Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2.5Tdi mootori otsa kaas (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2106)
Andre.Palang
huviline



Registreerunud 19.04.15
Asukoht: Lääne-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDI 110kw

postitati 17.04.18 07:15 Tsiteeri
2.5Tdi mootori otsa kaas



Tere!
Oskab keegi rääkida a6c5 2.5tdi 110kw mootori otsa kaane vahetusest? Nimelt hammasrihma pinhuti keere on nii kulunud, et ei hoia enam pingutit kinni. Seega on vaja vahetada otsakaas. Olen kuulnud, et selle vahetuseks tuleb eemaldada ka esisild ja karteripõhi. Kui keeruline see töö olla võib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattrodiisel
huviline



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 17.04.18 08:55 Tsiteeri


Üks variant on treialil lasta teha uus polt ning suurem keere kaanele lõigata(olen paaril korral nii teinud juba).
Kaane vahetamine ei ole lõbus töö. Õlijahuti korpus eemale plokist(roolivõimu pump koos kliimapumbaga maha) ja alumine põhi ära siis saab kätte aga omajagu sek*i sest kaaneküljes ka õlipumba keti pinguti mis seda asja segab.


Street stock 2000W @ 151.4DB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 17.04.18 12:38 Tsiteeri


Mulle ütles ükskord üks mehaanik, et tema lihtsalt keelduks sellise töö ette võtmisest, sest jamamist ja tegemist on nii palju, et see ajuk*** poleks seda aega ja raha väärt. :D Muidugi mõni suurem remonditöökoda kindlasti sellist vastust ei annaks, sest nende jaoks peab klient kuningas olema ja pea kõik tööd võetakse vastu maine säilitamise pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 17.04.18 13:39 Tsiteeri


Keermete taastamiseks on ju täna välja mõeldud erinevaid meetodeid. Puksid, niidid, astmega tikkpoldid. Ainus tingimus, pead teadma mis on keermesamm ja keermeremondi junni pead paigaldama õige nurga all. Pole vaja midagi ega kedagi maha võtta jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 17.04.18 15:29 Tsiteeri


Otsakaas ise on päris kallis uuena, ligi 200EUR ja paar erinevat varianti on seal hitleri puhul.
Olen seda tööd vähemalt kümme korda teinud, tihti lihtsalt sellepärast, et muidu ei saa õlilekkeid pidama. Kaane taga on plekist tihend ja kui mootori eest otsast lekib, siis üpris kindlalt on see tihend süüdlane. Mina olen võtnud mõlemad karteripõhjad alt nagu ette nähtud, siis saab ka need korraga uuesti tihedaks.

Ühe üpris uue Volvo alumiiniumplokki sai väänatud sisse mingi pronksikarva puks, auto omanik Würth-ist tõi. Ei pidanud isegi keeret tegema ette, tuli lihtsalt auk ette lasta õige puuriga ja julmalt sisse keerata see puks poldi ja stoppermutri abil. Igal juhul tundus tugev lahendus olevat, julgeks ka hitlerile panna sellise.

Leidsin mingi pildi ka oma tegemistest, umbes nii see kaane vahetus välja näeb, lihtsam on vist keere taastada:D

https://www.upload.ee/image/8338448/hitler.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.18 07:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Mulle ütles ükskord üks mehaanik, et tema lihtsalt keelduks sellise töö ette võtmisest, sest jamamist ja tegemist on nii palju, et see ajuk*** poleks seda aega ja raha väärt. :D Muidugi mõni suurem remonditöökoda kindlasti sellist vastust ei annaks, sest nende jaoks peab klient kuningas olema ja pea kõik tööd võetakse vastu maine säilitamise pärast.


Norm töökoda ütleb: Niipalju aega kulub tegemiseks, mis võrdub niipalju raha + kulumaterjal. Nende seisukohast pole vahet kas lüksepp mürgeldab päevas 8 autot või teeb ühte 8 tundi.
Kuuri poldikeeraja leiab igasugu vabandusi miks ta ei saa teha muud kui vahetada õli ja piduriklotse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niar
huviline



Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.18 12:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yks
Tsitaat:
Algselt postitas: niar
Mulle ütles ükskord üks mehaanik, et tema lihtsalt keelduks sellise töö ette võtmisest, sest jamamist ja tegemist on nii palju, et see ajuk*** poleks seda aega ja raha väärt. :D Muidugi mõni suurem remonditöökoda kindlasti sellist vastust ei annaks, sest nende jaoks peab klient kuningas olema ja pea kõik tööd võetakse vastu maine säilitamise pärast.


Norm töökoda ütleb: Niipalju aega kulub tegemiseks, mis võrdub niipalju raha + kulumaterjal. Nende seisukohast pole vahet kas lüksepp mürgeldab päevas 8 autot või teeb ühte 8 tundi.
Kuuri poldikeeraja leiab igasugu vabandusi miks ta ei saa teha muud kui vahetada õli ja piduriklotse.

Jah, tõsi, aga kui kogemuste ja tehnikaga kuuri poldikeeraja pigem ei tahaks sellist tööd ette võtta, siis vaevalt teemaalgataja kui kogematu kuuri poldikeeraja seda teha tahaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Andre.Palang
huviline



Registreerunud 19.04.15
Asukoht: Lääne-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDI 110kw

postitati 20.04.18 15:06 Tsiteeri


Selge, tundub olema ikka päris palju jama. Jaanuaris sai vahetatud hammasrihm, pinguti polt sai panna keemilise metalliga kuna juba eelmine kord oli keeret niidiga parandatud.
Pakub veel keegi ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 20.04.18 17:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Andre.PalangPakub veel keegi ideid?
Alu Tig keevitusega kohapeal auk täis keevitada ja uus keermestus.=100% Keevitada saad veel Si alu traadiga jääb ALUMIINIUM tugevam kui tehasest oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 20.04.18 17:59 Tsiteeri


Mootorit keevitades võib babiit ära sulada, pärast tõmbab saaled ringi.
Laevamootori plokki keevitades nii juhtus, hoidsime küll massi keevituskoha lähedal aga ju midad ei toiminud nii nagu peaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 20.04.18 18:32 Tsiteeri


Kõige lihtsam on vist ikka lasta treialil spetsiaalne polt treida, lihtsalt jämedama keermega ja auk samamoodi keermestada. Pole küll pilti panna sellisest poldist, aga sisekuuskandi asemele jäetakse hästi madala peaga väliskuuskant. Suurema mõõdu peale tuleks siis teha ka rulliku alla käiv seib, see pidavat olema mingist eriti kõvast materjalist ja kehv puurida. Olen mõned sellised poldid paigaldanud, auto omanikud on ise lasknud valmistada kuskil.
Või siis kasutada ikka mingit keermetaastus puksi, minu arvates need vedru tüüpi asjad on kahtlased, kõige parem on arvatavasti Timesert süsteem, aga see jälle kallis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.8% - SQL: 66.2%]