Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: ABK mahajahtudes õhk jahutussüsteemis (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2075)
sandman1111
huviline



Registreerunud 27.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 competition turbo

postitati 17.02.18 10:39 Tsiteeri
ABK mahajahtudes õhk jahutussüsteemis



Tere

Probleem selline, et õhk on jahutussüsteemis sees. Tekib ta sinna alati kui mootor jahtub maha. Teen nipli lahti ja väga väike kogus õhku tuleb välja.

Jahutusvedelikku ei kao kuskile, jahutusvedelik ei haise. Sõites probleemi ei esine, ainult siis kui auto maha jahtub. Samas ta õhku hirmus palju ka sisse ei lutsi. Paar korda maha jahtumist ja rohkem ei tundu ta õhku sisse imevat.

Õhk sees, siis soeneb mootor kauem, hoiab ka paar kraadi madalamat temperatuuri ja salongis jahedam õhk.

Kas on mingi teadaolev koht, mida võiks esmajärjekorras kahtlustada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 17.02.18 11:25 Tsiteeri


Ma küll nii kindel poleks, et see õhk seal probleemiks on.
Igal autol teeb ju paisupaak väikse sutsaka, kui pärast sõitu see lahti keerata.

Pigem katsu, kas salongi minevad soojavoolikud pärast näiteks 1km sõitu soojaks lähevad. Minu 3A-l lähevad ja salongis hakkab ka sooja puhuma, esiradikas on samal ajal veel täiesti külm. (just käisin 500m kaugusel poes ja katsusin; täna siin talinas paar kraadi miinust)
Salongi temp hakkas 90 juurde tõusma pärast kella anduri vahetust. (siis tahab küll mitut minutit töötamist)

Kui torud soojad, aga salong soojaks ei lähe, on salongiradikas umbes ja katlakivi täis.
Ühe korra kannatab isegi äädikaga läbipesu teha ja hakkab jälle sooja andma, selle radika vahetus on paras töö.
(lasin kiirkeedukannus äädika keema, lehtriga salongiradikasse ja pärast mitu korda loputada. Ellu ärkas - kui juba 5 min. töötanud, siis peab sooja maha keerama)

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sandman1111
huviline



Registreerunud 27.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 competition turbo

postitati 17.02.18 11:52 Tsiteeri


Õhu lasen välja salongiradika vooliku küljes olevast õhutuskorgist. Kui õhku välja ei lase siis õhk sees ja üks salongiradika voolik ei lähe kuumaks, õhu välja lasen, lähevad mõlemad kuumaks. Temp andurid mõlemad vahetatud. Nagu kirjutasin, siis ilma õhuta süsteemis, on temp kõrgem. Suure radika saan kuumaks ainult kohapeal tiksudes (praeguste ilmadega).

Ehk siis imeb õhku sisse jahtudes, on häda. Külmast peast pole proovinud. Enam vähem soojana lasen õhu välja. Kõige paremini paistab toimivat kui suur ring korralikult avatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.18 09:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sandman1111

Kas on mingi teadaolev koht, mida võiks esmajärjekorras kahtlustada?

Puusalt pakuks, et kaanetihend laseb läbi. Pole muidu enne sellist asja näinud, et peale õhutamist töötab ilusti aga mahajahtudes ei tööta. + õhk on sees müstilisel kombel aga ei leki tosooli.
Või on mõni (paisupaagi) voolik umbes? Ma ei kujuta ette mis siis juhtub, kui too peenike radikast paisupaaki minev voolik umbes on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 18.02.18 17:58 Tsiteeri


Heitgaasi test jahutus süsteemile ja asi selge.Mitte ei ahmi öhku sisse,vaid külma mootoriga tambib heitgaase sisse :cool Haiseb kaane tihendi järele:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sandman1111
huviline



Registreerunud 27.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 competition turbo

postitati 18.02.18 17:58 Tsiteeri


Kas selline variant ei oleks võimalik, kui salongi radikas on mingil määral umbes, leiab maha jahtudes mingi uue õhutasku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 20.02.18 09:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sandman1111
Kas selline variant ei oleks võimalik, kui salongi radikas on mingil määral umbes, leiab maha jahtudes mingi uue õhutasku.

Ei usu et salongiradikaga midagi on. Samas, kui sooja ikkagi tuleb siis ise ei teeks midagi. Kui nüüd meelde tuletada siis enda 80nd ka ei hoidnud 90 kraadi trassil. Samas u 70..80 mis tempi näitas tegi auto ikkagi soojaks, eriti uuemate diislitega võrreldes polnud midagi kurta. :)
Ühel diisel sidrunil lasi termostaadi tihend läbi, siis oli samuti koguaeg 70 kraadi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sandman1111
huviline



Registreerunud 27.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 competition turbo

postitati 20.02.18 10:49 Tsiteeri


Eks ilmselt jah. Keema ei lähe, soojaks läheb. Lihtsalt kui seal seda väikest kogust õhku poleks, läheks kiiremini soojaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.7% - SQL: 69.3%]