Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi S4 B5 2.7 Bit - 1999 - Paukpadrun (Vastuseid: 99 | Vaatamisi: 29113)
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 29.07.18 18:50 Tsiteeri


Ei, pane originaaltootja - bosch/vdo/pierburg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 29.07.18 18:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Ei, pane originaaltootja - bosch/vdo/pierburg


Vdo oli sees, oskad kommenteerida kust seda mõistliku hinnaga leidub ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 30.07.18 07:00 Tsiteeri


Omadest kogemustest soovitaksin Topran-i asjadest suure kaarega mööda vaadata... Omal kogemus olemas nii visco laagri kui karterituulutuse klapiga, mis mõlemad olid juba pakist võttes läbi. Karterituulutuse klapp hakkas kohe pasundama ja laager sõnaotseses mõttes kõrises ja logises juba näppudevahel. keegi müüs alles siin soodsalt uueväärset 044 pumpa, kuidas see sinna b5 paaki panna, seda ma muidugi ei tea, aga vaevalt et võimatu missioon.


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 30.07.18 08:46 Tsiteeri


Ma pigem mõtlesin kas kellegil kasutus kogemust nende pumpadega või mingi lambi jutt, et pane kindlasti kindla tootja oma, ma ei viitsi nädala pärast uuesti seda vahetada ja panen korraliku tootja pumba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 31.07.18 19:57 Tsiteeri


Prj äkki oskad öelda pumba kohta infot, originaalis mul toodab pump 4.7 bar-i, Vdo pakub ka 4bar-st pumpa, kas see jääb lahjaks sinna või ei ole see eriline näitaja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 31.07.18 20:14 Tsiteeri


Vördle pumpade tootlikust.Ehk liitreid minutis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 01.08.18 12:30 Tsiteeri


Pane originaal, või see, mis originaalkoodiga asenduse annab kvaliteettootja oma.

Ma arvan, et mootori remont/asendus peale kolvi sulamist on veits kallim kui õige pump panna või mis?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 08.08.18 18:42 Tsiteeri


Läbisõit 238 300 km.

Tänase päeva seisuga sain auto jälle liikuma, uueks pumbaks sai valitud bosch 044 (tänud andrec), kui pump maha suri siis otsustasin, et teen tagumisele sillale ka mingisuguse uuenduskuuri, õõtsade ja stabilisaatori puksid läksid powerflexid, käändmiku otsa omad lemförderid, esimene välimine rooliots trw, lisaks tegin ka venima jäänud õlivahetuse ära, seekord õliks castrol 5w 30 (tänud kivitare), varsti tuleb ülevaatuse aega ka peale, vast läheb ikka iseseisvalt läbi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KJO
huviline



Registreerunud 27.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BiT C7

postitati 08.08.18 18:50 Tsiteeri


Laupäeval Laagris näeme?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 08.08.18 18:59 Tsiteeri


Ei näe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 10.08.18 18:34 Tsiteeri


Sild sai jonksu aga tuli kohe uus jama esile või õigemini sellel ajal, kui silda tegin sain aru, et aku on tühjaks saanud millegipärast, millegi pärast toimus kõva maha laadimine raadio ja telefoni ringlusest, pool päeva pusimist ja lekke kohaks osutus rca jupp või kuidas iganes seda kutsutakse aga paneb ta tööle tagumised kõlarid järelturu raadioga, selle võtsin vahelt välja ja laadisin akut mõned tunnid ja peale 10km sõitu suretasin välja ja koheselt uuesti käivitades enam käima ei läinud, täna hommikul panin uue noname aku peale ja siiani tundub, et asi töötab ja läheb igast asendist käima, ära kadus ka selline huvitav asi: käivitades viskas displeile piduri punast tuld ja piiksus kolm korda, kuna pidurid ja vedelik kõik olid normis ja töötasid ilusti siis neti avarustes räägiti, et akul jääb käivitus vool nõrgaks ja tundub, et see aku oli juba suremas eelmise aasta oktoobrist vms., vanal akul oli audi märk peal ja aastast 2008, väga hästi oli töötanud oma vanusekohta :D. Varsti peab ülevaatusele ka minema :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 11.08.18 20:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Sild sai jonksu aga tuli kohe uus jama esile või õigemini sellel ajal, kui silda tegin sain aru, et aku on tühjaks saanud millegipärast, millegi pärast toimus kõva maha laadimine raadio ja telefoni ringlusest, pool päeva pusimist ja lekke kohaks osutus rca jupp või kuidas iganes seda kutsutakse aga paneb ta tööle tagumised kõlarid järelturu raadioga, selle võtsin vahelt välja ja laadisin akut mõned tunnid ja peale 10km sõitu suretasin välja ja koheselt uuesti käivitades enam käima ei läinud, täna hommikul panin uue noname aku peale ja siiani tundub, et asi töötab ja läheb igast asendist käima, ära kadus ka selline huvitav asi: käivitades viskas displeile piduri punast tuld ja piiksus kolm korda, kuna pidurid ja vedelik kõik olid normis ja töötasid ilusti siis neti avarustes räägiti, et akul jääb käivitus vool nõrgaks ja tundub, et see aku oli juba suremas eelmise aasta oktoobrist vms., vanal akul oli audi märk peal ja aastast 2008, väga hästi oli töötanud oma vanusekohta :D. Varsti peab ülevaatusele ka minema :)


