Kas kuidagi annab petta secondary air pumpa, et mootori tuli põlema ei läheks? Millest võib olla, et SAI pumba veakood läidab mootori tule (pumpa
ennast küljes ei ole) - varem tuli põlema ei läinud, vaid näitas ainult viga VCDSiga. Nüüd on veale juurde tulnud MIL ON.
Parimat,
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
postitati 22.04.18 09:13
Juhtplokist välja kodeerida ja probleem unustatud.
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
postitati 22.04.18 17:32
Pane takisti vahele 10w 330oomi
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
postitati 23.04.18 16:52
Kas seda pumpa on ka reaalselt vaja sinna? Mis juhtub kui teda pole?
Mul ta näiteks viliseb üks pool minutit kõrvulukustavalt ja mõtlesin et ühendaks sealt toite tagant.
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
postitati 24.04.18 06:47
Sellega pumbatakse õhku väljalaskesse külma mootoriga, et katalüsaator kiiremini tööle hakkaks.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.5% - SQL: 68.5%]