Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A4 Avant 2.0TDI 125kW quattro - 2010 - Typhome (Vastuseid: 41 | Vaatamisi: 35875)
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.19 15:42 Tsiteeri


Hea odav tuuning. Teen ka kohe ära kui auto jälle kätte saan. Mul on originaalis ka aux seal taguotsas lisaks, ei tea kas sama koodiga kastike sobib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 31.05.19 15:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
Hea odav tuuning. Teen ka kohe ära kui auto jälle kätte saan. Mul on originaalis ka aux seal taguotsas lisaks, ei tea kas sama koodiga kastike sobib?

Ikka sobib, vastav auk on sellel olemas.

Augukate tõstsin ümber vanalt panipaigalt. Augukatte tootekood on 8K0 864 515.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 02.08.19 14:46 Tsiteeri


Korraline hooldus - 10k km välp sai täis. Varsti tuleb 250000km ära.

249451km 02.08.2019 Tarservis OÜ
  • mootoriõli Castrol Edge Titanium 5w30 5L
  • õlifilter/OE
  • õlikork/OE
  • salongifilter/OE
  • õhufilter MAHLE/OE
  • kütusefilter MAHLE/OE


https://i.imgur.com/WhKX14D.jpg

Järgmises hoolduses vahetab keskmise summutiklambri välja.

Kalla ja talla re˛iim.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.08.19 15:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Typhome
Järgmises hoolduses vahetab keskmise summutiklambri välja.


Tundub et nende eluaeg ongi alla 10ne:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.08.19 19:27 Tsiteeri


Ise paigaldame üldiselt edaspidi ainult OE klambrit. Kliendi soovil võime ka odavamat panna ja Golf 3-le orikas veidi liig, kuid muudele ikka OE.

Non-OE puhul oli ilusti näha kuidas aastaga uus klamber lihtsalt mäda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 11.03.20 12:30 Tsiteeri


Mis vahepeal juhtunud...

251706km 06.09.2019 Forss Tartu
  • eesmine parem rattalaager SKF
  • keskmine summutiklamber/OE


261022km 11.03.2020 Tarservis OÜ
  • õlifilter (MAHLE Original OX188D)
  • kütusefilter (MAHLE Original KL596)
  • õhufilter (MAHLE Original LX2046)
  • salongifilter (MAHLE Original LAK386)
  • mootoriõli (Valvoline Xtreme XL-III 5w30)
  • pidurivedelik
  • roolivõimendi vedelik


Selle aasta esimene hooldus tehtud. 18 tolli veljed suverehvidega läksid alla. Kalla ja talla re˛iim. :cool:

---

29.03.2020

https://i.imgur.com/qjvYhNP.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 23.01.21 13:36 Tsiteeri


Auto käis tehnoülevaatusel ja TÜV mehed ei leidnud puudusi.

https://i.imgur.com/egHxrxS.png

Mõne kuu pärast võtab 10k km hoolduse ette (mootoriõli, filtrid jm). Seniks kalla ja talla re˛iim :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 11.05.21 18:07 Tsiteeri


282000km 29.03.2021 Tarservis OÜ
  • mootoriõli (Valvoline Xtreme XL-III 5w30 5L)
  • õlifilter (MAHLE Original OX188D)
  • kütusefilter (MAHLE Original KL596)
  • õhufilter (Hengst)
  • salongifilter (MAHLE Original LAK386)


282200km 01.04.2021 Tarservis OÜ
  • õlirõhu andur (Forsist originaalosa 038919081K)


282500km 09.04.2021 Tarservis OÜ
  • tagumiste amortide löögipuhver


10k km hoolduse käigus tuvastati, et tagumiste amortide löögipuhver läbi. Umbes 200km hiljem kurvis sõites punane õlituli hakkas põlema, keerasin kohe tee äärde ja mootor välja, siis vaatasin kõik üle - ei näinud mingit õlileket ja õlitase oli normis. Järgmisel päeval panin auto käima, andsin natuke gaasi (üle 2500rpm), siis punane õlituli & madal õlitase hakkasid põlema, õliloik oli maas. Swedbank tellis puksiirauto kohale ja auto viidi tartsi juurde, kes tuvastas, et probleem õlirõhu anduris. Läks külge Forsist uus originaalosa õlirõhu andur, peale seda on kõik OK olnud.