See pidurite hoiatud oli ka minu B6-el enne aku lõplikut suremist (kuigi tase normis). Seega võib pidada seda heaks märguandeks, et aeg uus aku osta ja peale panna. Ka tookord lugesin, et kui tase normis, siis V6-te puhul pidi see pidurihoiatus olema tingitud vanast akust.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 25.08.18 14:32 Tsiteeri


Kas keegi oskab öelda, mis koodiga tagumised diffrid selle auto alla veel sobivad? Hetkel on DQA koodiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 25.08.18 14:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Kas keegi oskab öelda, mis koodiga tagumised diffrid selle auto alla veel sobivad? Hetkel on DQA koodiga.


https://www.realoem.me/Audi/RDW/A4Q/1999/224/R/5/500/500015


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 25.08.18 14:49 Tsiteeri


Ehk DAK ja DQA on sama ülekandega, samas kuskilt lugesin, et DAK-i flantsid pole samad, mis DQA-l. Keegi teab kust võiks leida normaalses seisus difri?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 25.08.18 16:00 Tsiteeri


elv.ee?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 25.08.18 19:08 Tsiteeri


Päring.ee?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 22.09.18 17:11 Tsiteeri


Läbisõit 246625 km.

Vahepeal ühtteist toimunud ka, Vahetatud esisillas paremal välimine rooliots ja alumine tagumine õõts, mõlemad Trw toodangud, vanad mõlemad olid veel audi märkidega, parempoolne esimene välimine veovõlli kaitsekumm (Löbro), ja tagumine differ, asemele läks DAK koodiga differ ja DQA-lt sain ära võtta välimised flantsid, et sobituks pooltelgedega kokku, lisaks ka diffrile uued simmerlingid (Elring), uus õlipunn ja loomulikult õli (Castrol), lisaks vahetan lähitulevikus veel ära tagumised stabika kondid (Ruville) ja n.ö rooliotsad ( Vaico) siis uuesti sillaregulli.
Täna käisin ülevaatusel ka ära ja jälle aastane märge passis. Jätkuvalt on müügis, kel huvi saab omale korraliku sõiduriista :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sector
huviline



Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2.2 20vt

postitati 23.09.18 15:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Läbisõit 246625 km.

Vahepeal ühtteist toimunud ka, Vahetatud esisillas paremal välimine rooliots ja alumine tagumine õõts, mõlemad Trw toodangud, vanad mõlemad olid veel audi märkidega, parempoolne esimene välimine veovõlli kaitsekumm (Löbro), ja tagumine differ, asemele läks DAK koodiga differ ja DQA-lt sain ära võtta välimised flantsid, et sobituks pooltelgedega kokku, lisaks ka diffrile uued simmerlingid (Elring), uus õlipunn ja loomulikult õli (Castrol), lisaks vahetan lähitulevikus veel ära tagumised stabika kondid (Ruville) ja n.ö rooliotsad ( Vaico) siis uuesti sillaregulli.
Täna käisin ülevaatusel ka ära ja jälle aastane märge passis. Jätkuvalt on müügis, kel huvi saab omale korraliku sõiduriista :D


Miks müügisoov on? Nii kena auto ja fun ka ju. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 23.09.18 17:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sector

Miks müügisoov on? Nii kena auto ja fun ka ju. :D


Piisavalt olen saanud sellega sõita ja tahaks midagi muud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 23.09.18 19:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Jätkuvalt on müügis, kel huvi saab omale korraliku sõiduriista :D


Ei tuvasta, kus.

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 24.09.18 15:51 Tsiteeri


Kuulutus oli aegunud, nüüd jälle nähtav.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2845732&rhash=3815


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 10.11.18 13:32 Tsiteeri


Keegi tark äkki oskab öelda kas kõikide 01E kastide torsenid on 1:1 vahetatavad või sõltub seal ka midagi ülekande arvudest või on miskit veel erinevat?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 10.11.18 15:35 Tsiteeri


Igaljuhul 01A ja 01E torsenid omavahel vahetatavad ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 09.02.19 19:27 Tsiteeri


Võib liigutada endiste alla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 36.1% - SQL: 63.9%]