Ixxe
huviline
Registreerunud 23.11.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi R8 V10+ 449Kw
|
postitati 22.04.18 15:33
|
|
|
Mingi suurem jama elektroonikaga - Audi S5
https://www.youtube.com/watch?v=587Hl4OUtyQ&feature=youtu.be
Mingi sarnane jama on olnud kunagi kui tegin mootori pesu. Juhuse läbi sai samal päeval pesulas käidud (väli ja sisepesu), kuid pesulast lahkudes oli
kõik 5km okei ja pärast 7h hiljem sõitma hakates viskas Parking Brake Malfunctioni vea ette.
-Parking Brake Malfunction - salong ei puhu samuti sooja õhku sel hetkel üldse.
-30km hiljem juba TPMS, Light Range, ESP jne jamad
-Sai teeäärde jäädud ja siis hakkas spidoblokis disko pihta, errorid, keskmine osa lülitus välja, nõelad ei toiminud pidevalt nii nagu vaja.
-Järgnevalt pärast veits ootamist kõik okei ja taas esialgu Praking Brake Malfunction, lõpuks 30km enne tln sama jama disko käib.
-Nüüd koguaeg error, esialgu nagu videos ja kohati üldse spidoblokk ei näita midagi või paneb segast, süüte välja lülitades ka jääb tööle - kahtlen et
spido enda viga.
VCDS: kõik asjad erroris, enamus no communication errorid ja kustutades ei kao need kuskile. Mootor töötab normaalselt, elektroonika jamab. St rear
view camera väljas, istmetel osad nupud ei toimi, soojendus ei toimi jne. Veits nagu tundus, et juhi jalamatt alt kergelt niiske, samas ei saa aru ka
24h möödas...
Aku klemm 15min maas - ikka sama probleem, kaitsmed mis kontrollisin (ees mõlemal pool ja pagassis paremal) olid kõik terved.
Keegi oskab öelda kust alustada enne kui ma esindusse mingi 10 kilo jätan ja nad ükshaaval mul pool autot välja vahetavad? Prg kirjutasin forssi, et
aeg saada, et eks paistab mis ütlevad. Kuid ma arvan, et siin vaja kedagi pädevat, kes peale juppide vahetuse reaalselt viga oskab otsida.
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 22.04.18 16:49
|
|
|
Peale sisepesu auto korralikult ära lasid kuivada? Äkki praegu niiskus sees.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 22.04.18 20:21
|
|
|
Sisepesu, isegi kemmi puhul vaevalt nii niiskeks saab, kui just survekaga seest ei pese. Pigem oled välispesuga mõne elektriploki üle ujutanud. Kuidas
sellel masinal aku/kojameeste aluse äravooluga on? Aku oli tal vist küll pagassis varuratta all... Põhjamati all võib korralik veehoidla olla.
|
|
|
Ixxe
huviline
Registreerunud 23.11.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi R8 V10+ 449Kw
|
postitati 23.04.18 05:07
|
|
|
Nja no seda ma tean, et veekast ja pano roofi äravoolud on riskikohad, aeg-ajalt lasknud puhastada veekasti, hetkel nagu ei tundunud ka, et midagi
seal oleks. Samas juhipoolne alune oli selline nagu kergelt niiske aga ei midagi märga otseselt, raske aru ka saada kas niisama õhust või pesulaga
seonduv.
Hetkel nt ei toimi näiduplokk enam pms üldse või väga vaevaliselt, algul tuled tööle ei lähe, hiljem korraks nagu midagi läks, samuti palju teisi asju
ei toimi nagu salongivalguse reguleerimine, tagavaate kaamera, salongi ei puhu sooja, istmete peatoe taga nupud et istet liigutada jne.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 23.04.18 05:19
|
|
|
Niru aku ja/või massi/plussi ühendus on kah sellistel juhtudel tüüpviga. Mis ajalooga auto on, enne toomist kuskil Euroopa avarustes uppunud ei ole?
Iga vidina viga eraldi ei tasu otsida - paljud mugavusfunktsioonid võtab power management lihtsalt maha, kui mingit kõrvalekallet normaalsusest näeb.
