Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: b6 õli surve 3.0 asn 162kw (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3014)
TSks
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.18 20:33 Tsiteeri
b6 õli surve 3.0 asn 162kw



Mure, ehk keegi oskab miskit kaasa rääkida, nõu anda=kuhu pöörduda, mis vajaks vahetust, mida testida.

Audi b6 3.0 asn bensiini mootor:
Algas kõik suuremtest diagnostikas, et mootor liiga uimane, vead töötades sees (arvati et resonaatorid umbes jne....veaks oli resonaatorite andurid)
Sellega seoses sai tehtud kõik võimalikud surve testid: sisselase, väljalase, õlisurve.
Mingist hetkest hakkas talvel jahutus ventilaatorit järele panema, nagu mootor kuumeneks liiga. Vahel pannud järele kohe, peale käivitamist, mõnikord hiljem.
Kontrollitud õli survet, pumba filtrit puhastatud (metallipuru polnud), õli vahetus tehtud.

Pikemalt sõites löönud põlema kollase õlikannu, et õli vähe.
Mõned korrad põlema läinud ka punane õlikann (nagu arusaanud siis õlisurvet kontrollib andur ainult teatud pööretel). Esimene kord kiirendades ning kustus tuli ära, uuesti käivitades. Paarkorda mõned korra ka vilkunud, kuid kustunud pöördeid tõstes.



Arvati et vaanosed veaga ning ei saa korralikku õlitust. Nüüdseks ka vaanosed vahetatud, koos tihenditega jne. ; kuid peale seda kontrollides õli surve ikka madal.

Hooldusest tuli just kolmapäeval ning pole pikemat sõitu jõudnud veel teha, seega ei tea kas lööb mõnda "kannu" põlema enam (kuigi õlisurve nn madal).

Lugedes teisi foorumeid siis kahtlustatakse rohkem andureid ( õlisurve andur, õli temperatuuri anduri vigu, et peaks kasuatama vaid oem andureid); siis kui suurema kahtlustusena õlipumba vahetuse vajadust....


Kui keegi oskab miskit soovitada, pakkuda siis jään ootama nõuandeid.



Mõõte tulemused:
tühi käigul külmast peast 4,5 bar
tühikäigul kuumalt 0,9-1 bar
2000 rpm juures oli 2,9-3 bari
Õli temp mõõtmisel hetkel 95c

Tehase andmed:
Miinimum oil pressure at idling speed : 1,5 bar.
Miinimum oil pressure at 2000 rpm : 3,0 bar

Õlivõtturil oli sõel puhas. Karteris ja õlis metallipuru ei olnud.
! Õlirõhu probleemi väljaselgitamiseks tuleks mootor maha ja lahti võtta.


Audi B6
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 25.03.18 04:31 Tsiteeri


Ei saa ju olla anduri viga, kui õlirõhk on mõõdetud ja see on väidetavalt liiga madal. Täpsed tingimused tuleks välja uurida, et millal see konkreetne auto õlitule põlema paneb, tavaliselt külma mootoriga tühikäigul ja alates mingist temperatuurist näiteks 1500p/min juures. Kui näiteks andur on 1.4bar ja soojal mootoril on 1500p/min juures 1.5bar rõhku, siis on asi väga piiri peal, võib põlema minna mingil hetkel.
Õlipumba kohta ütlevad mõned spetsialistid, et see pumpab lihtsalt nö õlikogust, rõhu tekitab ülejäänud mootor mis vastas on, kui siis ainult pumba enda ülerõhuklapid. Üpris keeruline on kindlaks teha, et mis koht seal mootori sees nüüd kulunud on ja rõhu maha laseb, võib-olla üks suvaline nukkvõlli kael.. Nagu oma TFSI õlirõhu teemas kirjutasin, siis 1400EUR maksnud uus õlipump tõi rõhku juurde vist ainult 0.1bar :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
230Ott
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Espace 4; Scenic II

postitati 25.03.18 09:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TSks
Mure, ehk keegi oskab miskit kaasa rääkida, nõu anda=kuhu pöörduda, mis vajaks vahetust, mida testida.

