Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Rool raske (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 4346)
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 07.02.18 12:26 Tsiteeri
Rool raske



Tere,

Viimasel ajal on tekkinud selline mure, et peale auto käivitamist on rool vasakule keerates väga raske, paremale poole liigub kenasti, peale seda kui veidi sõita on kõik normis. Roolivõimu pump aasta tagasi vahetatud ja taastatud roolilatt alla pandud, ilmselt viitab see sellele, et roolilatt hakkab jälle saba andma, aga mis täpsemalt võib roolilatis viga olla, et selline probleem tekkinud on ? Loodan, et väga palju hullemaks ei lähe, sest ei ole soovi jälle latti vahetada :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.18 13:05 Tsiteeri


Auto kohta täpsemaid andmeid pole näha, aga alustuseks latt muidu kuiv ja kaitsekummid kõik terved ning omal kohal?


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 07.02.18 13:08 Tsiteeri


Audi a4 b5 2.6 bensiin automaat, kui see info kuidagi aitama peaks. Eelmise aasta märtsis pandi alla taastatud latt uute kummidega, latt on kuiv ja õlitase normis ning püsiv, seega eeldan, et kummidega kõik korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.18 13:14 Tsiteeri


Esimese tegevusena laseks mina kaitsekummid lahti, vaataks kummide sisemist pinda kas kuiv ja edasi vaatleks tööpiirkondi rooli liikumise ajal. Usun, et sealt hakkab siis midagi rikke suunas kooruma.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 07.02.18 13:17 Tsiteeri


Ok, tänan vastuse eest, ilmest tundub mulle, et isegi kui veale jälile saan, siis ega siin mingi pisem remont ei aita ning pigem tuleb osta uus latt või lasta olemasolev taastada ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.18 13:25 Tsiteeri


Seal on imeväike tõenäosus, et kaitsekummid on näiteks vett täis ja hoiavad seda külmakraadide toel halva mõjuga milliliitrites, mis siis külmalt avaldub, aga jah - looda parimat ning valmistu hullemaks.

PS: Kui latt kuiv ja kõik ilusti soojas töökojas pehmelt liigub siis mina vahetaks kogu süsteemis õli, et välistada kondentsiga seonduvad anomaaliad.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 07.02.18 13:37 Tsiteeri


Ok, vähemalt mingi lootusekiir säilib, kas mõtled kaitsekummide all neid piklikuid: https://www.upload.ee/image/8002357/1836712.jpg (punase noolega) ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.18 14:30 Tsiteeri


Jah.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 07.02.18 14:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lemboss
Ok, vähemalt mingi lootusekiir säilib, kas mõtled kaitsekummide all neid piklikuid: https://www.upload.ee/image/8002357/1836712.jpg (punase noolega) ?

Näed sa veel mingeid "kumme"? Aga jah, kui rv õli pikalt vahetamata, siis teadupärast seob see maru hästi vett ja niiskust, ning miinuskraadidega ongi "palju õnne".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 07.02.18 17:52 Tsiteeri


Võid ju ka pöörduda lati remondi tegijate poole. Iseasi, kui pikk oli garantii. Aga küsida võid kõike. ;)
Latis eneses ei pruugi viga otseselt olla, pigem osas (peas, kuhu kinnitub roolisammas), kus toimub surve jagamine (klappide avanemine-sulgemine) vastavalt rooli pööramisele.
Jutt õli vee sidumisest võib kõik õige olla, aga kui alles aasta tagasi latt vahetati, on sees ju uus õli ning mingit kondentsvett (niiskust) ei tohiks olla. Endal ei ole senini mitte ühegi Audi roolivõimu õliga sellist asja ette tulnud. Ja lõõts peab ikka täielikult vett täis olema, et peale jäätumist takistab võimendi tööd. Mis iseenesest on uskumatu. Olen küll näinud amorti, mis oli jäätunud ja hakkas mingil määral tööle peale soojas ruumis ülessulamist. Aga see on teine teema.
Pigem ikka tegu mingit laadi mehhaanilise veaga, selliseid asju on taastatud jubinatega ette tulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 08.02.18 07:25 Tsiteeri


