Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 1,9tdi lonkab tühikäigul. (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1628)
jargo811
huviline

Avatar


Registreerunud 20.12.17
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 2,7 140kw -08

postitati 27.01.18 20:10 Tsiteeri
Audi 1,9tdi lonkab tühikäigul.



Autoks Audi A3 2007a
mootori kood BXE.

Nimelt mure järgmine.
Kui auto külmalt käima panna,toimetab väga ilusti.Mõne aja möödudes (ca 5min) hakkab vaikselt lonkama,kuni läheb päris hulluks.
VCDS-iga viskab erinevaid Misfire-si ette.
kord 2 silinder,siis kolmas jne.
pihustite näitajaid olen ka vaadanud ja kuna need lonkamise ajal väga paigast ära,siis esimese asjana lasingi Tartus Diesellandis need üle vaadata.
Ükski pihusti remonti ei vajanud ja nende testi tulemusena,pidid veel head olema.(pihustid on tegelikult 1a tagasi remonditud)
Kuna pihustites asi polnud,siis said need lihtsalt uute tihenditega tagasi pandud.
Järgmine asi,mida tegin,oli pihustijuhtmesari. See ka nüüd uus,kuid lonkamine jäi.

hakkasin asja edasi uurima.Äkki tandempump?
Tean palju see röhku peab välja andma,kuid ei leia kohta kust seda mõõta.
Surub rõhu vist otse plokikaanes olevasse avasse.
ainus asi,mida tegin ja seoses sellega ühtteist ka avastasin.
hakkasin tagasivoolu kogust mõõtma. Erinevatel andmetel,peab tühikäigul tuksudes 1,7 liitrit tagasivoolust minuti jooksul väljuma.
paningi auto käima ja kütet tuli mis kolises.
Proovisin edasi. tekitasin tagasivooluvoolikule takistuse ette,ehk keerasin vooliku kahekorra. Imede-ime.Mootor hakkas kohe korralikult tööle.
vaatlesin korra ka VCDS-iga. Kui kohal tuksub,siis lonkab nii,et pihustite näitajad jooksevad 2,9-ni välja. Kõige rohkem küll 2 ja 3 pihusti,kuid tundub,et need kompenseerivad millegi puudujääki. Ehk äkki jääb kütuserõhust puudu.
Kohe kui vooliku kahekorra keerasin,läksid näitajad 0, millegi juurde tagasi ja mootor hakkas ilusti tööle.

Milles asi võiks olla? Kas tandempump saab lasta kütuse otse tagasivoolu? või peab kütus igal juhul liikuma läbi pihustite? Siis tunduks ikka,et asi pihustites?Kui laseb ka otse tagasi,siis kahtlustaks tandempumpa.!


Tänud kaasamõtlejatele.

Ah ja!
lonkamine on ainult tühikäigul,kõrgendatud pööretega tundub et käib ilusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 27.01.18 22:04 Tsiteeri


Pumbal on all üks 6kant punn mille otsa käib surve mõõtmise kell.
Kas mõne pihusti tihend ei saanud sisse pannes haiget nii ,et laseb kütte hoopis tagasi mitte ei suru pihustitese.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 28.01.18 04:38 Tsiteeri


Pihustite pesad olid sellised?
https://www.upload.ee/image/3952594/CAM00474.jpg

Kui jah siis saavad uued tihendid vahest viga sissepanekul. Tüüpviga ja uus kaan on kolmandik auto hinda.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 28.01.18 06:34 Tsiteeri


Uut kaant ei pea nende kulumisrantide pärast tavaliselt panema, need ei jää kohakuti tihenditega. Aga vaeva tuleb seal jah kõvasti näha, peene liivapaberiga lihvida, nii et näpud villis:D
ElsaWin-is on see protsess kirjas, ei kuna on viga tihendites ja kuna pumbas, manomeetriga mõõtes. Muidu tavaliselt on ikka just hommikul käivituse probleem, kui tihendid on vigased, siin oleks agu midagi muud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jargo811
huviline

Avatar


Registreerunud 20.12.17
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 2,7 140kw -08

postitati 28.01.18 10:22 Tsiteeri


kulumisrandid olid sees küll.Mitte päris nii suured,kuid oli näha küll.
kuna vanad tihendid oli ikka päris räbalad ja masin toimetas täpselt samamoodi,siis usun,et uute tihenditega peaks asi ikka natukenegi parem olema.
Ei taha hetkel pihusteid rohkem maha ka võtta,kulutan ilmaasjata tihendeid.

külmalt käivitub kohe ja esimesed viis minutit töötab väga hästi. Piritsekompenseerimine on ka väga nullilähedane.
lonkamine tuleb päris järsku. ca 1 minuti jooksul esimesest tundemärgist hakkab korralikult lonkama. Ja kohe ka pihustite näidud paigast ära.

Isa arvan,et külmalt kütus veidi paksem,ja tandempump jaksab paremini survet hoida. Sooja kütusega laseks nagu pool tagasivoolu.
Saaksin veel kütuse tempi jälgida. Jahutusvedeliku temp oli ca 30 kraadi juures,kui lonkama hakkab!

Möödan kõigepealt kütuseröhu ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.8% - SQL: 60.2%]