Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mootorituli ja katalüsaator (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2452)
RnR
huviline



Registreerunud 22.09.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6C5 3.0i V6 Quattro

postitati 29.01.18 17:14 Tsiteeri
Mootorituli ja katalüsaator



Tervist!

Autoks A6 C5fl 3.0Quattro

Mure nimelt järgmine, septembris sai eemaldatud üks 4st katalüsaatoritest(oli kinni põlenud), kõik oli ilus ja tore, ülevaatuse läbis puhtalt(eemaldatud sai ülemine, alumine jäi alles). Nüüd aga probleem mootoritulega nimelt annab häiret, et katalüsaatorite efektiivsus madal. Kas keegi on kokku puutunud sellise asjaga ja oskab midagi välja pakkuda kuidas mootoritulest lahti saada(veakoodi kustutamine ainult ajutine lahendus). Hetkel ühel pool mõlemad originaalid ja teisel pool ainult alumine ja seegi B varuosa, kas võb aidata kui ainult see originaaliga asendada või ainuke variant, et tuleb ikkagi üles ka katalüsaator tagasi pana?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wimms
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6

postitati 29.01.18 21:54 Tsiteeri


Alumise kati ees on andur mis kontrollib eelkati effektiivsust. See tunnebki, et eelkatti pole. Sul on variandid kas tõsta see alumise kati taha, otsida "oxygen sensor spacer", mis sensori tuimaks teeb, või chippida.

Ja eemaldama oleks pidanud mõlemalt poolt. Praegu on mootori töö tasakaalust väljas.
Eelkatti üles tagasi panna ei tasu, kallis ja teeb mootorile endale kahju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 30.01.18 07:07 Tsiteeri


Ei tule chippida. Tagumised lamdad tuleb ajust välja programmeerida. See ei ole chippimine.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RnR
huviline



Registreerunud 22.09.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6C5 3.0i V6 Quattro

postitati 30.01.18 08:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wimms
Alumise kati ees on andur mis kontrollib eelkati effektiivsust. See tunnebki, et eelkatti pole. Sul on variandid kas tõsta see alumise kati taha, otsida "oxygen sensor spacer", mis sensori tuimaks teeb, või chippida.

Ja eemaldama oleks pidanud mõlemalt poolt. Praegu on mootori töö tasakaalust väljas.
Eelkatti üles tagasi panna ei tasu, kallis ja teeb mootorile endale kahju.


Kas selle kontrolliva anduri all pead silmas lamdat? See juba sai tõsta eest taha, mõneks ajaks see lahendus toimis.
Aga kui lamda välja kirjutada, mida siis heitgaasid ja kütusekulu teeb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wimms
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6

postitati 30.01.18 08:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RnR
Kas selle kontrolliva anduri all pead silmas lamdat? See juba sai tõsta eest taha, mõneks ajaks see lahendus toimis.
Aga kui lamda välja kirjutada, mida siis heitgaasid ja kütusekulu teeb?
Mille sa eest taha tõstsid? Neid andureid peaks olema 4, 2 iga toru peale. Need mis eelkati ees olid need pidid sinna ka jääma. Kui sa tõstsid alumise lambda alumise kati järele, siis on ilmselt on see katt läbi või tõmbab kuskilt lisaõhku. Kui lambda välja kirjutada siis lihtsalt ei tea millal katt otsas on. Kuidas auto käitub selle välja kirjutamisest ei sõltu.
Ja kumma kati efektiivsus madal on? Võibolla on teise poole oma mis tegemata jäi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RnR
huviline



Registreerunud 22.09.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6C5 3.0i V6 Quattro

postitati 30.01.18 10:07 Tsiteeri


Efektiivsus ongi madadal seal pool kus üks eemaldatud ja olemasokev on B varuosa rämps. Ning tahspoole sai tõsta jah alumise kati lamda, kuna alguses viskas see ka mootorituld, aga peale ümberpaigutamist oli mõnda aega rahulik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MirkoK
huviline



Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C5 Man.

postitati 30.01.18 20:39 Tsiteeri


Kas veakood oli p0420 /p0430?

Mul näiteks põhjustas kattide madalat effektiivsust ja põlevat mootorituld 4,2 A8l mootori tagaosas asuvad lisaõhuklapid vms.
Pärast nende mahavõtmist ja puhastamist erinevate ainetega et klapid uuesti tööle hakkas,viga kadus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.4% - SQL: 64.6%]