Tellisin välismaalt tulepesuri avadega esistange, jõudis ilusti kohale ja läks ülevärvimisse. Värvimistöö teostas Entar Auto OÜ. Uus esistange on praeguseks auto küljes. Tellisin Forsist hunnik originaalosi (tulepesuri katted, kõrgusandurite poldid-mutrid, tuledekõrguse juhtploki hoidja jms). Kasutaja rocket teeb pesuripumba juhtmestiku jms valmis ja paneb teele. Otsin ka tulepesureid (vasak ja parem), voolikuid jms. Kui kõik olemas, siis need lähevad külge koos kõrgusanduritega. Varsti ei pea enam ülevaatuse ajaks halogeentuled ette panema. Vasak esiklaasi liist sai ka välja vahetatud, uus originaalosa tootekood 8K0 854 327 01C.


https://i.imgur.com/Qdf0pUc.jpg

https://i.imgur.com/cNMqDO1.jpg


Panen kirja mõned tootekoodid, uuel omanikul võibolla kunagi vaja teada.

[+] 8K0 807 437 A (tulepesuri avadega esistange)
[+] 8K0 955 275 GRU (esitule pesurikate vasak)
[+] 8K0 955 276 GRU (esitule pesurikate parem)
[+] 8K0 955 339 (pesurikate klamber) 2tk
[+] 3B7 955 681 (pump for headlight-washer system)
[+] 431 955 465 A (pesuripumba tihend) forss
[+] 477 857 991 J (pesuripumba pealmine kiht) forss
[+] N 90303801 (o-ring for pump) forss
[+] 1J0 973 722 A (pump connector)
[+] 1J0 955 654 F (voolik 5m S10X3)
[+] 8K0 955 101 B (esitule pesur vasak)
[+] 8K0 955 102 B (esitule pesur parem)

[+] 8K5 907 357 B (tulede kõrguse juhtplokk)
[+] 8K0 941 309 F (vasak tagumine kõrgusandur)
[+] N 10680801 (hexagon socket flat head bolt) 4tk
[+] N 01118312 (hexagon nut, self locking) 3tk
[+] N 90784702 (double stud with hexagon drive) 1tk
[+] N 01474011 (socket head bolt with hexagon socket head) 1tk
[+] N 10500701 (hex collared bolt) 2tk
[+] WHT002557 (hexagon collar nut self locking) 2tk
[+] 8K0907366 (retainer for control unit) 1tk
[+] N 01508210 (hexagon collar nut, for retainer for control unit) 2tk

https://i.imgur.com/73CkYZIm.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 11.07.21 08:18 Tsiteeri


Paar päeva tagasi said kõrgusandurid ja tulepesurid külge Ekspertautohoolduses, selleks kulus 4h. Probleeme ei esinenud, kõik vajaminevad asjad (poldid, mutrid jms) olid ette tellitud. Tagumise kõrgusanduri kronsteini tuli natuke lõigata, et saaks selle külge, vastasel juhul oleks pidanud tagasilla alla laskma. Vedasin tulepesurite pumba juhtmed ära, nüüd tulepesurid toimivad. Ainult, et sellega on väike probleem - tulepesurid jäävad lahtisesse asendisse kinni. Üles-alla reguleerida ei saa.

// edit: Probleem lahenes tulepesurite düüside alumise terava nurga natuke villimisega.

https://i.imgur.com/8n6XR6bl.jpg

Paigaldasin originaal kõrgusandurite juhtploki hoidiku kindalaeka alla. Kõrgusandurite juhtmed veel vedamata. Viimane samm ja saab halogeentuled müüki panna & edaspidi läbida ÜV legaalselt nende esituledega. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 19.07.21 14:53 Tsiteeri


Tänud kasutajale rocket, kes eile vedas kõrgusandurite juhtmed juhtplokini jms. Tulede kõrguse reguleerimine toimib automaatselt. :cool:
Tellisin ka Forssist 8T1858341B (tulede lüliti paneel, millel puudub tulede kõrguse regulaatori pesa). Lisaks 4L0886373 (tagaistme puks, 2 tk) - need läksid katki kõrgusanduri juhtmete vedamise käigus.

