Registreerunud 27.04.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal
postitati 06.05.18 05:57
audi 80, 2.8, 128kw, tiksumine
Tere, sai ühte pealkirjas mainitud autot vaatamas käidud. Nimelt siis ühel mootori poolel tiks sees mootori üla osas, tiksub külmalt ja soojalt ka,
omaniku sõnul on see tema käes tiksunud 5 aastat. Mis selle tiksumise taga saab kõige hullem asi olla? kui palju see rahaliselt võib maksta?
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
postitati 07.05.18 03:18
Ausalt... Mina hoiaksin nendest tiksuvatest viitsütikuga v6 rahakoti pommidest eemale
dislapartei
huviline
Registreerunud 27.04.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal
postitati 07.05.18 05:39
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Ausalt... Mina hoiaksin nendest tiksuvatest viitsütikuga v6 rahakoti pommidest eemale
Aeg palju edasi läinud, odavamaks siis pole asjad muutunud? Mis selle tiksumise põhjused sois olla võivad?
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
postitati 07.05.18 07:00
Kõige hullem variant saab olla plokikaande tuleva õlikanali ummistus. Klapikambrikaane mahakiskumisel on kohe näha kui kuiv või märg see asi on seal.
Kunagi oli üks mootor mis nägi õlivahetust tont teab millal, seal oli mootoris sees selline korrosioon kus nukkvõll oli ennast läbi tõukuritooside
järanud.
Lihtne variant on peale nukkvõlli korrasoleku kontrollimist visata uued hüdrotõukurid.
dislapartei
huviline
Registreerunud 27.04.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal
postitati 07.05.18 09:10
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kõige hullem variant saab olla plokikaande tuleva õlikanali ummistus. Klapikambrikaane mahakiskumisel on kohe näha kui kuiv või märg see asi on seal.
Kunagi oli üks mootor mis nägi õlivahetust tont teab millal, seal oli mootoris sees selline korrosioon kus nukkvõll oli ennast läbi tõukuritooside
järanud.
Lihtne variant on peale nukkvõlli korrasoleku kontrollimist visata uued hüdrotõukurid. [/quot
Foorumis liigub mootoreid 100-350.-euriga. Mootori vahetus äkki lôpuks lihtsam teha?
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
postitati 07.05.18 16:29
Lihtsam on jätta ....see v6 Aaga maitse üle ei vaielda
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
postitati 07.05.18 18:22
Kui seoses selle tiksuga midagi hullu välja ei tule, siis igaljuhul soovitaksin seda mootorit.
Mul oli peres 12 aastat A4 2.8 AAH mootoriga, see mootor jättis mulle väga töökindla ja hea mootori mulje. Selle ajaga vahetamist tahtis vaid
õli-vahejahuti tihend, hüdrotõukurid ja nukkvõlli asendiandur sai korra otsa, rohkem ta 12a jooksul tähelepanu ei küsinud
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.8% - SQL: 67.2%]