3.0 tdi 165kw
Autoks siis a6 3.0 165kw, 2005a 400k kellal, auto alles saadud ja otsustasin õlivahetuse teha ning peale seda hakkasid ketid häält tegema, ennem ei
teinud mingit häält ning jutu järgi pidid ketid juba vahetatud olema peale 300 tuhandet. Eelmine omanik ütles et 10k läbi aetud viimasest õli
vahetusest, et võiks ära vahetada kohe, sisse panin Castrol Edge 5w30 titanium fst mis vini järgi anti poest. Inimene andis vale infot ja ketid
vahetama?
Teine probleem, et õlifiltri jala alt lekib mootri peale ilmselt õli( minuarust loogiline koht kus tulla võiks, kahtlustan neid o rõngaid seal) Palju
sellise töö maksuvus vahetusel olla võib?
Ning kolmas mure et jutu järgi olid sisselaske klappid välja progetud aga viskab veakoodi ja mootorituli põleb. Kuidagi selle asja õigsust kontrollida
saab? Kuna vaevalt ta põlema niisama peaks.
Ette tänades,
Martin
|