randmeri
huviline
Registreerunud 04.11.14
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: S5 Sportback V6T
|
postitati 20.01.18 14:44
|
|
|
B8 RS4 4.2 V8 FSI omanikke?
Kas foorumis leidub mõni B8 RS4 omanik?
Tean, et neid üleliia palju Eestis liikvel ei ole, kuid äkki juhtub siin mõni olema või keegi teab kedagi, kes teab kedagi..
Oleks huvi autole pilk peale visata ning võimalusel ka proovisõit teha
Tervitades
Georg
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 20.01.18 16:26
|
|
|
Ilmselt on neid siiani kõigest üks. Mõnda RS5'te on oluliselt lihtsam leida, saad sellega sõites juba pildi ette milline 4 on.
|
|
|
Raikzz
huviline
Registreerunud 21.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: F80 M3 Competition
|
postitati 20.01.18 21:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Ilmselt on neid siiani kõigest üks. Mõnda RS5'te on oluliselt lihtsam leida, saad sellega sõites juba pildi ette milline 4 on. |
Ühtegi RS4 pole praeguse seisuga enam
|
|
|
marekM
huviline
Registreerunud 27.06.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 1986 B2 2.2 100kw/ Audi 5000s avant 1985/Audi S3 Quattro 2003/ Audi 90 2.0 R5 1985
|
postitati 20.01.18 22:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raikzz
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Ilmselt on neid siiani kõigest üks. Mõnda RS5'te on oluliselt lihtsam leida, saad sellega sõites juba pildi ette milline 4 on. |
Ühtegi RS4 pole praeguse seisuga enam |
Kas Hall RS4 on müüdud maha, sõitis siin Tabasalu kandis. Aastalõpus veel nägin.
|
|
|
randmeri
huviline
Registreerunud 04.11.14
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: S5 Sportback V6T
|
postitati 20.01.18 22:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marekM
Tsitaat: | Algselt postitas: Raikzz
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Ilmselt on neid siiani kõigest üks. Mõnda RS5'te on oluliselt lihtsam leida, saad sellega sõites juba pildi ette milline 4 on. |
Ühtegi RS4 pole praeguse seisuga enam |
Kas Hall RS4 on müüdud maha, sõitis siin Tabasalu kandis. Aastalõpus veel nägin. |
31.12.2017 seisuga ei ole enam ühtegi Eesti registris. Pole seda halli kodumaistel saitidel müügis ka näinud..
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.01.18 03:18
|
|
|
Póhiküsimus vast oleks, kuidas s-tronic kast sellel kestab. Arvan, et on probleeme. B9 RS on igatahes juba 8-se tiptronicuga.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 25.01.18 16:15
|
|
|
Indro ehk viitsib sinuga ka kokku saada ja natuke autot näidata/rääkida. Mulle dünaamika meeldis. Rs on RS. Varustus sealjuures juba natukene
teisejärgulisem ja individuaalsem. Universaalina loomulikult praktilisem. Pidamis ja kasutamiskulud tuleb läbi mõelda, sh jooksvad kindlustused.
Eks müüa kindlasti üsna keeruline, kui ära tüdined. Müügiedu nagu RS puhul ikka...
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 25.01.18 17:51
|
|
|
See hall RS4 B8 sõitis mulle linnas vastu paar päeva tagasi.
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 26.01.18 08:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Póhiküsimus vast oleks, kuidas s-tronic kast sellel kestab. Arvan, et on probleeme. B9 RS on igatahes juba 8-se tiptronicuga. |
B9 RS on turbokas ka, kus pöördemomenti on rohkem ja ilmselt on nad heaga arvestanud, et paljud saavad remapi ja enamatki. B8 ca 400 nm ei tekita
tavakasutuses erilist "võimsa auto tunnet", kuna kere on raske ja kole sügavale tuleb pedaali vajutada, et tõmmet tunda. Ilmselgelt ei ole RS 4
mingi aeglane küna, aga nt MB C63 sõidufiiling tavaliikluses on tuntavalt käredam ja huligaansem. Mul on kerge tunne, et sama kehtib ka remapitud ja
väiksema rihmarattaga S5 V6K suhtes. RS hääl ja välimus (ja juba fakt, et ta on RS) on muidugi väärtus omaette...