Audi b6 3.0 asn bensiini mootor:

Arvati et vaanosed veaga ning ei saa korralikku õlitust. Nüüdseks ka vaanosed vahetatud, koos tihenditega jne. ; kuid peale seda kontrollides õli surve ikka madal.

Hooldusest tuli just kolmapäeval ning pole pikemat sõitu jõudnud veel teha, seega ei tea kas lööb mõnda "kannu" põlema enam (kuigi õlisurve nn madal).


Küsimus on nagu Audi kohta aga räägitakse BMW VANOS süsteemist! Mis töökoda see selline on? Mis olid õlirõhu mõõtmise tulemused? Mis vigademälu näitas? Kirjelduse järgi võib lisaks kehvale õlirõhule olla ka mingi elektriprobleem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 25.03.18 09:23 Tsiteeri


Ma küsiks ka, et kui palju see õlirõhk siis kellaga mõõtes reaalselt oli?
Nii külmalt kui kuumalt.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TSks
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.18 09:45 Tsiteeri


Tänud, kes kaasa mõtlevad.

Ka ise kahtlustanud pikemalt elektri probleemi, kusagil.
Juba sellest, et ei saa olla üle kuumenemist -10c /rohkem, käivitades ja lükanud ventilaatorid tööle.

Eks uurin teenindusest temp. ning nende ajal olnud surveid.
Loodan et siis saab rohkem selgust.


Kui keegi oskab teha head diagnoostikat/oskab miskit vaadata jne siis ootan pakkumisi. Kes, kuhu jne.


LISASIN esimesse posti leitud mõõtmed !

Õliks Castrol Magnatec 5W-40 C3, õlifilter MANN


Audi B6
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 25.03.18 10:53 Tsiteeri


Puudu on veel rõhuanduri enda lülitumise rõhk, see on anduri peale märgitud või saab kuskilt varuosakataloogist.
Siis saab võrrelda neid väärtusi ja on kohe selge, et kas elektri/anduri viga paneb tule põlema või ongi rõhk madal.
Soojalt tühikäigul rõhku arvatavasti ei kontrollita, kui võtta anduri pistik laht ja hakata aeglaselt pöördeid suurendama, siis näeb, et mis pööretel rõhku kontrollitakse ja millal häiret annab. Nüüd tuleb teha manomeetriga mõõtmine soojalt samadel pööretel ja rõhku peab olema rohkem kui rõhuandurile märgitud, nii lihtne see ongi.
Seal on hunnik erinevaid vigu arvatavasti sellel autol, mis omavahel seotud pole, diagnostikaga on vähe teha punase õlitule korral.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 25.03.18 12:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TSks

Ka ise kahtlustanud pikemalt elektri probleemi, kusagil.
Juba sellest, et ei saa olla üle kuumenemist -10c /rohkem, käivitades ja lükanud ventilaatorid tööle.

.......

Õliks Castrol Magnatec 5W-40 C3, õlifilter MANN


Elekter ei muuda õlipumpa ega selle survet. Isegi selle ketti mitte.

Kui ta külmalt jaksab 4,5bari pressida ja kuumalt vaid 1,0, siis tegu pole Castroli originaalõliga, vaid mingi mineraal, mis on lihtsalt Magnateci pakendisse villitud. Ehk siis võltsitud koopiaõli.
Vaheta õlimüüjat ja õlimarki.
Kui kuskil oleks mingi "auk", mis õlirõhu maha laseb - a`la nukasaale - siis ta laseks selle külmalt samuti maha. Seega mootorit lahti võtta pole praegu pointi.

Mul on 30a vanal autol sees Krooni 10W-60 täissünt ja rõhk ei lange kunagi alla 2bari, ükskõik, kui kuum ta on. Tühikäigul.
Aga seda Hollandi Krooni ei viitsi vist keegi järgi kah teha, vähetuntud õlfirma.

