rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 10.02.18 13:07
|
|
|
3.0 176kw Q7 max tühikäigupöörded 3900?
Tere,avastasin siis sellise anomaalia! On see normaalne? Rohkem lihtsalt ei lähe! Tahhokal peal 6000?? Või olen mina millegist valesti aru saanud?
Limp modes ei ole,vcds näitab ainult pisivigu mis ei ole mootoriga seotud!
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 10.02.18 13:20
|
|
|
Ei ole mingit anomaaliat.
|
|
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 10.02.18 13:38
|
|
|
et siis ei peagi kohapeal rohkem minema? Või v6 pöörded ongi 3900 piiratud? See mu esimene v6 diisel!
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.18 14:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainz66
et siis ei peagi kohapeal rohkem minema? Või v6 pöörded ongi 3900 piiratud? See mu esimene v6 diisel! |
Vahet pole mis diisel, 6000 pööret ei pea ja ei lähe ükski diisel auto.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 10.02.18 14:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainz66
et siis ei peagi kohapeal rohkem minema? Või v6 pöörded ongi 3900 piiratud? See mu esimene v6 diisel! |
Õnneks on targemad pead juba eos keelanud selle, teades et mõni "tark" selle mootori muidu lõhki laseb.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 10.02.18 14:28
|
|
|
Miks peaks kohapeal töötades 3900 pööret vaja minema?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 10.02.18 15:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainz66
Tere,avastasin siis sellise anomaalia! |
Perekooli kasutajad on avastanud audifoorumi.
Järgmisena tuleb ilmselt küsimus, et õhtul on auto seest soe, panen seisma ja hommikul ikka seest külm, kuigi uksetihendid on korras. Kas peab
tihendid vahetama?
Anomaalia!
.
|
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 11.02.18 00:50
|
|
|
kuule perekool,maga kaineks! Oli lihtne küsimus ? nahh sa vingud! Küsisin lihtsalt kuna tõesti ei teadnud seda! Miks peaks kohapeal nii palju
gaasitama-sellepärast et ülevaatus tulemas ja tahtsin lihtsalt näha palju tahmab! Seal vajutatakse lapats põhja ja kui õigeid pöördeid ei saa siis
saadetakse nahh! Ei käi ülevaatustel mütsiga löömas! Ja muidugi ei tulnud selle peale ,et kui tahhoka peal on fking 6000 numbrites siis ei peagi
sinnani kunagi välja minema!Saksa geeniused ,kes selle fantastilise auto välja mõtlesid kindlasti kirjutasid 6000 sinna tahhoka peale sellepärast et
üks loll saaks küsida ja selleprast sõimata saada! Kurat,kui inimene ei tea midagi siis ta küsib targemate käest! Selleks ju see foorum ongi! Aga
mingid onanistid kukuvad perekoolist jahuma! Raisk,sellised pihkurid teevad hinge täis!
|
|
|
joffe
klubiliige
Registreerunud 04.04.14
Asukoht: Valga 56623817
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.18 02:43
|
|
|
Võta asja rahulikult! Vaata, palju sul spidomeetril kiiruse numbrid on ja ehk taipad pointi.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 11.02.18 06:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainz66
kuule perekool,maga kaineks! Oli lihtne küsimus ? nahh sa vingud! Küsisin lihtsalt kuna tõesti ei teadnud seda! Miks peaks kohapeal nii palju
gaasitama-sellepärast et ülevaatus tulemas ja tahtsin lihtsalt näha palju tahmab! Seal vajutatakse lapats põhja ja kui õigeid pöördeid ei saa siis
saadetakse nahh! Ei käi ülevaatustel mütsiga löömas! Ja muidugi ei tulnud selle peale ,et kui tahhoka peal on fking 6000 numbrites siis ei peagi
sinnani kunagi välja minema!Saksa geeniused ,kes selle fantastilise auto välja mõtlesid kindlasti kirjutasid 6000 sinna tahhoka peale sellepärast et
üks loll saaks küsida ja selleprast sõimata saada! Kurat,kui inimene ei tea midagi siis ta küsib targemate käest! Selleks ju see foorum ongi! Aga
mingid onanistid kukuvad perekoolist jahuma! Raisk,sellised pihkurid teevad hinge täis! |
Vóta tilk palderjani ja rahune, vanem inimene juba, saad veel südari vói miskit. Täida oma profiil ära, ennem, kui kóvemaid sónavótte korraldad. Meil
siin nii kombeks, see pole mingi Delfi. Enamus euro5 audisid ja muid vage ei lähe kohapeal üle 2500 pöörde. Ja ongi tore ju.
Rohkem sa ei peagi teadma.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 11.02.18 11:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainz66
... Miks peaks kohapeal nii palju gaasitama-sellepärast et ülevaatus tulemas ja tahtsin lihtsalt näha palju tahmab! Seal vajutatakse lapats põhja ja
kui õigeid pöördeid ei saa siis saadetakse nahh! Ei käi ülevaatustel mütsiga löömas! Ja muidugi ei tulnud selle peale ,et kui tahhoka peal on fking
6000 numbrites siis ei peagi sinnani kunagi välja minema!Saksa geeniused ,kes selle fantastilise auto välja mõtlesid kindlasti kirjutasid 6000 sinna
tahhoka peale sellepärast et üks loll saaks küsida ja selleprast sõimata saada!... |
Ülevaatuse onud lepivad sellega ja ei saada kedagi kuhugi s.t. mõõdavad nii nagu saavad. Paraku meie maal tehtavate moodsate diislite heitgaasitest on
ajale jalgu jäänud ja on isegi siilile selge, et selline K-väärtuse mõõtmine on jama ja adekvaatset pilti ei anna. Õnneks liigume kah moodsa maailma
suunas s.t. testmeetodid on lähiajal muutumas. Ükski moodsam saksa diisel ei tee tehaseseades tühikäigul üle 2500 pöörde, nii ongi ja peabki olema.
