Wusses
huviline
Registreerunud 27.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.18 18:24
|
|
|
Audi A6 C5 2.8 -1998 Wusses
Hey!
Sai ostetud elu esimene Audi.
Kahjuks tuli välja päris palju üllatusi.
Vigadest ja üllatuset veidi hiljem.
Isiklikult Audi meeldib väga. Suur,mugav ja kena. Lisaks kiire ka ( eelnevalt sõitnud ainult opelite,kiadega)
Liik: sõiduauto
Keretüüp: sedaan
Esmane reg: 1998
Mootor: 2.8L v6 142kw
Kütus: bensiin
Vedav sild: esisild
Käigukast: manual
Värvus: roheline
Auto ostes:
Teadlikud vead mis ostes ära nägin:
1. Esiklaas mõrane
2. veidi rihma rullikud tegid häält
3. Esitiiva äär nagu ikka nendel.
4. Webasto ei tööta
5. läbisõit tagasi keritud
Tuli siis välja ka üllatusi.
1. Kaitsme plokkis on ära sulanud tagu akna soojendus kaitsme pesad ja eraldi on juhtmetena välja toodud uue kaitsme kohad.
Nii palju kui nägin siis ülejäänud juhtmed on ok.
2. Mootori ja veojõu tuled ei põle.
3. Udutuled ei tööta
4. salongi valgustus virvendab
5. Paagi täis pannes tekkis rägie vaakum paaki
6. tagant kolksus
7. Kõige suurem jama on see et OBD pesa ei toimi.
8. parkimis andurid ei toimi
9. Kunde poolne peegel ei liigu nupust tagasi
Ütleme nii et oleks ennem avastanud siis poleks ostnudki aga samas hind oli soodne (veidi üle 1000 eur )
Tehtud tööd siis viimase kuu jooksul.
1.Auto sai Carglassist uue kojamehed ja esiklaasi.
2. Sai spidoplokk lahti võetud ja sees oli 3 pirni kohta. Välja keeratud oli veojõu kontrolli tuli. See pirn sai uus ostetud.
Kahjuks mootori tuli on ledina, nii palju kui alt nägin siis oli terve. Näidikuid ennast ei julgenud ära võtta.
3. Kütuse paagis rõhk. Kuna OBD ei tööta siis googeldasin ja katse eksitus meetodil vahetasin välja õhupuhasti juures oleva rõhu klapi (40eur)
Töötab nüüd
4. Sai suur töö ära tehtud ja lasin ära vahetada Mootori rihma, geneka rihma, kõik rullikud, leevendajad,pingutajad,veepump,termostaat, uued klambrid
(vanad olid suht purud) lõdvikutele, vända simmerid ja muidugi tosool. Sai kasutatud kvaliteet juppe nagu Gates,SKF.
Kusjuures mootori hammasrattad olid paigast ära 0,5cm
5. Ära vahetasin salongi filtri,õhu filtri, Kütuse filtri
6.Udutuled sain korda, kaitse läbi. Originaalselt oli 20A kaitse aga panin hetkel 15A ja toimetab.
7. Vahetasin ära auto tagumised puksid mis kolistasid.
8. Esimene juhipoolne öötshoob sai ära vahetatud.
9. Plokikaane tihend hakkas lekkima. Sai jällegi ära vahetatud
Vaja veel teha
Salongi tuled vilguvad ( kõik)
Mootori tuli tuleks ellu äratada
OBD pistik tööle saada
Terve esisilla remont ( midagi otseselt hullu pole aga see aasta võiks ära teha)
Tagumised amordid + padiad
Esitulede poleerimine
Tagu amordid+ padjad
Webasto
Tagumised topsi hoidiad kinni
Lisaks.
Kuna auto helisüsteemil puudub bass ( kas välja keeratud või originaalselt ei olegi =??? Igatahes taga akna juures on ainult augud, ei võimu ega
kõlareid )
Tellitud USB võimekusega uus auto raadio
x2900ui
väike võim (pioneer 500rms 4 oomi ) ja 10"(250.5 hertz 450rms) odavam bassikas.
NV üritan juhtmeid vedama hakkama
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 07.03.18 18:40
|
|
|
Üle 1000 pole üldse hea hind sellises seisukorras auto eest.
OBD'l vaata kas nr4 ja nr16 klemmi vahel on +12v. Nr 4 - ja nr16 on +. Nr 7 klemmi all peaks K-line olema.
|
|
|
|
Wusses
huviline
Registreerunud 27.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.18 18:49
|
|
|
Eks jah.