Videol näha kuidas tuled liiguvad alla ja üles

https://i.imgur.com/dSzTxw8l.jpg

--- 27.07.2021 ---

Tulede lüliti paneel välja vahetatud, nüüd on timm. Tootekood 8T1858341B 6PS

https://i.imgur.com/N21frEXl.jpg

https://i.imgur.com/qdXFPful.jpg

https://i.imgur.com/kEo1lLfl.jpg

--- 27.08.2021 ---

Mingi aeg haarasin Forssist 2tk 4L0886373 ja vahetasin need välja.

https://i.imgur.com/fJSISw7l.jpg

https://i.imgur.com/oj5Mw5nl.jpg

https://i.imgur.com/8PLt008l.jpg

Vaatasin, et tagaluugi amordid ei jaksanud tõsta tagaluugi üles, seega tellisin uued amordid. Need olid ka roostes.

https://www.avaruosad.ee/en/varuosad/product/Magneti_Marelli/430719092800/ 8 eur/tk ehk 16 eur kokku

Originaalis 550N (8K9827552B 30 eur/tk) ja Magnet Marelli 430719092800 530N, aga ega selles suurt vahet pole.

https://i.imgur.com/4S2t0YAl.jpg

https://i.imgur.com/11ew4AMl.jpg

https://i.imgur.com/28NtCCUl.jpg

--- 20.10.2021 ---

Uued naastrehvid Hankook Winter i*Pike RS2 W429 245/40 R18. Kuna sõidan igapäevaselt maanteel, siis otsustasin naastrehvide kasuks.

https://i.imgur.com/7SwdEkHl.jpg

https://i.imgur.com/XYu9Ibkl.jpg

https://i.imgur.com/bB7sDdYl.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 08.12.21 17:35 Tsiteeri


Päev enne välismaale minekut lasin hoolduse teha Ekspertautohoolduses, kuna 10k km vahetusvälp oli täis.

293900km 02.12.2021 Tarservis OÜ
  • mootoriõli (Valvoline Xtreme XL-III 5w30 5L)
  • õlifilter (MAHLE Original OX188D)
  • kütusefilter (MAHLE Original KL596)
  • õhufilter (MAHLE Original LX2046)
  • salongifilter (MAHLE Original LAK386)


Esmaspäeval peale välismaalt saabumist käivitasin auto ja "ououou" tuli ära (väljas -24 kraadi), MMI-st vaatas vastu Battery level 40%. Peale tunnist sõitu oli ikka 40% peal, egas midagi, aeg välja vahetada originaalaku, mis peal olnud juba 11 aastat.

Audi esindus pakkus 000915105CF 105Ah 580A hinnaga 313€, aga kuna 580A tundus lahja, siis pigem vaatasin VARTA poole.

Haarasin Renovaarist VARTA Silver Dynamic AGM H15 105Ah 950A hinnaga 207,40€, vahetasin aku välja ja kodeerisin.

Aku sai välja vahetatud nii, et akulaadija oli kapoti all +/- terminali külge ühendatud nagu Elsawin-is ette nähtud. Kella jms uuesti paika seadistama ei pidanud ja veakoode ei tekkinud.

https://i.imgur.com/8VjXnAom.jpg https://i.imgur.com/4mPdGFXm.jpg

https://i.imgur.com/bYzyRD1m.jpg https://i.imgur.com/pFWaouOm.jpg

Hiljem sõitsin Tolmetisse (Selli 18, Tartu), kust sain selle vana originaalaku eest 17,70 EUR (29,5kg ehk 0,60EUR/kg).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 08.12.21 18:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Typhome
Audi esindus pakkus 000915105CF 105Ah 580A hinnaga 313€, aga kuna 580A tundus lahja, siis pigem vaatasin VARTA poole.