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 26.01.18 09:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
B9 RS on turbokas ka, kus pöördemomenti on rohkem ja ilmselt on nad heaga arvestanud, et paljud saavad remapi ja enamatki. |
B9/C8/D5 remappimist mõnda aega kindlasti ei toimu. Kast on sellepärast teine, et DL501 ametlik rating on 550nm.
|
|
|
|
Raikzz
huviline
Registreerunud 21.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: F80 M3 Competition
|
postitati 26.01.18 14:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
B9 RS on turbokas ka, kus pöördemomenti on rohkem ja ilmselt on nad heaga arvestanud, et paljud saavad remapi ja enamatki. |
B9/C8/D5 remappimist mõnda aega kindlasti ei toimu. Kast on sellepärast teine, et DL501 ametlik rating on 550nm. |
B9 S4le remappe juba täiesti tehakse ja tuningboxid olid juba esimestel päevadel saadaval, vaevalt siis RS omadega ka kaua läheb.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.01.18 12:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raikzz
B9 S4le remappe juba täiesti tehakse ja tuningboxid olid juba esimestel päevadel saadaval, vaevalt siis RS omadega ka kaua läheb.
|
Palun näita mulle ka, kes pakub remappi, mitte tuningboxi. Boxiga rõhku valetada ei ole mingi kunst, aga peale garantiiaega väga ei soovitaks. Töötab
see nii, et valetab rõhku kollektoris, mille tulemusena auto käib kogu aeg suurema rõhuga, lahjema seguga ja varasema süütenurgaga. Ideaalne valem, et
mootor tuksi keerata - on ka reaalsed kogemused sellega, näiteks ABT boxiga.
Päris hea on muidu lahmida, kui asjaga väga kursis ei ole. Uue põlvkonna MD1/MG1 ajudega läheb suure tõenäosusega aega, kuni nendega üldse midagi teha
saab...
Kui just keegi varajast pensionifondi Boschis välja ei võta - mis on vägagi võimalik muidugi.
Meeldetuletuseks - BMW F10-t näiteks, mis tuli välja 2010, ei saanud teha kuni 2015a lõpuni ning M(D/G)1 on oluliselt kõvem pähkel.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 27.01.18 16:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Ilmselgelt ei ole RS 4 mingi aeglane küna, aga nt MB C63 sõidufiiling tavaliikluses on tuntavalt käredam ja huligaansem. |
OT: Kas C63 gaasihoovastik on lühema pikkusega kui S63-l? https://youtu.be/tvC92Q6Bsyo?t=746
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 31.01.18 05:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Ilmselgelt ei ole RS 4 mingi aeglane küna, aga nt MB C63 sõidufiiling tavaliikluses on tuntavalt käredam ja huligaansem. |
OT: Kas C63 gaasihoovastik on lühema pikkusega kui S63-l? https://youtu.be/tvC92Q6Bsyo?t=746 |
See seal on 5,5 biturbo 2+ tonni kere vahel. Ma pidasin silmas w204 kerega C63, M156 mootoriga (6,2 vabalthingav). See läheb nii kui puudutad.
|
|
|
|
Raikzz
huviline
Registreerunud 21.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: F80 M3 Competition
|
postitati 31.01.18 21:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: Raikzz
B9 S4le remappe juba täiesti tehakse ja tuningboxid olid juba esimestel päevadel saadaval, vaevalt siis RS omadega ka kaua läheb.
|
Palun näita mulle ka, kes pakub remappi, mitte tuningboxi. Boxiga rõhku valetada ei ole mingi kunst, aga peale garantiiaega väga ei soovitaks. Töötab
see nii, et valetab rõhku kollektoris, mille tulemusena auto käib kogu aeg suurema rõhuga, lahjema seguga ja varasema süütenurgaga. Ideaalne valem, et
mootor tuksi keerata - on ka reaalsed kogemused sellega, näiteks ABT boxiga.
Päris hea on muidu lahmida, kui asjaga väga kursis ei ole. Uue põlvkonna MD1/MG1 ajudega läheb suure tõenäosusega aega, kuni nendega üldse midagi teha
saab...
Kui just keegi varajast pensionifondi Boschis välja ei võta - mis on vägagi võimalik muidugi.
Meeldetuletuseks - BMW F10-t näiteks, mis tuli välja 2010, ei saanud teha kuni 2015a lõpuni ning M(D/G)1 on oluliselt kõvem pähkel.
|
Kerge googeldus andis päris mitu vastet :
https://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_20tsi_gen3_b9.html
https://shop.amdtuning.com/audi/a4/b9-2015/s4-3-0-tfsi-354hp/audi-a4-b9-2015-s4-3-0-tfsi-354hp-petrol.html
https://www.celtictuning.co.uk/services/performance-stats/audi/a4-b9-2015/petrol/3-0t-fsi-333-bhp-2015-ECU-remap-chiptuning/stage-1#
t3-content
Vabandan ette juba, kui nende puhul ka tegu mingite tuningboxi sarnaste asjandustega
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.02.18 21:40
|
|
|
Minu teada on B9 S4-l 3.0 mootor, mitte 2.0.
2.0 B9-l on vanema tüübi aju, selle pärast seda saabki teha ainsana.
2015 ei olnud B9-st haisugi. Trükiviga ning B8.5 mõeldakse. Või lihtsalt spämm.
Sama.