Mis ventikatesse puutub, siis peab lihtsalt anduri üle kontrollima. See ei sõltu õlist ja on lihtsalt kokkusattumus.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus25
huviline



Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.18 18:11 Tsiteeri


Ise tegelen sama probleemiga praegu, sama mootor ka.
Hakkas mingiaeg põlema aga ainult sõites, käima pannes nii külmalt kui soojalt ei miskit. Põleb siis punenane kann öldruck.
Vahepeal põleb siis jälle kaob ära. Surve anduri juhe oli korras, võtsime pistiku tagant ära kui auto töötas ja tuli põlema ei hakanud, arvuti ka veakoodi ei näidanud. Täna vahetasin anduri ära ja kohe viga ei näidanud ja lootsin et viga ka kadunud aga peale 50km läbimist hakkas jälle knnu märk põlema. Mootori temp normis, õli normis. Ei tahaks nagu uskuda et pump peetis 😥 1170.- natukene liiga palju et katsetama hakata pumba vahetusega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 03.04.18 15:57 Tsiteeri


Sealt ei saagi arvutiga mingit veakoodi, see on lihtsalt info juhile, samamoodi nagu klaaspesuvedelik otsas jne. Ainukesena saab osadel kellaploki alt vaadata õlirõhuanduri/lüliti signaali, näitab vastavalt kas rõhk OK või alla miinimumi. Kui vaatad näiteks sooja mootorit tühikäigul, siis võib tühikäigul näidata seal "alla miinimumi", aga õlirõhutuld pole. Kui jätkuvalt teatud pööretel näitab "alla miinimumi", siis tuleb ka õlituli, seega oleks pidanud gaasi andma kui pistik lahti oli, olen seda ka maininud eespool. Need autod pole enam nagu Zigulid, et õlirõhuandurist läheb juhe otse kontrolllambi külge, arvestatakse ka pöördeid ja mootori temperatuuri häire andmisel. Loogiliselt tuleb läheneda, huupi asju vahetades lahendust ei leia.

Pole just väga paljudel autodel rõhku mõõtnud manomeetriga, aga minu meelest on see küll tavaline, et külm mootor 4bar ja soojenedes võib-olla 1bar ainult. Keerulisematel mootoritel on seal ka rohkem õlirõhu tarbijaid kui mingil vanemal rihmaga mootoril, kus vaja ainult saalesid ja nukkvõlli õlitada, seega on ka võimalikke rõhu languse kohti rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 04.04.18 06:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 230Ott
Küsimus on nagu Audi kohta aga räägitakse BMW VANOS süsteemist! Mis töökoda see selline on?


Forsi laoprgrammis näiteks on selle "camshaft adjuster uniti" nimetus samuti vanos. Ja kõik, kes Forsist selle ostavad, saavadki selle bemminimetuse kaasa.
Bemm tuli sellega juba ammu lagedale ja rahvakeeles neid nii nimetataksegi. Isegi Hondal.

..........

Ja mõistlik oleks neid "vanoseid" madala surve puhul (alla 1,5bar kuumalt) PÄRAST õli ja filtri teistkordset vahetust siiski kontrollida. (mõlemad asjad on siis eeldatavasti tehtud juba; kuskilt jooksis läbi ka uimane mootor).

Edasi juba õlipump ise. Kas sõel puhas ja pumbaratas, kas ikka on kõvasti kinni, kas pumbal on mingeid O rõngaid, mis mingil X põhjusel ei toimi jne. Neile peaks alt ligi pääsema.

Siis, kui alt kõik ok ja ikka rõhku pole, vahetaks mina need neetud õli reduklapid. (sisselaske all tunduvad asuvat, päris paras kaevamine): https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a6+avant/a6/2002-264/1/103-103025/#35
Ma olen vastupidise juhusega hiljuti kokku puutunud, reduklapp oli kiilunud ja auto lõi lihtsalt õlifiltri plaksuga puruks. (see pold küll audi, aga vahet pole)

Kui see viimane, s.o reduklappide vahetus kah tehtud ja rõhku IKKA pole, siis > õlipump vahetada.

P.S. Teemaalgataja: Sa ütled, et vaanosed vahetatud. Uued läksid külge? 650€/tk...
Selle asemel, et enne korralik, kuumalt paks õli (ntx Castroli täissünt 10W-60, millega juba 20a vanematel saanidel õlirõhku "remonditakse") sisse panna ja siis rõhku mõõta....?
About vähem kui 100€ koos filtriga....