Haarasin Renovaarist VARTA Silver Dynamic AGM H15 105Ah 950A hinnaga 207,40€, vahetasin aku välja ja kodeerisin.


Kui neid pilte nüüd vaatan, siis vana originaal aku peal on ju ka 580A DIN ja rida all pool 950A EN/SAE. Uue aku peal samuti 950A (EN), seega vist võiks eeldada, et nii vana originaal aku, kui uus Varta ja ilmselt ka esinduse pakutu kõik on 950A EN? :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 08.12.21 18:51 Tsiteeri


Tundub nii jah, seda ma tõesti tähele ei pannud. Audi esinduse hinnapakkumises oli vaid "105Ah 580A" kirjas ja selle pildi tegin alles aku vahetuse käigus.

Panen ka kirja, et sellel autol on ainult tagumine kõrgusandur, mis sai eelmisel kuul välja vahetatud uue originaalosa vastu. Varem retrofititud kaks B-osa kõrgusandurit - ees ja taga, aga eesmist kõrgusandurit tegelikult ei olnud vaja. Eesmine kõrgusandur mingi aeg tekitas püsivat veakoodi, aga lahti ühendamisel veakood enam tagasi ei tulnud, seega seda sai auto küljest eemaldatud. B8-l alates 2009 pandi ainult tagumist kõrgusandurit.

--- 22.01.2022 ---

Auto käis tehnoülevaatusel, ei leitud ühtegi puudusi, st läbis puhtalt. Jube hea ikka, kui ei pea enam halogeentuled ette panema TÜV ajaks. :D

https://i.imgur.com/z6ue6all.png

https://i.imgur.com/RPN2lSHl.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 20.05.22 11:51 Tsiteeri


Viis päeva tagasi tuli ära 300000km läbisõit, millest 83000km minu sõidetud.

https://i.imgur.com/gQTzfb2l.jpg

Peale autoostu oli plaanis lasta ära toonida, aga sinna see paika jäi kuni eilseni. Tagumised klaasid said lõpuks tooni, töö teostas toonimine.eu.

https://i.imgur.com/6f8rJT1l.jpg

https://i.imgur.com/oDHEmMRl.jpg

https://i.imgur.com/1WEpTbil.jpg

https://i.imgur.com/69Qj8Sxl.jpg

https://i.imgur.com/7BXz3r4l.jpg

Millalgi sattusin lugema Flameko postitust, et diiselpihustite leekseibid põlevad läbi umbes 100 000 - 150 000 km läbimisel ja kulunud seibidega sõitmine võib ära rikkuda diiselkütuse pihustid. Autol juba 300t km ees ja mõtlesin, et miks mitte välja vahetada. Täna Ekspertautohooldus vahetas välja pihustite leekseibid (koos muude tihenditega). Külge läksid originaalosad.

300361km 20.05.2022
  • 4x pihusti leekseib OE
  • 4x pihusti o-rõngas OE
  • 4x pihusti kaas OE
  • 4x rõngastihend OE
  • 8x mutter M6 OE

Tööd teostas Tarservis OÜ.

---

11. juunil 2022 juhtus liiklusõnnetus, kus Honda sõitis minu Audi tagumisele küljele sisse. Kahjustada said vasak tagumine velg ja tagumine bumper (sügavad kriimud). 1. augustil viisin auto Tartu esindusesse korda tegemiseks ja 3. augustil sain kätte.

ENNE

https://i.imgur.com/UyGQ9Nml.jpg

https://i.imgur.com/w6uB5lpl.jpg

https://i.imgur.com/zPOngJWl.jpg

PÄRAST

https://i.imgur.com/hTqJvv7l.jpg

https://i.imgur.com/JHBhuXDl.jpg

---

Viisin auto hooldusesse. Tehniliselt korras, midagi remonti ei vajanud. Kalla ja talla. :cool:

307120km 09.09.2022
  • mootoriõli (Valvoline Xtreme XL-III 5w30 5L)
  • õlifilter (MAHLE Original OX188D)
  • kütusefilter (MAHLE Original KL596)
  • õhufilter (MAHLE Original LX2046)
  • salongifilter (MAHLE Original LAK386)
  • jahutusvedelik