Tegelikult sai latt isegi vahetatud alles mai keskpaigas, saatsin selle kohase kirja müüjale ja õnneks sain positiivse vastuse, et jätta auto neile õhtul, hommikul vaatavad üle ja kui probleem latis vahetavad garantiikorras välja, eks proovin järgmine nädal millalgi jätta ja annan siis lahendusest teada kui asjaga ühel pool.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rendoqoz
huviline



Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 08.02.18 09:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lemboss
Tegelikult sai latt isegi vahetatud alles mai keskpaigas, saatsin selle kohase kirja müüjale ja õnneks sain positiivse vastuse, et jätta auto neile õhtul, hommikul vaatavad üle ja kui probleem latis vahetavad garantiikorras välja, eks proovin järgmine nädal millalgi jätta ja annan siis lahendusest teada kui asjaga ühel pool.


Kui saladus pole, siis kus latti taastada lasid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 08.02.18 14:06 Tsiteeri


Ei lasknud latti taastada vaid andsin enda vana vastu ja sain taastatud asemele. http://a-rostok.ee/site/index.php/ee/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 08.02.18 19:26 Tsiteeri


Anna palun kindlasti siis teada. Mul 1.9tdi A4'ga täpselt sama jama. Vahe vaid selles, et vasakule töötab ja paremale mitte :D Peale paarisada meetrit hakkab normaalselt tööle kõik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 08.02.18 20:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Latis eneses ei pruugi viga otseselt olla, pigem osas (peas, kuhu kinnitub roolisammas), kus toimub surve jagamine (klappide avanemine-sulgemine) vastavalt rooli pööramisele.


Kas saad seda kommentaari täpsustada, et viga võib olla peas. Kas pea kuhu roolisammas kinnitub, ei ole roolilati osa ? Küsin kuna mulle vastati, et vaatavad üle kui auto neile ööseks jätan, kui viga latis vahetavad välja, kas võib olla varinat, et nad ütlevad, et viga ongi selles peas/kinnituses, et see pole lati osa ja seetõttu ei lähe garantii alla ?

Huvitav on veel see, et eile ja täna seda probleemi ei esinenenud väidetavalt, väidetavalt kuna naine sõidab selle autoga, eks palun tal seda momenti jälgida hoolega, kes teab äkki kuidagi on see seotud külmema pakasega mis väljas on viimastel päevadel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 09.02.18 06:07 Tsiteeri


Peas või mitte peas, vahet pole ja loomulikult see on roolilati osa.
Aga nendega vahel kipub nii olema, et kui on korra lahti käinud (ja taastatud latid seda ju on), siis ei pruugi pärast alati 100% töötada.
Aga las vahetavad ringi, see on müüja probleem.

Pigem läheb nüüd vaidluseks, et kes maksab vahetuse + õli ja uue sillastendi.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 09.02.18 06:37 Tsiteeri


Lati all mõtlesin ma hammaslatti ennast. Tegelikult kogu see asjandus hüdrovõimendiga roolilatt (või kuidas keegi seda nimetab) ja on üks tervik. Olgu viga siis peas või mehhaanilises osas, kõik peab garantii alla minema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 09.02.18 07:27 Tsiteeri


Tänan vastuste ja tähelepanekute eest, nagu ütlesin proovin järgmisel nädalal auto neile jätta las vaatavad ja annavad enda otsusest teada, lati vahetuse kirjutan kindlasti nende kraesse, mille alla läheb ka õli ning kindlasti proovin sillastendi asja neile samuti pähe määrida, kui kokkuleppele ei saa kasutan kindlasti tarbijakaitse tuge, usun, et nad ei taha seda jama selle võrdlemisi väikese raha pärast :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 13.02.18 08:29 Tsiteeri