Mingi lühise puhul näiteks.
|
|
|
Ixxe
huviline
Registreerunud 23.11.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi R8 V10+ 449Kw
|
postitati 23.04.18 07:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Niru aku ja/või massi/plussi ühendus on kah sellistel juhtudel tüüpviga. Mis ajalooga auto on, enne toomist kuskil Euroopa avarustes uppunud ei ole?
Iga vidina viga eraldi ei tasu otsida - paljud mugavusfunktsioonid võtab power management lihtsalt maha, kui mingit kõrvalekallet normaalsusest näeb.
Mingi lühise puhul näiteks. |
Praeguseks oli aku 12.1V, võtsin maha ja panin laadima, kuigi ma kahtlen, et see üldse sellega seotud. Selle battery management asjaga kursis ja no
need sümptomid on vähe hullemad kui lihtsalt aktiive akusäästmine. Arvan, et see aku pinge praegu langenud, sest kellaplokk ei tahtnud vahepeal
täiesti välja enam lülituda ja no praegu ka kui aku peal siis seierid "tuksuvad". Muidugi samas pesulas 2h auto uksed lahti võtab ka arvatavasti aku
suht madalaks. Auto muidu eestis olnud viimased 7a, saksa masin. 4 aastat sellest minu käes olnud, lisaks ma suht autofriik ka, et iga viimne kui arve
ja asi alles hoolduse mõttes + eelmisel omanikul oli ka mingi arvetekogu, et ülevaade asjast on olemas.
Huvitav, et esimesena hakkas pihta Aux. Heater Control Module ja siis DTC Memory of ABS Controller + No Communication with ABS Brake Control Module.
Mingi paar kuud tagasi sai uus webasto aju pandud küll... Ei tahaks eriti uskuda, et kogu see värk võtab terve auto nii rajalt maha.
Tsitaat: |
Sunday,22,April,2018,15:19:30:30570
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.3.0 (x64)
Data version: 20140905
Address 01: Engine Labels: 079-907-560-CAU.clb
Control Module Part Number: 8T0 907 560 M HW: 8T0 907 560
Component and/or Version: 4.2l V8/4V H12 0004
Software Coding: 01140003191F0220
Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
VCID: 44813C52C7ECB53EFF5-8011
10 Faults Found:
049510 - No Communications with Aux. Heater Control Module
U0166 - 008 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 80
Reset counter: 255
Mileage: 185523 km
Time Indication: 0
Date: 2018.04.21
Time: 22:58:52
Freeze Frame:
RPM: 614 /min
Load: 20.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 96.0°C
Temperature: 18.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 14.478 V
005715 - Please check DTC Memory of ABS Controller
P1653 - 004 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 185536 km
Time Indication: 0
Date: 2018.04.21
Time: 23:10:50
Freeze Frame:
RPM: 1679 /min
Load: 21.6 %
Speed: 83.0 km/h
Temperature: 95.0°C
Temperature: 10.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 14.478 V
049441 - No Communication with ABS Brake Control Module
U0121 - 008 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 117
Reset counter: 255
Mileage: 185536 km
Time Indication: 0
Date: 2018.04.21
Time: 23:10:53
Freeze Frame:
RPM: 1102 /min
Load: 19.6 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 94.0°C
Temperature: 33.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 12.446 V
049448 - No Communications with Parking Brake Control Module
U0128 - 008 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 55
Reset counter: 255
Mileage: 185537 km
Time Indication: 0
Date: 2018.04.21
Time: 23:11:25
Freeze Frame:
RPM: 1079 /min
Load: 21.6 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 94.0°C
Temperature: 33.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 12.319 V
049493 - No Communication with Instrument Cluster
U0155 - 008 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 26
Reset counter: 255
Mileage: 185537 km
Time Indication: 0
Date: 2018.04.21
Time: 23:11:35
Freeze Frame:
RPM: 1052 /min
Load: 22.3 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 94.0°C
Temperature: 32.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 12.446 V
049446 - No Communications with Steering Angle Sender (G85)
U0126 - 008 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 44
Reset counter: 255
Mileage: 185537 km
Time Indication: 0