Tööd teostas Tarservis OÜ.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
J8r9en
huviline

Avatar


Registreerunud 18.12.22
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.22 17:03 Tsiteeri
Spray pihusti



Kas saaksid filmida või teha pildid, et kuidas uued klaasipesu spray pihustid piserdavad. Olen näinud, et paljud lasevad liiga alla, isegi siis kui kõige ülemisel positsioonil asetseb. Otsin omale samuti spray pihusteid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 19.04.23 11:48 Tsiteeri


23. jaanuaril auto läbis tehnoülevaatuse puhtalt.

https://i.imgur.com/Ug6RiCKl.png

---

2019. aasta alguses ostetud suverehvid Laufenn 97Y S FIT EQ XL 245/40R18 olid kulunud ja läksid jäätmejaama, seega tellisin uued suverehvid Pirelli Powergy 245/40R18.

https://i.imgur.com/J04q0NWl.jpg

---

Auto käis hoolduses, uued suverehvid said alla pandud. Tehniliselt korras nagu ikka, kalla ja talla...

316736km 19.04.2023
  • mootoriõli (Castrol 5w30 5L)
  • õlifilter (MAHLE Original OX188D)
  • kütusefilter (MAHLE Original KL596)
  • õhufilter (Mann-Filter)
  • salongifilter (MAHLE Original LAK386)

Tööd teostas Tarservis OÜ.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 04.01.24 18:12 Tsiteeri


Sõitsin Lõunakeskuse tehnoülevaatuspunktist läbi, auto läbis TÜVi puhta lehega. Ei ole harjunud sellega, et ca aasta aega pole pidanud autot remontima... "Osta Audi ja remonti naudi"? :D

https://i.imgur.com/Jq25Roml.png

Läbisõit 329375km

Kahe nädala pärast teeb täishoolduse - kõik õlid, kõik filtrid, hammas- ja lamerihm, termostaat, eelsüüteküünlad jms.

2023a kokkuvõte
* Keskmine kütusekulu 7,00l/100km
* Läbisõit ~18174km

Mõned suvepildid

https://i.imgur.com/g96ojm7l.jpg
https://i.imgur.com/3VjnCiGl.jpg
https://i.imgur.com/vw68wE8l.jpg

---

Lasin Audile teha täishoolduse, tööd teostas Tarservis OÜ.

329876km 18.01.2024
  • mootoriõli (Castrol 5w30 5L)
  • hammasrihma komplekt (SKF)
  • lamerihma komplekt (SKF)
  • veepump (SKF)
  • õlifilter (MAHLE Original OX188D)
  • õhufilter (MAHLE Original LX2046)
  • kütusefilter (MAHLE Original KL596)
  • salongifilter (MAHLE Original LAK386)
  • jahutusvedelik
  • pidurivedelik
  • tagadifferentsiaali õli
  • roolivõimendi õli
  • käigukasti õli


---

Eesmine parem rattalaager hakkas häält tegema ja tuli välja vahetada. Töö teostas Tarservis OÜ.

330500km 09.02.2024
  • eesmine parem rattalaager (SKF)


Kestis ainult ~78800km, viimati vahetatud 251706km 06.09.2019 Tartu Forssi poolt. Läks külge sama tootja.

---

Läksin esindusse sillastendi tegema, aga esinduses väideti, et ülemise õõtsa puksid on lõhki, esikettad/-klotsid ja pidurikaitse plekid vajavad vahetamist, et tuleks enne sillastendi tegemist neid välja vahetada. Piduriklotside paksus oli tegelikult piisav, ei peetud vajalikuks esimeste piduriketaste/-klotside välja vahetamist. Puksid ei olnud lõhki, pigem mõrased. Tööd teostas Tarservis OÜ.

333700km 09.05.2024
  • õõtshoob ülemine esisild vasak/parem
  • piduriplekk esimene vasak/parem


https://i.imgur.com/3IsCPbAl.jpeg

---

334000km 21.05.2024
Audi esinduses sillastend tehtud, kõik korras.

https://i.imgur.com/0DVJUHnl.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 51.9% - SQL: 48.1%]