Nagu ma ütlesin, asjast mitte midagi teadmata on kerge lahmida
|
|
|
|
marekM
huviline
Registreerunud 27.06.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 1986 B2 2.2 100kw/ Audi 5000s avant 1985/Audi S3 Quattro 2003/ Audi 90 2.0 R5 1985
|
postitati 12.04.18 20:57
|
|
|
RS4 kaubik kellegil ikka nupp nokib korralikult
Registreerimismärk 979ABZ
VIN-kood
Mark AUDI
Mudel RS4 AVANT
Esmane registreerimine 14.02.2014
Kategooria Veoauto
Kere nimetus Kaubik
Kere värvus Hall
Mootor 4163 cm3
Mootori võimsus 331 kW
Kütus Bensiin kat.
Käigukast Automaat
Veoskeem Nelikvedu
Info • Tehnoülevaatus on kehtiv kuni 11.2018
• Liikluskindlustus on kehtiv
Ja RS3 kaubik
Registreerimismärk 979ZBA
VIN-kood
Mark AUDI
Mudel RS3 SPORTBACK
Esmane registreerimine 18.03.2016
Kategooria Veoauto
Kere nimetus Kaubik
Kere värvus Valge
Mootor 2480 cm3
Mootori võimsus 270 kW
Kütus Bensiin kat.
Käigukast Automaat
Veoskeem Nelikvedu
Info • Tehnoülevaatus on kehtiv kuni 11.2019
• Liikluskindlustus on kehtiv
|
|
|
marekM
huviline
Registreerunud 27.06.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 1986 B2 2.2 100kw/ Audi 5000s avant 1985/Audi S3 Quattro 2003/ Audi 90 2.0 R5 1985
|
postitati 05.07.18 15:49
|
|
|
Nüüd ka uus RS4 B9 liikvel.
215MRY
Vist sama omaniku oma, kellel oli B8 RS4
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 07.07.18 17:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marekM
RS4 kaubik kellegil ikka nupp nokib korralikult
Registreerimismärk 979ABZ
VIN-kood
Mark AUDI
Mudel RS4 AVANT
Esmane registreerimine 14.02.2014
Kategooria Veoauto
Kere nimetus Kaubik
Kere värvus Hall
Mootor 4163 cm3
Mootori võimsus 331 kW
Kütus Bensiin kat.
Käigukast Automaat
Veoskeem Nelikvedu
Info • Tehnoülevaatus on kehtiv kuni 11.2018
• Liikluskindlustus on kehtiv
Ja RS3 kaubik
Registreerimismärk 979ZBA
VIN-kood
Mark AUDI
Mudel RS3 SPORTBACK
Esmane registreerimine 18.03.2016
Kategooria Veoauto
Kere nimetus Kaubik
Kere värvus Valge
Mootor 2480 cm3
Mootori võimsus 270 kW
Kütus Bensiin kat.
Käigukast Automaat
Veoskeem Nelikvedu
Info • Tehnoülevaatus on kehtiv kuni 11.2019
• Liikluskindlustus on kehtiv |
Pigem oleks endal mark RS mudel kaubikuks teha. Seal peab vist mingi vahesein olema, mis kaubaruumi eraldab jne. Mõttetu jura ju?
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 07.07.18 18:54
|
|
|
Tänasel päeval ei saa ise enam mitte midagi N1'ks ehitada, pane neid vaheseinu või 10. Kui tehasest N1'na ei tule, siis on kööga.
VAG Grupi autosid saab tehasest pea kõiki N1 kat'ina tellida, tuleb ainult natuke rohkem juurde maksta, ei midagi keerulist.
|
|
|
marekM
huviline
Registreerunud 27.06.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 1986 B2 2.2 100kw/ Audi 5000s avant 1985/Audi S3 Quattro 2003/ Audi 90 2.0 R5 1985
|
postitati 07.07.18 19:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Pigem oleks endal mark RS mudel kaubikuks teha. Seal peab vist mingi vahesein olema, mis kaubaruumi eraldab jne. Mõttetu jura ju?
|
Mis siin ikka marki on, kui saab maksuametist käibeka tagasi, täpselt nagu Porsche mehed tegid!
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 08.07.18 07:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Pigem oleks endal mark RS mudel kaubikuks teha. Seal peab vist mingi vahesein olema, mis kaubaruumi eraldab jne. Mõttetu jura ju?
|
OT: Selle tegevuse eesmärk on nö maksude "optimeerimine". Ma ei ole küll ühtegi RS kaubikut oma käega katsunud, võibolla see eraldav sein ongi see
pehme võrk. Muus osas olen sinuga nõus, et RS kaubik/veoauto on ettevõtluses jura.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
MaxPower
huviline
Registreerunud 25.12.07
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.07.18 06:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marekM
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Pigem oleks endal mark RS mudel kaubikuks teha. Seal peab vist mingi vahesein olema, mis kaubaruumi eraldab jne. Mõttetu jura ju?
|
Mis siin ikka marki on, kui saab maksuametist käibeka tagasi, täpselt nagu Porsche mehed tegid! |
Täpselt nii, täiesti OK tegevus...kui seadused on sellised, siis midagi ple parata!
|
|
|