Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: audi 80 2.0 85kw jõnksutab. (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2257)
kaspar424
huviline



Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8

postitati 29.12.17 17:25 Tsiteeri
audi 80 2.0 85kw jõnksutab.



Tere!
Nimelt mure siis järgmine.
Sõites auto jõnksutab kui gaasipedaal vabastada. Kiirendades ja ühtlaselt sõites pole midagi, aga just kui lasta gaasipedaal lahti siis käivad sellised kerged jõnksud läbi. Vahepeal tundub kohapeal pööret andes, et pöörded jäävad korraks peale, aga kas need 2 asja seotud seda ei tea.
Äkki kellelgi midagi sarnast olnud ja teaks mida kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 30.12.17 14:22 Tsiteeri


Kas see mootor on r4 85 kw el pritsega?
Või r5 85 kw meh pritsega isend?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 30.12.17 15:01 Tsiteeri


85kw peaks juba elektrilise pihustiga olema, sealt see 2kw ju juurde saadigi.

Aga kas gaasitross üldse vabalt liigub? Kui isegi kohapeal pööre peale jääb...?

Kui see on korras, siis gaasiklapi lõpulüliti on järgmine kahtlusalune. Kust auto üldse teada saab, et nüüd peab tühikäigul käima...

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 30.12.17 16:34 Tsiteeri


R4 meh pritse on 83 kw ja doch on 103 kw
Aga ma mõtlesin 2.0 r5 85 kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Torm
huviline



Registreerunud 06.02.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.17 17:17 Tsiteeri


Minu teada ei pandud Audi 80-le üldse 2.0 R5 bensukat, vaid selle sai Audi 90. Parandage, kui eksin...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaspar424
huviline



Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8

postitati 30.12.17 21:37 Tsiteeri


Ikka el pritsega. Gaasitross liigub vabalt. Kohapeal nii vahepeal et annan pööret, siis viskab pöörde üles ja kui gaasipedaali vabastan siis mõtleb natuke ja siis laseb pöörded tühikäigule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 31.12.17 07:44 Tsiteeri


See tundub nagu saaks ikkagi lisaõhku.
Või aju ei tea, et ta peab nüüd tühikäigul töötama, ehk siibri asendi andur või tühikäigu lüliti.
Ma alustaks VCDS lülitite kontrollist ja mingi sussiga vaakumi lekke kontrollist.
Karterituule kontrolliks ka üle ega puruks pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 31.12.17 09:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spindle
See tundub nagu saaks ikkagi lisaõhku.


See on, jah, järgmine teema. Mis suitsetajatele peaks meeldima: sisselaskesse puhud tossu sisse ja peaks näha olema, kust välja hakkab imbuma....:D
Ei ole nali, nii tehaksegi.
Mittesuitsetajad kasutavad usas ka mingeid tossumasinaid...:P

Tühikäigumootori võiks kah korra profülaktika mõttes läbi pesta, nagunii on vana ja sodi täis, see on loomulik.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 01.01.18 08:16 Tsiteeri


Kusjuures see toimib paremini kui mis iganes eeter jne vaakumi vöi röhu lekke tuvastamiseks.Ja selle tossu masina saab väga edukalt ise teha. Suvaline purk....kaane sisse kaks auku. Purki viskad hööguva ölise kaltsu. Kaan peale ja väike 12v kompressor puhuma:D Nii sai ühe reas 6-se ameeriklase sisselaske alt leke tuvastatud:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sandman1111
huviline



Registreerunud 27.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 competition turbo

postitati 19.01.18 15:56 Tsiteeri


Hei. Kas oled leidnud lahenduse? Mul üks sama mootoriga ja käitub väga sarnaselt. Minu masinal küll väga malbel kujul ja sõitmist ei sega, kõik toimib kenasti, madalamal pöördel jääb korraks gaas peale ja kui keegi teine rooli panna, tuleb ka jõnksutamist ette. Samas teades, et ta nii käituma ei pea on plaan lähiajal suurem hooldus teha ja kõiksugu variandid läbi proovida. Minul lisaks veel tühikäigul jätab kergelt vahele, pöörete järgi ime vähe, aga tunda on, et viskab värinat sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaspar424
huviline



Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8

postitati 23.01.18 15:21 Tsiteeri


Ei ole kahjuks lahendust veel leidnud. Brake cleaneriga käisin kõik üle ja ühe kahtlase vaakumi vahetasin ära. Tühikäiguklapi ja drosseli pesin läbi, aga kasu null. Kaabliga ma seal mootori juures midagi tarka ei näinud ja üleüldse need mootori näitajad liikusid seal maru uimaselt. Ja nüüd viimasel ajal on asi järjest hullemaks läinud. Külmalt käivitades mõnikord hakkab pööre 1.5k ja 1k vahel pendeldama ja pööre jääb 2k peale. Gaasiga mängides saab vahest tagasi normaalsele tühikäigupöördele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.7% - SQL: 62.3%]