Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Elektri viga (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1921)
HrRusski
huviline



Registreerunud 03.05.18
Asukoht: Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c5 2,5 tdi 110 kw quattro

postitati 03.05.18 12:11 Tsiteeri
Elektri viga



Millest võib olla viga .
Alla poole paagi kütet ja näidik viskab nüüd hullu.(kord silmini,siis pool,siis kolmveerand ja mingi hetk jääb omale kohale seisma )


Parandus ..
Tegemist siis Diisel 2,5l 110kw audiA6 quattro aastast 1998


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 03.05.18 12:43 Tsiteeri


Vana auto, ikka juhtub. :D

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HrRusski
huviline



Registreerunud 03.05.18
Asukoht: Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c5 2,5 tdi 110 kw quattro

postitati 03.05.18 13:06 Tsiteeri


Aga millest viga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 03.05.18 13:52 Tsiteeri


Oleks pakkunud kehva ühendust, vana auto-vanad ühendused :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 03.05.18 14:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Vana auto, ikka juhtub. :D

.


Kus tead et auto, äkki traktor? Või hoopis paat, sest elektrikala?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 03.05.18 14:13 Tsiteeri


Paat võib tõesti tõenäoline olla. Mingites eksootilistes vetes sõidab...:P

Aga teemaalgatajale vihje ka: pane mark ja mudel ka kirja, siis ehk vblla on parem neti teel seda andurit diagnoosida.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 04.05.18 02:39 Tsiteeri


Esiteks arvutiga kelladele test. Kui see korras, tagaiste välja, parempoolne luuk eest ja paagiväline pistik, pinid üle vaadata. Kui korras, siis tuleb paaki sukelduda ja andurid üle vaadata. Murduvad vaskjuhtmed seal, sellest tehti kunagi DIY alla teema ka.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HrRusski
huviline



Registreerunud 03.05.18
Asukoht: Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c5 2,5 tdi 110 kw quattro

postitati 04.05.18 07:07 Tsiteeri


probleem ilmneb siis kui alla poole paagi kütet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 04.05.18 07:16 Tsiteeri


Kas spidomeeter toimib samal ajal ilusti? Kui puudub kiiruse signaal, siis kütusetaseme näitu ei ühtlustata ja kütusetaseme seier pendeldab täpselt samas taktis nagu kütus paagis loksub.

Quattrol peaks ikka kaks taseme andurit olema, üks ühel pool paagis ja teine teisel pool paagis. Kui on alla poole paagi, siis puhtalt ühe valetava anduriga ei tohiks ta täis paaki näidata.

Alustaks sellest, et paneks arvuti järgi, teeks seieritele output testi. Seejärel läheks teeks tiiru (just sellistes tingimustes nagu viga esineb) ja jälgiks arvutiga kütusetaseme andurite näite. Selle põhjal saaks juba mingid järeldused teha.

Tallinna satud, võime asja uurida. Mul endal kiilus veerand paagi pealt üks anduritest alumisse asendisse kinni aegajalt ja tankides paak silmini läks 50-100km enne, kui see uuesti "ellu ärkas" ja näitama hakkas (niikaua sõitsin seieri järgi poole paagi jagu kütusega ringi).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.1% - SQL: 61.9%]