GeorgJoo
huviline
Registreerunud 17.05.15
Asukoht: Lääne-Virumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.18 08:10
|
|
|
2019 A6 (C8)



Mis arvate? Mulle isiklikult ei meeldi tagaots, mis minu arust meenutab liiga palju BMW-d (seitsmendat/G11). Ei meeldi ka need nn. summuti otsad, mis
viimastel Audidel (ja Mersudel) kasutusel on - jätavad kuidagi väga odava mulje. Salong on 1:1 A7’mega ehk kvaliteetne ning väga suur näpujälje
magnet.
Hetkel kinnitatud kaks jõuallikat:
3.0TFSI (tähisega 55) - 250kW (340hj)
3.0TDI (tähisega 50) - 210kW (286hj)
Edit:
3.0TDI (tähisega 50), mis nüüd ka esmakordselt saadaval 8-käigulise tiptronic kastiga, algavad Saksamaal €58.000 ehk hinnatõus on oodatust väiksem
(praeguse 200kW 3.0TDI hinnad algavad €55.500).
Unustasin ka mainida ehk üht kõige suuremat probleemi (minu arvates) uute Audidega: MMI kontrollnupu puudumine. Ei meeldi see, et pole tehtud sellist
lahendust nagu Mersu ja BMW teinud on, kus on võimalik kasutada nii rullikut kui puuteekraani. Audi aga on absoluutselt kõik nupud, mis vähegi MMI-ga
seotud, likvideerinud ning läinud täielikult digitaalseks.
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 28.02.18 09:10
|
|
|
Üsna ebaõnnestunud tagaosa tõesti, aga võimalik, et hakkab ajapikku meeldima. Tagatiivad oleks nagu mersu pealt maha viksitud (eriti kole) ja
tagatuled bemmi pealt (mage). Esiots on aga väga kena ja mõnesmõttes on tore, et auto küljejoont muudeti, C6 ja C7 sedaanid olid üsna sarnaselt
pontsakad/inetud.
|
|
|
mara6
huviline
Registreerunud 26.02.15
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 200kw 2016
|
postitati 28.02.18 10:26
|
|
|
Minu silma jaoks on küljejoon ikka samasugune.Mulle tundub et see sama küljejoont hoiab audi teadlikult, muidu lähevad kõik autod varsti ühesuguseks.
www.jarvareisid.ee
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 28.02.18 10:34
|
|
|
Täitsa ok küljejoone kohalt, A4-ja A6 segaveri. Tagaosa on laiemaks aetud vähemalt koopalaienduse joone koha pealt. See on pluss. Aga tagaosa jah...ei
ole midagi mis vau tekitaks. Äkki avantile sobib paremini see tulede osa, mine võta nüüd kinni. Seest ei kommenteeri eelneva põlvkonnaga ikka
ulmehüpe.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 28.02.18 11:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mara6
Minu silma jaoks on küljejoon ikka samasugune.Mulle tundub et see sama küljejoont hoiab audi teadlikult, muidu lähevad kõik autod varsti ühesuguseks.
|
Akende raam on jah üsna sama ja igav, 20 aastat samasugust autot juba teinud...
2018 mudelitest on minu arvates ainult A5 coupe õnnestunud, ülejäänudel kõikidel tagaosa ära rikutud 
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 28.02.18 11:32
|
|
|
Kui mulle autos kolm "aipääd" ekraani vastu vahib, siis üle 10 km kaugusele ilma oma vastava ekraanita ei läheks. Tulevik on põnev 
Nüüd on (võib olla) veel puudu vilkuvate tuledega diagnosticbox, kuhu sisse sõites hakkab auto ise tehaseserveriga suhtlema. Oleks kõik kliendid
ilusti konksu otsas, nagu plastikrahaga inimesed.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.0 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kresetnjak
huviline
Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw
|
postitati 28.02.18 15:51
|
|
|
Välimus kohe ültse ei meeldi. Esi otsaga võib veel harjuda ja rahule jääda aga olgem ausad taga on üritatud mingit ulme disaini teha vist.
Aga samas oma c6 taga tuled ka mulle pildil ei istunud väga FL omad nagu ilusamad. Peale 2 nädalat mõtlen juba vastupidi 
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.18 18:03
|
|
|
Samas mulle meeldib.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
audinaator
huviline
Registreerunud 17.02.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C7 230kw
|
postitati 28.02.18 19:41
|
|
|
Mulle ka meeldib. Ainult kurb, et kõik puutetundlikuks läheb. Olles sõitnud mitmete "nutimasinatega", siis mind on tugevalt häirima hakanud, kui
sõiduajal pead koguaeg otsima "õiget kohta" ekraanil, et anda autole aimu oma soovidest. Vähemasti põhiliselt kasutatavad funktsioonid, mis on
seotud raadio ning temperatuuriga võiks ikka füüsiliste nuppude alla jääda. Aga see on minu arvamus 
|
|
|
kresetnjak
huviline
Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw
|
postitati 28.02.18 20:25
|
|
|
Jõuame jällegi selleni et piltide peal näeb auto ikka palju magedam välja kui videos. ja kindlasti reaalselt auto kõrval näeb ta veel parem välja.
