karvass
huviline
Registreerunud 17.12.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.18 19:13
|
|
|
Pihustite jupideks võtmine.Audi a6 3.0 tdi 2007 171 kw
Kavatsen iseseisvalt mootori pihustid Brake Cleaner puhastada. Kas selleks võib need täiesti lahti võtta? Pihustiks on (059130277AH).
|
|
|
commodore
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp
|
postitati 20.01.18 19:20
|
|
|
Mis selle mõte on, kui pihustid on tavaliselt kulunud mitte ummistunud?
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 20.01.18 20:48
|
|
|
99% kindel, et see töö liigituks aja raiskamise nime alla. Soovid süsteemi puhastada siis Karla diisli lisand aitab sind. Muidugi kulunud pihustita ta
korda ei pese.
|
|
|
|
karvass
huviline
Registreerunud 17.12.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 21.01.18 06:46
|
|
|
Vahel on ikka vaja mõnel kõvasti kinni oleval pihustil sisu välja võtta, et saaks tõmmitsa kinnitada ja pihusti kätte. Vanemat tüüpi CR pihustitel
kadus siis tavaliselt mingi tolmutera suurune kuul sealt seest ära. Hiljuti sai võetud sõbra Toyota-l "piezo" pihustid lahti seoses mootori
vahetusega ja nüüd uus mootor enam ei käi normaalselt. Kas läks midagi nihu nende pihustite avamisega või on viga mujal, seda ei tea, sest
arvatavasti seoses DPF-i eemaldamisega on tarkvara nii osavalt tehtud, et ühtegi veakoodi ka ei näita. Arvatavasti pole võimalik tagada vajalikku
puhtust neid pihusteid ise avades, liiga peen tehnika.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.01.18 07:09
|
|
|
67 kraadi pole külm mootor. Ja mida tühikäigu sujuvuse korrektsioon sulle näitab? Seal pole ju häda midagi. Kui need pihustid ise lahti kisud, osta
enne uued valmis. Mida kóike siin ei üritata teha.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
postitati 21.01.18 07:11
|
|
|
Pihusti otsa mutrit lahti lastes on vaja otsale suruda et see ei nihkuks/keeraks kaasa, kinni keerates samamoodi.
Kui ei suru kinni keerab otsa ja pihusti vahel olevad 2 tifti puruks ja ots ei ole enam kohakuti ja on vaja uusi tifte, alati ei pruugi puruneda aga
üldjuhul siiski.
Pisikene umbes 1mm kuul asub seal tõesti, maksab umbes 10 euri, on kergelt asendatav.
Kuuli pesa on aga kooniline pind ja sinna tekivad praod ja pind ise kulub, tulemuseks on lekkiv pihusti.
Sellest koonilisest pinnast on mul ka mikroskoobi all tehtud pildid, palja silmaga ei näegi. Pilte ei oska siia lisada.
Alguses kui pihusti remonti alustasin, tegin päevas umbes 2 pihustit, koos stendimisega ja uue koodi andmisega. Nüüd teen kuskil 10 päevas, ps
igapäev ei tegele. Puhtusest niipalju ,et brakecleaner on ämbriga seljas koguaeg ja laud kaetud valge siidiga, tavalisest kaltsust jääb pisike tükk
külge ja ongi nahkas.
Üldjuhul mine vii spetsialistile tuleb odavam.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.18 07:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spindle
Pihusti otsa mutrit lahti lastes on vaja otsale suruda et see ei nihkuks/keeraks kaasa, kinni keerates samamoodi.
Kui ei suru kinni keerab otsa ja pihusti vahel olevad 2 tifti puruks ja ots ei ole enam kohakuti ja on vaja uusi tifte, alati ei pruugi puruneda aga
üldjuhul siiski.
Pisikene umbes 1mm kuul asub seal tõesti, maksab umbes 10 euri, on kergelt asendatav.
Kuuli pesa on aga kooniline pind ja sinna tekivad praod ja pind ise kulub, tulemuseks on lekkiv pihusti.
Sellest koonilisest pinnast on mul ka mikroskoobi all tehtud pildid, palja silmaga ei näegi. Pilte ei oska siia lisada.
Alguses kui pihusti remonti alustasin, tegin päevas umbes 2 pihustit, koos stendimisega ja uue koodi andmisega. Nüüd teen kuskil 10 päevas, ps
igapäev ei tegele. Puhtusest niipalju ,et brakecleaner on ämbriga seljas koguaeg ja laud kaetud valge siidiga, tavalisest kaltsust jääb pisike tükk
külge ja ongi nahkas.
Üldjuhul mine vii spetsialistile tuleb odavam. |
Saan õigesti aru, et remondid neid 3.0tdi pihusteid?
|
|
|
spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
postitati 21.01.18 07:37
|
|
|
Teen kõikki aga mitte maal.
Olen laeva meh. Kui tööle lähen võtan mingi posu kaasa, lahti, puhtaks, uued jupid ja kokku.
Stendimine toimub Karlas.
Laeval ka common rail ja seal on olemas hea tehniline pool.
Kokku olen teinud umbes 1000 pihustit, spetsialist ei ole, olen asjaarmastaja.
Teenust ei paku.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 21.01.18 08:28
|
|
|
Need "piezo" pihustid on ehituselt teistsugused, vähemalt need Toyota omad olid, pole seal seda kuuli ega midagi. Võib-olla Audi omadel on, pole
neid lammutanud. Mina olen nii aru saanud, et neid ei remondita seetõttu, et keegi ei tooda varuosi neile.
|
|
|
karvass
huviline
Registreerunud 17.12.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.18 08:58
|
|
|
Pole pihusti probleem vaid hõõgküünal.
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F0 910 402 E HW: 4F0 907 401 C
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0030
Software Coding: 0011372
Work Shop Code: WSC 02334 758 00200
VCID: 1F4D05F7CE4807E68D9-804A
3 Faults Found:
005659 - Glowplug for Cylinder 2 (Q11)
P161B - 001 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 275828 km
Time Indication: 0
Date: 2006.12.03
Time: 10:30:47
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 11.70 V
Duty Cycle: 15.0 %
Temperature: -1.8°C
005662 - Glowplug for Cylinder 5 (Q15)
P161E - 001 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 275828 km
Time Indication: 0
Date: 2006.12.03
Time: 10:30:47
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 11.70 V
Duty Cycle: 15.0 %
Temperature: -1.8°C
005663 - Glowplug for Cylinder 6 (Q15)
P161F - 001 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 275828 km
Time Indication: 0
Date: 2006.12.03
Time: 10:30:47
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 11.70 V
Duty Cycle: 15.0 %
Temperature: -1.8°C
Readiness: 0 0 0 0 0
|
|
|