Algselt postitas: mkb
Ega see uuem tüüp ka parem pole. Nukad lähevad lihtsalt pooleks kulumise asemel.
Jah 2004a peaks olema juba BAU. Minu silmis on see hullem, kui vanematüübi mootor. Kuna vanematüübi mootoril nukkade kulumisel midagi puru ei lähe,
siis uuema tüübi mootoril võib nukk pooleks minna = klapid peas, torunukal võib pealmine kiht lahti tulla ja nuka tõus sellest tulenevalt suureneda,
ehk siis jällegi võib lõppeda sama tagajärjega.
Algselt postitas: potsataja
Vist jääb siis ikkagi ostmata.
Tänud kõigile vastajatele!
Pole vaja seda kahepoolestveekuute karta... Kui varasemalt on hästi hoitud ja õigeaegselt hooldatud, siis kestab väga hästi. Lihtsalt otsi korralik
isend, mitte ära vaata mootorikoodi nukkade pärast...
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
postitati 19.04.18 03:49
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: potsataja
Vist jääb siis ikkagi ostmata.
Tänud kõigile vastajatele!
Pole vaja seda kahepoolestveekuute karta... Kui varasemalt on hästi hoitud ja õigeaegselt hooldatud, siis kestab väga hästi. Lihtsalt otsi korralik
isend, mitte ära vaata mootorikoodi nukkade pärast...
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.7% - SQL: 63.3%]