt pees - ei saa pirnid voolu ja kaitsmeid sööb ka. ?!?
|
|
|
Jaanus100
huviline
Registreerunud 10.11.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Corolla
|
postitati 18.07.05 06:44
|
|
|
kiri "bremslicht" peabki alguses ette tulema, see mul ka niimoodi, peale ühekordset piduripedaali vajutust see kustub, raamatu järgi kontrollib üle
pidurisüsteemi ja -tuled, kui nt 1 pidurituli ei põle, hakkab see kiri vahelduma koos pirni märgiga, millel rist peal.
Ja valguse koha pealt: proovi valguse tugevust kruttida.. see käib seda parempoolset nuppu keerates(samasugune kui odomeetri nullimisnupp) asub seal
temp. näidiku juures.
|
|
|
|