Date: 2018.04.21
Time: 23:11:36
Freeze Frame:
RPM: 957 /min
Load: 23.1 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 94.0°C
Temperature: 30.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 12.446 V
049682 - Steering Column Control Module
U0212 - 008 - No Communications
Freeze Frame:
Fault Status: 01101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 38
Reset counter: 255
Mileage: 185537 km
Time Indication: 0
Date: 2018.04.21
Time: 23:11:36
Freeze Frame:
RPM: 938 /min
Load: 23.1 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 94.0°C
Temperature: 30.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 12.446 V
001281 - Vehicle Speed Sensor
P0501 - 002 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 185675 km
Time Indication: 0
Date: 2018.04.22
Time: 01:29:48
Freeze Frame:
RPM: 1549 /min
Load: 15.7 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 94.0°C
Temperature: 10.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 14.097 V
005640 - Steering Angle Signal
P1608 - 008 - Malfunction indication from Steering Angle Sensor - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 185690 km
Time Indication: 0
Date: 2018.04.22
Time: 01:55:26
Freeze Frame:
RPM: 1514 /min
Load: 41.9 %
Speed: 11.0 km/h
Temperature: 91.0°C
Temperature: 32.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 12.319 V
049456 - Steering Effort Control Module
U0130 - 008 - No Communications - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 21
Reset counter: 255
Mileage: 185690 km
Time Indication: 0
Date: 2018.04.22
Time: 01:57:23
Freeze Frame:
RPM: 1417 /min
Load: 25.9 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 87.0°C
Temperature: 15.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 14.224 V
Readiness: 0010 0000
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.04.18 08:13
|
|
|
Vearegistri kohaselt on pardapinge ok ja ka laadimine ok ehk aku rahule jätta ning otsida üles veeuputuse all kannatada saanud piirkond.
|
|
|
|
Ixxe
huviline
Registreerunud 23.11.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi R8 V10+ 449Kw
|
postitati 25.04.18 08:38
|
|
|
Käis vahepeal forsis, suspension leveling sensor ja coolant heater valve klapi veakood sees, ülejäänud lasi ära kastutada pärast pikemat seismist. See
heater valve teema arvatavasti webasto (tehase oma ka webasto toodang?) aju taaskord mis ei lase klapil sooja õhku salongi suunata (alles 5 kuud
tagasi vahetasin). Pms ainus variant on kas pistik tagant või kogu uus ahi osta sest tundub, et selle aju probleemi tekitab mingi muu ahjuga seotud
jama, et see lühisesse läheb. Aga ei kujuta ette kas see lühis seal võib kogu auto rivist välja lüüa või siis see eraldi probleem, huvitav on see, et
see oli esimene veakood mis tekkis kui kogu see jama alguse sai.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.18 08:46
|
|
|
Kõikide moodulite ümbrus on kuiv? Kas üldse seda kontrolliti, mis vaipade katete taga?
Isegi, kui hetkel midagi hakkas tööle siis veekahjustuse protsess ei ole sellega lõppenud.
|
|
|
|
Ixxe
huviline
Registreerunud 23.11.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi R8 V10+ 449Kw
|
postitati 25.04.18 11:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Kõikide moodulite ümbrus on kuiv? Kas üldse seda kontrolliti, mis vaipade katete taga?
Isegi, kui hetkel midagi hakkas tööle siis veekahjustuse protsess ei ole sellega lõppenud. |
Aju karpi vaadati, seda nad vaevalt vaatasid, kas vaipade all ka miskit toimub. Katuse äravoolud tehti puhtaks ja öeldi, et pms kui uuesti tekib siis
saab hakata mooduleid ükshaaval lahti ühendama ja vaadata millest tuleb.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.18 11:23
|
|
|
Üks kord võid arvata, mida tekitavad x ajaga veemolekulid kontaktplaatidel ja kontuuridel. Pealegi ei pruukinud see esimene lekkekord olla ehk
probleem kui selline on vana ja see viimane kord eskaleerus kirjeldatud olekusse.
|
|
|
|
ponkskar
huviline
Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.07.19 08:26
|
|
|
PS: kustutasin oma postituse
|
|
|