Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Huvitav leid A6 2.7TDI Turbost. Millega võiks tegu olla? (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3166)
Stych
huviline



Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.18 10:43 Tsiteeri
Huvitav leid A6 2.7TDI Turbost. Millega võiks tegu olla?



Mõni nädal tagasi selgus, et turbos on täitsa tuntavad lõtkud sees ja kuna hirm oli suur, et midagi varsti laiali lendab sai turbo täna maha võetud. Koheselt kui turbo kätte sain tundsin, et miski asi on turbo kuumkojas sees. Loksutasin veidi ja keerasin turbot ja siis jooksis kuumkojast kaks sellist tükki välja:
https://www.upload.ee/thumb/8234068/20180325_124726.jpg
https://www.upload.ee/thumb/8234091/20180325_124734.jpg

Oskab keegi öelda, et misasi see on ja kust kuradi moodi see turbos lõpetas?:( Täheldasin kõrgetel pööretel ka imeliku vilinat. Hirmuga juba mõtlesin, et äkki turbo nii otsas, et nüüd käivad labad korpusessse. Nüüd kahtlustan, et asjas oli süüdi hoopis see. Turbo lõtk nii suur ikka veel pole, et labad korpuses oleks käinud. Paaril korral läks ka auto avarii reziimi. Veakoodiks oli, et turbo geomeetria ei liigu. Nüüd siis selge miks ei liikunud. Ilmselt oli see tükk seal vahel kinni. Oskab keegi kommenteerida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 25.03.18 12:08 Tsiteeri


Tegu on EGR soojusvaheti pöördsiibriga


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Stych
huviline



Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.18 13:24 Tsiteeri


Suurtänu Andrec. Seda hakkasin ise ka kahtlustama peale teema tegemist ja lähemalt uurimist. Ei saa muu varianti olla. Nüüd küsimus, kas ma peaks selle vahejahuti ära vahetama või kui olulist rolli see siiber mängib? Tean, et autol on sisselaske kollektori klapid välja programeeritud. Füüsiliselt on nad alles aga mootoritel pisikuid taga pole. Ei tea nüüd kas egriga on ka üks-null tehtud või mitte. Veakoode midagi igatahes polnud ja muidu nagu liikus ja toimetas ilusti. Mida teha võiks?
Teine küsimus kas turbo oleks otstarbekam lasta taastada või lammarist korralik originaal võtta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 25.03.18 13:46 Tsiteeri


Lase näiteks Turbomotorsis taastada, saad aasta garantiid ka.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 25.03.18 14:06 Tsiteeri


Seda klappi saab eraldi vahetada soojusvaheti otsast. Kogu krempel tuleb maha kiskuda muidugi.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 25.03.18 14:52 Tsiteeri


Samas tegu pole mingi olulise asjaga mootori töös. Paljudel on see siiber, eriti FL mudelitel mingisse X asendisse kinni tahmanud ja keegi ei tea sellest midagi, enne kui ei näita näpuga. Praegu pääsevad gaasid tagasi sisselaskesse enamjaolt otse kui ka osaliselt läbi vahejahuti, e.s. mõlemad kanalid on avatud. Probleemid ja tuluke armatuuri tekivad pigem siis, kui siiber töötab ning soojusvaheti on umbes.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Stych
huviline



Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.18 17:52 Tsiteeri


Janni jutu põhjal võib siis järeldada, et pole pointi hakkata seda siibrit vahetama? Ma ei kujuta ette mismoodi see klapikene pooleks sai murduda. Suht müstika. Ei ole ta nüüd nii õhuke plekk kaa. Igatahes kui see tõesti ei mõjuta kuidagi mootori tööd, küttekulu ja jõudlust siis ei hakkaks näppima. Homme saan veel ühe pakkumise turbole ja siis vaatan ja otsustan mis saab. Taastades on vähemalt teada, et kõik on uus. Samas ei tea kas need klapi tükid kuidagi geomeetriale ka liiga on teinud. Võtsin enne hoova vahelt ära ja näpuga liigutades liikus väga hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 25.03.18 17:57 Tsiteeri