Lisan huvitava tähelepanku, nimelt kui eelmisel nädalal olid külmad päevad üle -10 kraadi, siis rool ei olnud raske vasakule keerates ja oli kohe kohapeal keerates kerge nagu olema peab, nii sai mitu päeva järjest proovitud, nüüd kui ilmad läksid soojemaks, kus külma mõni kraad siis rool jälle raske vasakule keerates, vot selline huvitav tähelepanek. Seega ei hakanud autot eelmine nädal lati müüjale viima, proovin järgmine nädal viia ja annan siis teada ikka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 25.02.18 19:37 Tsiteeri


Kas on ka uudiseid? :)

Endal oli algul mõlemale poole raske, pesin RV läbi ja uus õli.. Nüüd vasakule poole toimib koguaeg.
Paremale poole paarsada meetrit väga raske pöörata. Peale seda kõik normis. Mingeid imelikke helisid ka pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 26.02.18 09:16 Tsiteeri


Mul ka imelikke helisi pole ja läheb kergeks samuti peale paarisada meetrit. Hetkel veel uudiseid pole täna leppisin kokku, et kolmapäeva õhtul viin auto neile ja neljapäeva hommikul vaatavad üle, venis kuna nende "roolilattide spetsialist" oli haige. Eks nädala teises pooles annan kindlasti teada nende poolsest arvamusest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 26.02.18 18:08 Tsiteeri


Lõpuks tuvastatakse, et sul üks käsi külmana nõrgem! :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 01.03.18 14:01 Tsiteeri


Naise käsi siis pigem :D Aga siin nende vastus, mis ei rõõmustanud. Manin enne seda veel ära, et paar kuud enne lati vahetust paigaldasin tutika pumba, mille käigus õli vahetati ning samuti läks uus õli sisse lati vahetuse ajal.

Sellega on halb lugu et roolilatil on kulunud jaotuspea.

See on see osa mis juhendab survet kas ühele või teisele poole.

Meie spetsialist väidab et see juhtus õli mustusest.

Põhjuseks võib olla see et pärast roolilati vahetust süsteemis on jäänud mustus ja metallpuru mis on aastatega tekinud pumba kulu tõttu.

Põhiline koht kus kogub mustus on kõrgsurve voolik ja paisupaak. Tõsi on see et seda mustust vana auto puhul ei saagi välja pesta täies mahus.

Antud juhul õli on tumehall metallik värvi ja see tähandab et sees on palju alumiiniumpuru.

Kui probleem on peas siis selle roolilatiga enam ei ole midagi teha. Seda taastada ei saa.

Meie võime demonteerida roolilati ja võtta ta lahti, et veenduda et pea on kulunud. Jääb veel väike lootus et jaotuspea tihendid on praak. Siis see on garantii juhus ja kogu kulu on meie kanda. Kuid arvestades õli värvi selline tõenäosus on väga väike.


Teie kommentaarid paluks, kas võis must õli olla põhjuseks miks roolilatt otsad andis ca. 3000 km-ga ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 01.03.18 16:43 Tsiteeri


Mis pumba sa sinna panid, kas karbist uue, mis firma jne?

Vana sodi tuleb enamuses siiski vahetusega välja, kui päris kummik vahetaja ei ole ja enamus autosid on mingit sodi seal täis, kes seda rv õli ikka niiväga vahetab, (kui just mingit jama ei ole.)

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lemboss
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 V6

postitati 07.03.18 13:38 Tsiteeri


Uus pump oli jah, samast poest, mis firma oma ei mäleta, ei tea jah kust seda sodi sinna tuli. Ostsin uue paisupaagi ja pesen paari liitriga lähipäevil läbi ja uus õli vastavalt sisse. Peamine, et seal edasi midagi enam väga ei kuluks ja hullmeaks ei läheks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.7% - SQL: 51.3%]