Nagu ütlesin siis eks kindlasti poleks võtnud kui oleks neid vigu märganud.
Teine kord jälle targem.
Nv võtan juhtmemajanduse,obd ette.
Audi puhul mulle väga meeldib punane teema
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 08.03.18 17:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wusses
Audi puhul mulle väga meeldib punane teema |
Mina ka ei mõista inimesi (kasvõi siin foorumis lugeda saab) kes vabatahtlikult ehitavad oma näidikuplokid taustavalgustuse valgeks. Uue maki puhul
muidugi paha-paha et neil järelturul tavaliselt ekraani valgust punaselt ei tehta, ei saa muuta. Jätan teemasse jälje maha mida jälgida.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 09.03.18 04:47
|
|
|
Ma sain praegu totaalse nostalgialaksu. Kõik need lahti muugitud kellad jne.
Edu ehitusel siis, kuigi ei móista sellise tegevuse otstarbekust.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Wusses
huviline
Registreerunud 27.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.18 08:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Tsitaat: | Algselt postitas: Wusses
Audi puhul mulle väga meeldib punane teema |
Mina ka ei mõista inimesi (kasvõi siin foorumis lugeda saab) kes vabatahtlikult ehitavad oma näidikuplokid taustavalgustuse valgeks. Uue maki puhul
muidugi paha-paha et neil järelturul tavaliselt ekraani valgust punaselt ei tehta, ei saa muuta. Jätan teemasse jälje maha mida jälgida.
| .
Makk makis aga ma sain aru et seal saab värve muuta vastavalt oma soovile.
Kahju muidugi jah et ekraan punane pole
|
|
|
Wusses
huviline
Registreerunud 27.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.18 08:28
|
|
|
Mis toru aku alla pandud on ?
|
|
|
Kremlin
|
postitati 10.03.18 08:52
|
|
|
Peaks olema ühendatud aku külge ma usun, küljepealt.
Mingi tuulutus / ülejooksu jaoks vms.
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
|
Wusses
huviline
Registreerunud 27.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.03.18 15:55
|
|
|
Loodame. Üldiselt hetkel pole väga hullu isegi välja minekutega.
Idee poolest kui ring tehtud saab ehk siis kannatab ka 2-3a sõita
Vaikselt mõtlen juba uuema audi peale 2000-2004, quattro kindlasti. Mootori kohta pean uurima kas sama 2.8, või 2.7 turbo või isegi 4.2. Eks tulevikus
näeb
Täna vedasin juhtmeid võimu tarbeks ja kunde pool all jalgade katte juures kus on palju pistikuid ja ühendusi leidsin ühe mis oli lahti tehtud.
Oskab keegi öelda mis pistik see olla võib.
Tühi pesa
Panipaiga all leidsin midagi mis võib diagnostika pesa segada.
Istub raadio ühendamis pistiku taga.
Veel ei ole testinud diagnostika pesa kuna jäi aega puudu
Leidsin ka selle.
Lapp peale ja käib küll.
Tundub et on voolu vms möödetud
Võimu sai külge.
Nädala vahetusel proovisin ka OBD tööle saada ühendades lahti kõik karbid, lisavidinad mis võivad segada.
Mõõtsin ära ka + ja - klemmi obd-st ja ilusti 12v oli peal.
Kahjuks tööle ei saanud ikka.
K-line ei jõudnud mõõta. Abs ei ole lahti ühendanud veel (pidi vahel aitama aga siis peaks ka abs tuli põlema)
Üks pilt ka juurde.
Audi sai uued küünlad.
Vanad:
Lähiajal saab uue pumba (surve väike) paaki ja uued amorid koos patjadega
Öösel avastasin kapoti all olevat kerget tulemängu (säde reisis juhtme pealt 2-3cm mootori plokki)
Nii et uued küünlajuhtmed
Lootsin et laetuled vilguvad töötamisel ongi süüd ise et säde hüppab keresse aga kahjuks ei aidanud.
Öösel kontrollin muidugi üle.
52eur
Avastasin öösel et süütepoolil peksavad ka 3st 2 üle.
Pildil olevad punasega tõmamtud kohtades lõi -.-
õnneks ei ole kallis lõbu,89eur NKG oma
Oskab keegi öelda mis voolik see on, miks selline naljakas ühendus on. peal on kirjas 0.26
|
|
|