Tarvo86
huviline
Registreerunud 26.05.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.18 10:13
|
|
|
Anomaalia Audi A4 (B8)
Tere!
Ehk oskab keegi miskit pakkuda, milles võib esineda probleem.
Ostetud sai siis Audi, tegemist siis B8 kerega 2.0 diisel 105kw.
Esimesel talvel tekkis juba probleem käivitamisel, kui tekkisid mõned miinuskraadid. Esmalt arvasin, et asi akus. Aku sai vahetatud, viga jätkus. See
järel sai kontrollitud eelsüüteküünlad ja välja vahetatud. Viga esines siiski edasi. Pärast seda sai ette võetud starteri remont, kui ei miskit -
endiselt käivitumine väikeste miinustega raske ja suurtest miinustest ei tasu rääkida, ei käivitu kuidagi....
Nüüd öeldi mulle, et probleem ilmselt starteri voolukaablis, kus ots ära põlenud ja oksüdeerunud ning kontakt väga kehv. Lisaks väidetakse, et vaja
vahetada ka starteri tõmberelee koos voolukaabliga. Pole veel seda ette võtnud. Hetkel väga ei kipuks ka tegema, kuna minu loogika järgi see ei
aitaks. Seda seetõttu, et hetkel krõbedad külmakraadid. Kui aku laadida täis, siis 12 tunniga, kui väljas ca -15 kuni -20 kraadi tekib probleem, et
auto enam käima ei lähe, samas kui ..... kui hoida laadijat järel öö läbi ja hommikul vähemalt samad miinuskraadid või rohkemgi, aga hommikul laadija
tagant võtta, läheb ilusti käima....kuidas saab siis olla probleem stareri voolukaablis/ tõmberelees? Kui neis oleks probleem, ei käivituks ju samade
miinuskraadidega ka auto siis, kui laadijast otse võtta auto?
Oskab keegi miskit pakkuda, milles probleem ning kas ja mida edasi ette võtta?
Ette tänades....
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.18 10:37
|
|
|
Las keegi mõõdab algatuseks auto enda voolutarbimist puhkeolekus ning paneb akule koormushargi peale, siis võiks juba midagi selguda või välistada.
Kas aku enda pinget oled mõõtnud hommikul, kui laadijat pole taga olnud, vajub pinge maha?
Aku pinge peale sõitu? Generaatori laadimispinge/vool?
Kui starter/tõmberelee/eelsüüteküünlad oleks surnud, ei toimiks ta ka täislaetud akuga.
Hetkel tundub pigem, et oled praakaku saanud ning käivitusvoolu pole diislile omaselt piisavalt.
Kas antud töökoda kus seda lahendada oled üritanud, on ka koht kust aku ostsid?
Soovitaks pigem pöörduda mõnda pädevasse remondifirmasse, kui vahetada järjest välja detaile stiilis "ehk aitab".
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 01.03.18 11:03
|
|
|
Kas starter käib normaalselt ringi või venitades? Mul endal suht sama mure, et starter pole väga ergas külmkäivitusel ja lisaks starterile on ka see
imelik, et eelsüüteküünlaid hoiab taga vaid 2-3 sekundit - 14 kraadi juures. Ehkupeale ei raatsi 80 euri välja käia uue relee eest, katsun laenata
kuskilt.
Oskad õelda, mis aku sul peal on ka? Mul excide ja on tekkinud väikesed kahtlused selle aku suhtes, juba teisele autole olen ostnud selle aku ja no ei
ketra starterit ringi nii nagu peaks, vb kokkusattumus ja mõlemal autol starteritega mingi error, ei tea.
|
|
|
Tarvo86
huviline
Registreerunud 26.05.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.18 12:18
|
|
|
Algul kui auto ostetud sai, oli peal üks aku. Sai aku välja vahetatud ja hetkel peal Varta 77A aku.
Ka vana akuga oli sama teema, seetõttu esmalt aku vahetatud saigi. Pinget mõõtnud pole. Starter külmalt veidi venitab jah pigem ning ka
eelsüüteküünalde tuli, nagu mainisid ka minu autol lühidalt. Samas starter ise sai remonditud ja selles asi ei tohiks olla.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 01.03.18 12:23
|
|
|
Kui sa aku otse laadijast võtad, siis ta väljundpinge on kõrgem, kui 12,6V. Ikka osadel isegi üle 14V näiteks. Mis siis tasapisi hakkab normaalseks
kukkuma, siis jääbki pikaks ajks pidama.
Aga kui sul seal kaablis on näiteks pingelang 3V, siis 9,5V-ga ei lähegi käima ja 11,5V-ga veel kuidagi läheb.
Seda pingelangu on ju lihtne mõõta, käi elektriku juurest läbi. Ütleb sulla ka, palju sinna releesse kaduma läheb ja kas on vaja seda vahetada.
.
|
|
|
kuzmits
huviline
Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION
|
postitati 04.03.18 20:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tarvo86
Algul kui auto ostetud sai, oli peal üks aku. Sai aku välja vahetatud ja hetkel peal Varta 77A aku.
Ka vana akuga oli sama teema, seetõttu esmalt aku vahetatud saigi. Pinget mõõtnud pole. Starter külmalt veidi venitab jah pigem ning ka
eelsüüteküünalde tuli, nagu mainisid ka minu autol lühidalt. Samas starter ise sai remonditud ja selles asi ei tohiks olla. |
Mul oli eelmine auto täpselt sama B8 105kw TDI. Minul oli tehasest peal 110AH aku, asukohaga pagasiruumis. Pakun et see 77AH ei ole õige sellele
autole. Polnud 5 aasta jooksul kordagi probleeme käevitamisega.
Ka ei saa sellel autol lihtsalt akut vahetada meetodil üks maha teine peale. Sellel autol on juba nii tark elektrisüsteem, et akut vahetades tuleb
arvuti järgi ühendada ja autole uue aku parameetrid selgeks õpetada (kodeerida). Iga tootja aku ei pruugigi üldse sobida. Pöördu pädevasse kohta.
Esindus, Forss, Flameko jne.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=133321&page=1
|
|
|
Tarvo86
huviline
Registreerunud 26.05.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.18 08:37
|
|
|
Selge, tänud info eest!
Olen mõõtnud paaril päeval nüüd väljundpinget. Kõigub 11,65 - 11,80 vahel. Seda mõõdetud alates pühapäevast.
Ei oska öelda, kas uue aku paigaldamisel kodeeriti miskit või ei, ei taibanud siis ka seda küsida. Samuti kuulen esimest korda, et originaalaku
võimsuseks 110AH. Ehk siis tõesti 77 on liiga nõrk sellele autole.
|
|
|
|