Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 pritsepea ümberehitamisega seonduvad küsimused. (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2180)
m1996s
huviline



Registreerunud 02.03.16
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.18 15:56 Tsiteeri
Audi 80 pritsepea ümberehitamisega seonduvad küsimused.



Tere, autoks audi 80 1.6 51kw 91a. Tekkis mõte see vana vaakumiga pritsepea sealt ära koristada ja midagi tänapäevasemat panna. On kellelgi mõtteid, mis auto oma võiks kasutada? Sisselaskekollektor peab sobima selle mootoriga kokku, ideaalis oleks kui ei peaks mootori juhtmestiku ka vahetama, aga kui peab, siis peab.
*Ajul peaks peal olema pööretepiiraja.
*Võimalikult lihtne süsteem.
*Peab olema kontaktivaba.

Endal oli idee võtta mingisuguse audi 80 või a4 2.0-1.8 pealt asjad ja lihtsalt külge keerata ja selle 2.0-1.8 aju tõsta enda audile peale ja loota heale õnnele, et juhtmestik sama, loomulikult saan aru, et audi a4 juhtmestik ei saa sama olla.
Põhjus, miks nii suure mootori pritsepead tahan on see, et plaan järgmine aasta ära turbotada, aga see alles idee.


marco sakk
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 03.04.18 16:50 Tsiteeri


Monopritse ja turbo ei sobi nagu ühte lausesse.

Jalgratta leiutamise asemel on sul kõige mõistlikum osta 1.8t mootor. Siis saad ka sõita, mitte ainult raha sisse laduda.

Aga kui tahad natuke värskemaks seda asja saada, siis võid 1.8/2.0 juhtimise peale ümber teha küll. Juhtmestik on sul kõige lihtsam ikkagi ümber vahetada, siis kindel et kõik töötab pärast nii nagu peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 03.04.18 18:19 Tsiteeri


Kevad poeb vägisi ...kapotin alla:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 04.04.18 04:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: m1996s
1.6 51kw 91a.


See on ju karburaatoriga golfi mootor? Mis pritsepea sellisel on?

Aga golfimeestel on esimene asi sinna Audi 3A mootori pealt nukkvõll otsida ja peale panna. See 1,6 hakkab kohe lendama....:P

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 04.04.18 09:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: m1996s
1.6 51kw 91a.


See on ju karburaatoriga golfi mootor? Mis pritsepea sellisel on?

Aga golfimeestel on esimene asi sinna Audi 3A mootori pealt nukkvõll otsida ja peale panna. See 1,6 hakkab kohe lendama....:P

.


3a ja abk nukad samad :). Vana mootori värskenduseks sobib 1.8-2.0 66kw monopritse kolded koos pritse ja muu vajalikuga lähevad bolt-on külge.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 04.04.18 18:09 Tsiteeri


Ja siis turbiin takka:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 05.04.18 08:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Ja siis turbiin takka:D


Monopritsele w? :D Palju lihtsam, kiirem, töökimdlam ning tõenäoliselt rahakotisõbralikum on kohe 1.8 20vt sinna peale tõsta. Kui jõust puudu tuleb, siis performance osad odavalt saada ning know-howd terve nett täis. Neid swappe siinmail juba 20+ kindlasti tehtud(minu ja weiksi tehtud juba 10 ringis, nii vabalthingavaid 1.8 20v kui turbokaid).


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Madisx
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro

postitati 05.04.18 14:07 Tsiteeri


Täiesti mõttetu aretamine, võid ju ABK pritse peale panna, aga kas poleks kohe lihtsam ABK peale tõsta, doonor auto saad olematu hinna eest ja jõulisa on ka märgatav selle 1,6 kõrval.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 05.04.18 18:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: r384n3
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Ja siis turbiin takka:D


Monopritsele w? :D Palju lihtsam, kiirem, töökimdlam ning tõenäoliselt rahakotisõbralikum on kohe 1.8 20vt sinna peale tõsta. Kui jõust puudu tuleb, siis performance osad odavalt saada ning know-howd terve nett täis. Neid swappe siinmail juba 20+ kindlasti tehtud(minu ja weiksi tehtud juba 10 ringis, nii vabalthingavaid 1.8 20v kui turbokaid).
Millegi pärast ei taha Weiksi oma kuidagi koos püsida:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 05.04.18 18:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Tsitaat:
Algselt postitas: r384n3
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Ja siis turbiin takka:D


Monopritsele w? :D Palju lihtsam, kiirem, töökimdlam ning tõenäoliselt rahakotisõbralikum on kohe 1.8 20vt sinna peale tõsta. Kui jõust puudu tuleb, siis performance osad odavalt saada ning know-howd terve nett täis. Neid swappe siinmail juba 20+ kindlasti tehtud(minu ja weiksi tehtud juba 10 ringis, nii vabalthingavaid 1.8 20v kui turbokaid).
Millegi pärast ei taha Weiksi oma kuidagi koos püsida:D

See viga on selles ühes mootoris, aga too jääb oma aega ootama. Comp sai hetkel asendusmootori ja sellega lahkub ta ka mu valdusest.
Kunagi uurisin ka et palju neid 1.8t swappe arvel. Tulemus oli 6, millest 3 olen ise vormistanud, üks neist nüüd enam minu oma pole. 2 ma tean et on foorumist. Üks salapärane veel, aga mis moodi need ülejäänud üv teevad oleks huvitav teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 05.04.18 19:16 Tsiteeri


Minu oma täiesti legaalselt arvel ja ülevaatuse läbind:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 05.04.18 19:29 Tsiteeri


Mul ka arvel aga foorumis autol teemat pole.
Aga Weiksiga üsna palju konsulteerinud ja häid mötteid saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 05.04.18 20:16 Tsiteeri


Üks b3q saab see kuu passimuudatuse, millel juba sügisest 1.8t aiste vahel toimetamas. Talvel jäärajal sai korralik nn "sissesõit" tehtud autole, mis enne swappi aastaid põllul vedeles. Kõik pehmed puksid ja muud puudused tulid kenasti välja kohe. Saab nüüd need korraga kõrvaldada ning peaks üsna murevaba uato saama mõneks ajaks. :D


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 06.04.18 03:59 Tsiteeri


Siin igasugu S-id ja V8 kogunevad. Teeks siis ühe nn swapitud B-de kogunemise. Lihtsalt selline mötte ....välgatus:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.5% - SQL: 65.5%]