Nimelt sooviks teada mis põhjustab nii kõrget N108 duty cyclet ja kuidas ta normi piire saada(lubatud kuni 40%vist)?
Tervitades,
O-G A.
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
postitati 24.01.18 18:12
See on pritsehetke reguleeriva solenoidklapi "duty cycle", näitab põhimõtteliselt seda, et kui palju peab aju süüdet korrigeerima, et küsitud ja
tegelik võrdsed oleksid tühikäigul. Ehk siis süüde on liiga hiline ja tuleks varasemaks keerata.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.1% - SQL: 70.9%]