3900 pööret on imelik, ilmselt on tarkvara ebaproffesionaalselt torgitud. Seega mine ülevaatusele ja ära murra oma pead sellega.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 11.02.18 18:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: rainz66
kuule perekool,maga kaineks! Oli lihtne küsimus ? nahh sa vingud! Küsisin lihtsalt kuna tõesti ei teadnud seda! Miks peaks kohapeal nii palju
gaasitama-sellepärast et ülevaatus tulemas ja tahtsin lihtsalt näha palju tahmab! Seal vajutatakse lapats põhja ja kui õigeid pöördeid ei saa siis
saadetakse nahh! Ei käi ülevaatustel mütsiga löömas! Ja muidugi ei tulnud selle peale ,et kui tahhoka peal on fking 6000 numbrites siis ei peagi
sinnani kunagi välja minema!Saksa geeniused ,kes selle fantastilise auto välja mõtlesid kindlasti kirjutasid 6000 sinna tahhoka peale sellepärast et
üks loll saaks küsida ja selleprast sõimata saada! Kurat,kui inimene ei tea midagi siis ta küsib targemate käest! Selleks ju see foorum ongi! Aga
mingid onanistid kukuvad perekoolist jahuma! Raisk,sellised pihkurid teevad hinge täis! |
Vóta tilk palderjani ja rahune, vanem inimene juba, saad veel südari vói miskit. Täida oma profiil ära, ennem, kui kóvemaid sónavótte korraldad. Meil
siin nii kombeks, see pole mingi Delfi. Enamus euro5 audisid ja muid vage ei lähe kohapeal üle 2500 pöörde. Ja ongi tore ju.
Rohkem sa ei peagi teadma. | okok,võtsin 100 grammi! Läksin vähe käima jah,sry!Olen vanakooli iseloomuga ja kõvatajad ja ilkkujad on
mulle vastunäidutatud! Tänud vastajatele! NB,66 ei ole vanus!
|
|
|
eeroh
huviline
Registreerunud 19.01.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6C6 Avant 09
|
postitati 11.02.18 20:18
|
|
|
Lahe teema risustamine...
Uuematel automaatkäigukastiga autodel on minuteada kõigil neutraali/pargi peal mootori pöörded piiratud.
See on tehtud koormuseta töötava mootori ja ka automaatkäigukasti kaitsmiseks.
Lisaks on mootori töö juhtimine välja töödatud liikumisele orjenteerituna ning kohal seistes puudub info kiiruse, ülekande (mis käik sees on) ja veel
suure hulga asjade kohta.
Seega on ära piiratud, et jama ennetada.
Kusjuures mingil MB AMG-l oli nii lahedalt tehtud, et korra-kaks said gaasi vajutada ja siis piiras tuntavalt ära.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 12.02.18 12:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eeroh
Lahe teema risustamine...
Uuematel automaatkäigukastiga autodel on minuteada kõigil neutraali/pargi peal mootori pöörded piiratud.
See on tehtud koormuseta töötava mootori ja ka automaatkäigukasti kaitsmiseks.
Lisaks on mootori töö juhtimine välja töödatud liikumisele orjenteerituna ning kohal seistes puudub info kiiruse, ülekande (mis käik sees on) ja veel
suure hulga asjade kohta.
Seega on ära piiratud, et jama ennetada.
Kusjuures mingil MB AMG-l oli nii lahedalt tehtud, et korra-kaks said gaasi vajutada ja siis piiras tuntavalt ära. |
Selleks ei pea olema automaatkast, ka manuaalid ei taha minna kuigi kõrgele. VAG-i kohta ei mäleta, aga nt Honda diisel, manuaal kohapeal gaasi andes
üle 4000rpm ei lase mootorit.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.02.18 10:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainz66
Pealkiri: 3.0 176kw Q7 max tühikäigupöörded 3900?
Tere,avastasin siis sellise anomaalia! On see normaalne? Rohkem lihtsalt ei lähe! Tahhokal peal 6000?? Või olen mina millegist valesti aru saanud?
Limp modes ei ole,vcds näitab ainult pisivigu mis ei ole mootoriga seotud! |
Mootori tühikäik on väga konkreetne tehniline mõiste ja selle normaalväärtus on laias laastus 700-1000RPM vahel. See on väikseim pöörlemissagedus,
mille juures mootor veel ühtlaselt töötada suudab. Kohe, kui paremat pedaali puudutad, ei ole tegu enam tühikäiguga. Vabakäigul (automaadi P/N)
tuuritamine ei ole tühikäik!
See ei ole tähenärimine, see on põhimõtteline eksimus tehnilise terminoloogia vastu.
|
|
|