Audi A4 Avant 1.9TDi 81kw - 1996 - EnricoN
Mõtlesin, et teeks ka ökokulgurist siia väikse remondipäeviku võinii.
Kuna 1.8TQ nokitsemisega läheb aega ning teen tasa-targu seda, tuli mõte proovida ära paljukiidetud 1.9 mootor.
Diislid on endale eluaeg vastumeelt olnud aga noh, proovida võib. Arvamusi oli muidugi seinast seina, kes ütles, et osta 66kw - teine ütles, 81kw.
Mõni ütles, täitsa ära keeranud, et üldse diisli ostad jne.
Otsisin soodsas hinnaklassis (Alla 1000euro) ja silma jäi 2 kuulutust. Üks nendest oli punane sedaan, korralik. 66kw ilma lisadeta (isegi EL aknaid ei
olnud ees)
Teine on siis teemaks olev auto.
Küll palju rääbakam kuid peale täpsemat uurimist ma näen siin potensiaali. Valik osutus selleks kuna on võimsam, lisasid on rohkem ning Avant on hea
mõningaks kaugemaks väljasõiduks. (Mulle pole kunagi varem diisel ega Avant B5 meeldinud, huvitav.)
Audi A4 B5 1.9TDi punase I'ga, 81kw. Manuaal, esivedu. Universaalkere. Valget (Casablanca weiss) värvi.
Lisadeks on: kliima, EL katuseluuk, ees EL aknad, EL peeglid, käetugi..
Lisatud on veel: Facelift esituled, sportistmed, xenon 5000k, toonklaasid, facelifti esivõre, toontuled taga, pooleks lõigatud originaal vedrud :S
Auto ostsin õhtul hilja pimedas ning siis tundus kõik okei, hommikul auto juurde minnes mõtlesin, et mis asi see nüüd on..
Mis siis ikka - teeme paremaks.
Alustuseks Teha :
*Valge kapott külge - TEHTUD
*Läbimädanenud esitiivad asendada uutega+värv - TEHTUD.
*Esitulede juhtmestikud-pistikud korda - TEHTUD
*Esistange parandada/vahetada - TEHTUD
*Tagumise kojamehe jäänus ära kaotada - TEHTUD
*Vedrustus ära vahetada
*Roolivõim korda
*Mootoripadjad vahetada (Uued B osad küljes kuid väriseb ikka) - TEHTUD
*Esiklaasi äärest rooste kaotada
*Katuseluugi mootor vahetada (Olemas)
*Põhjavaip ja taumine iste vahetada
*Laepolster vahetada
*Keemiline puhastus
*kerele korralik pesu ning poleer
*Tagatuled vahetada
----------------------------------------------------------------------------------
TTehtud 01.02.2018 / 357100km:
*Õlivahetus+filter
*Roolivõimu läbipesu
*Õhufilter
*Salongifilter
*Pidurid
*Tagumised rattalaagrid
*Esitiivad vahetatud Facelifti omade vastu
Kere üldiselt on hea, välja arvatud esiklaasi üleval ääres natuke roostet ning esitiivad. Esitiivad olid nii hullud, et kui neid katsuda siis juppe
kukkus (makroflex ja pahtel). Samas tagatiivad jms on täiesti siledad. Põhja alt samuti vaadatud ja on OK.
Mootori poolest on kõik kena ja puhas, toimib ühtlaselt ning suht vaikselt, juppe vahetatud ning korras hoitud, sildades samamoodi jupid vahetatud.
Sisu on päris jube - helehall põhjamatt mis on mustusest ja õllest? läbi imbunud ning haiseb jubedalt. Samamoodi helehall tagaiste plekke täis ja
jube. Laepolster ka ripub tagant. Pagasniku polstrid on ka poole cm mudakihi all.
Eks kirjutan/pildistan jooksvalt mis korda tehtud ja paremaks saab.
Auto on väga ökonoomne ikka.
Kronoloogilises järjekorras pildid ostest saadik:
Tiibade vahetus:
Tiivad, koosnesid 50% makroflexist ja pahtlist..no ei ole ju nii kallid detailid ka, et sellist jama teha
Hetkel:
Roolivõimuga on selline jama, et hommikul käima pannes roolivõim ei toimi, mõnekümne sekundi pärast vasakule poole hakkab tööle rv kuid paremale
mitte. Sõitma minnes mõni aeg (umb 500m) toimibki vaid vasakule, peale umbes 1km läbimist hakkab roolivõim normaalselt jälle tööle (ka paremale
pöörates, nii nagu peab). Mingit undamist ei ole. Kust viga otsida
Uuendusteni
|