Ranz112
huviline
Registreerunud 14.04.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c6
|
postitati 26.01.18 13:58
|
|
|
a6 c6 2.0TDI 103kw mootori temperatuur
Tere,
ehk keegi oskab nõu anda järgmise mure osas.
Autoks siis Audi a6 c6 2007a, 2.0TDI 103 kw automaat
Maanteel ja linnas sõites mootori temperatuur kuskil 70-80 kraadi, ei lähe 90ni.
Algul arvasin, et linnas ei saa nii kiiresti tempi kätte, aga 100+ km otsi sõites maanteel samuti 70kraadi vaid.
Kuid pikalt ummikus ühe koha peal olles läheb temp 90ni, ei lähe keema ega midagi.
Terv,
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 26.01.18 14:17
|
|
|
Termostaat on kui vana, originaal?
|
|
|
|
Ranz112
huviline
Registreerunud 14.04.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c6
|
postitati 26.01.18 14:29
|
|
|
Termostaati pole varem vahetatud jah, see veel originaal
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 26.01.18 14:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranz112
Termostaati pole varem vahetatud jah, see veel originaal |
Siis ju teada mida tegema peaks.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 27.01.18 10:39
|
|
|
Praktika näitab, et selle mootori termostaat on väga hea töökindlusega. Eks see sõltub välistemperatuurist ja salongi lisakütte kasutamisest. Üldiselt
see mootor väga sooja ei tooda s.t. -20ga läheb temperatuur 90 peale ainult maanteesõidul. Linnas kukub 70 peale ja pisut isegi alla, mil käivitub ka
salongi lisaküte.
Kiirusel 100+ ja 70 kraadi viitab ikkagi termostaadi veale. VCDS-ga ei ole temperatuure vaatadanud?
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.01.18 11:03
|
|
|
Nendel vanadel PD mootoritel ei saa radika väljundtemperatuuri vaadata. Uuematel CR mootoritel on väga lihtne termostaadi viga diagnoosida. Kusjuures
väga paljudel ongi vigane, omanikud ei tea muidugi midagi sellest tavaliselt.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|