Ei ole esimene juhus. Olen ennem ka näinud.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Stych
huviline



Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.18 13:50 Tsiteeri


Nii sain nüüd taastatud turbo kätte. Väideti, et üks põhjus miks vana turbo otsa sai on kinnine karterituulutus. Kas peaks enne laskma selle karterituulutuse korda teha või võin ma praegu natuke aega ikka sõita. Süda läks pahaks kohe kui ma vaatasin mis rägastiku all see karterituulutus sellel autol on. Laseks selle kellegil pädevamal lahti võtta mingi aeg. Hetkel oleks vaja aga auto kokku panna ja sõita. Või on see paha mõte?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 29.03.18 15:47 Tsiteeri


Kus taastati? Mõnes ettevõttes räägitakse seda juttu iga remonditud turbo kohta.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 29.03.18 16:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Kus taastati? Mõnes ettevõttes räägitakse seda juttu iga remonditud turbo kohta.

+1


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Stych
huviline



Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.18 17:01 Tsiteeri


Turbomotors oli see ettevõte


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 29.03.18 17:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Stych
.... Igatahes kui see tõesti ei mõjuta kuidagi mootori tööd, küttekulu ja jõudlust siis ei hakkaks näppima....

Niisama asju pole sinna mootori külge paigaldatud. Juhul kui sul EGR reaalselt töötab ja mootori jahutusvedeliku temperatuur on üle 60 kraadi, siis ilma selle pöördklapita gaasid jahutit ei läbi, vaid lähevad avatud EGRi puhul otse sisselaskesse. Seega töösooja mootoriga satub sisselaskesse liigselt kuuma tagastuvat komponenti.
Mina näen siin kahte võimalust - Kas pöördklapi osa korda teha, või EGR pimedaks.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 30.03.18 09:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: Stych
.... Igatahes kui see tõesti ei mõjuta kuidagi mootori tööd, küttekulu ja jõudlust siis ei hakkaks näppima....

Niisama asju pole sinna mootori külge paigaldatud. Juhul kui sul EGR reaalselt töötab ja mootori jahutusvedeliku temperatuur on üle 60 kraadi, siis ilma selle pöördklapita gaasid jahutit ei läbi, vaid lähevad avatud EGRi puhul otse sisselaskesse. Seega töösooja mootoriga satub sisselaskesse liigselt kuuma tagastuvat komponenti.
Mina näen siin kahte võimalust - Kas pöördklapi osa korda teha, või EGR pimedaks.


Samas on ta juba pikalt kinni olnud mingis asendis, nagu enamusel võiks öelda. Vaakum sikutab seda niikaua, kuni pooleks läheb lõpuks. Sinnani ei saa keegi midagi aru...


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Stych
huviline



Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal


postitati 06.04.18 17:59 Tsiteeri


Nii, väike update ja samas ka veel abi vaja. Turbo sai tagasi peale ja täis hoole ka tehtud. Auto sai tunduvalt teravamaks mineku poolest. Käisin nüüd arvuti taga ka servist nullimas siis sai ka measuring blockides ringi kolatud. Hakkas väga ebatavaline asi silma blockides 72-77. Nimelt ma olen päris palju neid pihusti teemasi siin lugenud ja pilte vaadanud. Kõikidel on need näidud miinustes. Minu autol on kõik näidud kõvasti plussis. Pole vist väga normaalne? Igatahes käima läheb auto ideaalselt. Polnud ka -25ga mingit probleemi. Kohapeal käies olen märganud küll valget suitsu ja kui nuriseda tahaks siis veidi võiks küttekulu väiksem olla. Rüüpab päris hästi.Õlitaseme tõusu pole täheldanud. Laadisin need pildid draivi ka ja panen lingi alla. Vabandan mitmete pildide pärast, oli kommunikatsiooni probleeme inimesega kes diagnosti tegi.:D

https://drive.google.com/folderview?id=1ujVyz_0xDaDiPilJlpIv8t1hRijDfPP9


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.3% - SQL: 54.7%]