P.S. 2 Pagana head hüdrotõukurid peavad sel mootoril olema, kui 0,9 bar`iga veel vait on.
Ehk siis klaas on siiski pooltäis....:D

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TSks
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.04.18 17:26 Tsiteeri


:D "uued" vaanosed ?! :o Ikka korralikud, kasutatud, töötavalt mootorilt, koos vahetusse läksid poldid, tihendid, kummitihendid, jne.
Homme OEM uus surveandur, uus OEM õlifilter ning uus õli, küll 5W 30.
Siis test.

Kui jamad edasi siis edaspidine mootori hoolduse/lammutamise aeg olemas, tulekul.
Arvatakse saalesid, pumba loksu.....?! PendliEndli ketiga e nn kogemuste jutust.

Õlipumba sõel oli puhas, õli metallita. Lihtsalt õli tume, must.

Talvel olnud peamiselt lühikesed 3,5km sõidud, seega palju kondentsi olnud. Tosooli pole kadunud.
Kondentsiga arvatud jutu meeste poolt et plokitihend....või lausa plokimõrad.
....samas korras 1,8 turbo mootorile on keegi EAK paigaldanud vee_eemalduse nõu mootorile ning ka palju vett kogunenud nõusse.


Muidu mootor käivitub, töötab ok, teenindus pole ka miskit maininud. Ka YT videosid mootori tööst kuulates. Hooldus firmasid mitmed olnud.

?!?!...jutu jätk....


Audi B6
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TSks
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.04.18 08:12 Tsiteeri


Uus õlu, uus oem õlifilter ning oem surveandur......punane õlikann jäi põlema, alates stardist. Käivitades ja käigu sisse pannes.....

Vana andur tagasi, eks siis näe. Mis remondis korraldati....


Audi B6
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 06.04.18 15:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TSks
Uus õlu, uus oem õlifilter ning oem surveandur......punane õlikann jäi põlema, alates stardist. Käivitades ja käigu sisse pannes.....

Vana andur tagasi, eks siis näe. Mis remondis korraldati....


Et siis kui vana valetav andur tagasi panna, siis kuidagi säästab mootorit? Imelik mõtlemine.
Tehaseandurid on reeglina tundlikumad (varuosakoode ei tea, aga OE laseb varem tule põlema, kui B)
Mis koodiga OE andur pandi?

Metalli õlis pole ja kahtlustatakse saalesid? KUHU see saalematerjal siis sai, lendas õlist minema?
Saaleveaga mootori õli on alati pärlmutter. Ja saaleveaga mootor teeb alati häält, mida on võimatu mitte kuulda.

Mis marki "õlu" see sisse pandi ja kust pärit? Kas sealtsamast tünnist, kust eelmine või käisid ise suvapoes ja ostsid? (viimane tegevus oli recommended)

Juba tekib küsimus, millise Eesti töökojaga on tegu?
Väga segane veakirjeldus, palun vabandust.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 06.04.18 19:58 Tsiteeri


Minu meelest oli nii, et süsteem ei lase manipuleerida ennast, näiteks õlirõhu anduri juhet massi ühendades, lootuses tulest lahti saada. Kui süüte sisse keeramisel on juba massis, nagu näitaks rõhku seisva mootoriga, siis jääbki tuli põlema. Võimalik, et prooviti kuidagi teisiti tüütust probleemist lahti saada. Iseenesest on mõttetu neid andureid
ja filtreid vahetada kui manomeetriga mõõtes ongi rõhk reaalselt madal.

Vaatasin ka mingit juhendit analoogse mootori kohta ja mõõtmine tuleb teha täpselt nii nagu ette nähtud, kellaploki alt tuleb vaadata arvutiga õli temperatuuri. Tuleb mõõta 80 kraadi juures ja kirjutab seal, et 90 kraadi juures võib juba 0.5bar vähem olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 07.04.18 16:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl



Metalli õlis pole ja kahtlustatakse saalesid? KUHU see saalematerjal siis sai, lendas õlist minema?
Saaleveaga mootori õli on alati pärlmutter. .

Tundub, et paljud ei oska õli vaadata. Hetkel üks S6's töös millel ka väidetavalt õli oli puhas. Karteri põhja eemaldamisel vaatasid suured saale tükid vastu.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 44.2% - SQL: 55.8%]