Järjekordselt selline auto vist mis esmapilgul on selline nääh aga mida rohkem vaatad teda seda rohkem ta sulle meeldima hakkab 
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.18 21:00
|
|
|
Väga ilus auto. Stangetagune väljalase ja need "fake" torud tekitavad esialgu samuti vastakaid tundeid. Sarnane porr oli juba alates 2006 1.4
Civicul kasutusel. Tundub, et uuemate Sakslaste moerööge. Pesulameestel ilmselt lihtsam, ei pea neid kroomitud vilesid täiendavalt läikima nühkima.
Tsitaat: | Algselt postitas: audinaator
Ainult kurb, et kõik puutetundlikuks läheb. Olles sõitnud mitmete "nutimasinatega", siis mind on tugevalt häirima hakanud, kui sõiduajal pead
koguaeg otsima "õiget kohta" ekraanil, et anda autole aimu oma soovidest. Vähemasti põhiliselt kasutatavad funktsioonid, mis on seotud raadio ning
temperatuuriga võiks ikka füüsiliste nuppude alla jääda. |
Enamik funktsioone on kõik roolilt mugavalt keeratav. Palju seda kliimaseadet ikka näpitakse? Keerad temperatuuri paika ja ülejäänuga saavad audi
kliimasüsteemid kenasti hakkama. Boonuseks veel hääljuhtimine.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.18 05:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Palju seda kliimaseadet ikka näpitakse? Keerad temperatuuri paika ja ülejäänuga saavad audi kliimasüsteemid kenasti hakkama. | Nõus.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
audinaator
huviline
Registreerunud 17.02.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C7 230kw
|
postitati 01.03.18 06:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Väga ilus auto. Stangetagune väljalase ja need "fake" torud tekitavad esialgu samuti vastakaid tundeid. Sarnane porr oli juba alates 2006 1.4
Civicul kasutusel. Tundub, et uuemate Sakslaste moerööge. Pesulameestel ilmselt lihtsam, ei pea neid kroomitud vilesid täiendavalt läikima nühkima.
Tsitaat: | Algselt postitas: audinaator
Ainult kurb, et kõik puutetundlikuks läheb. Olles sõitnud mitmete "nutimasinatega", siis mind on tugevalt häirima hakanud, kui sõiduajal pead
koguaeg otsima "õiget kohta" ekraanil, et anda autole aimu oma soovidest. Vähemasti põhiliselt kasutatavad funktsioonid, mis on seotud raadio ning
temperatuuriga võiks ikka füüsiliste nuppude alla jääda. |
Enamik funktsioone on kõik roolilt mugavalt keeratav. Palju seda kliimaseadet ikka näpitakse? Keerad temperatuuri paika ja ülejäänuga saavad audi
kliimasüsteemid kenasti hakkama. Boonuseks veel hääljuhtimine. |
Vot ikka näpin küll, ei hoia ka audi kliimasüsteemid alati klaasi udust puhtana. Istmesoojendust/ventilatsiooni näpin ka. Aga nagu ütlesin, on see
minu arvamus.
Hääljuhtimine on teine selline maitse asi teema. Igaljuhul jään mina neid vanakooli rulle igatsema, millega mugavalt menüüs surfata.
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.18 23:01
|
|
|
Ei ei ei...üsna kole ikka
|
|
|
mulk2
huviline
Registreerunud 02.11.15
Asukoht: Viljandi-Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant C7 180KW Q, VW Golf VI Cabrio
|
postitati 05.03.18 06:53
|
|
|
Enam ei pakuta manuaalkasti võimalust ültse. 2,0 L (140KW) diisel ja 3,0 L(250kw) bensiin nelik saavad 7-k s tronicu. 3,0 d 170 ja 210 KW 8-k
tiptronicu. S-tronicuga saab quattro ultra ja võimsamatega keskdiferentsiaaliga quattro.2,0 diisel jääb esiveoliseks.
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 06.03.18 07:27
|
|
|
No jah. Õnneks tuli A7 ka päris ok välja, isegi tagaosa said paremaks ja enam ei ole katusejoone lõpp nii all kui ennem on olnud 
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|