keegi334
huviline
Registreerunud 26.12.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.12.17 20:45
|
|
|
2.5 TDI 103kW soojalt pikk käivitus
Probleemne auto ei ole küll audi, aga mootor kuulub audile, seega loodan, et tüli ei tee see abipalve
Külmkäivitus, peale küünlatule kustumist kohene, ilma igasuguste probleemideta. Sooja mootoriga, ükskõik kas üritad kohe, poole tunni või kahe tunni
pärast käivitada, ketrab starter vähemalt 10 sekundit ilma vahepeal lubamata ja siis läheb käima. Kõrgsurvepumpa sai vahetatud(väidetavalt korras
pump), sellega asi paremaks ei läinud. Tempi andur peaks toimima(saab aru kui lahti ühendada ja armatuuris tempi näitab?) ning pumba ajastus peaks ka
nagu paigas olema(pärast pumba vahetust sai pandud, ca kuu aega tagasi, nüüd ei ole uuesti vaatanud ei veakoode ega pumba ajastust). Kellelgi
asjakohaseid soovitusi?
Soe käivituse video https://www.youtube.com/watch?v=sIQRCGhm0HE&feature=youtu.be
Külm käivituse video https://www.youtube.com/watch?v=pP6bfjP5vmM&feature=youtu.be
|
|
|
spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
postitati 26.12.17 21:56
|
|
|
Tahaks kohe pakkuda, et pumba viga kui soekäivitus nahkas.
Seda saab proovida nii, et 20 liitri kütuse k8hta paned 1L atf õöi. Kui siis käivitub paremini on pumba viga.
Vanakooli mehed nii teevad aga omal vastutusel.
Muidugi võib kuskilt õhku ka vahele võtta aga siis pigem oleks jama külmkäivitus.
Uus pump on kellegi vana ja kontrollimata jh?
|
|
|
keegi334
huviline
Registreerunud 26.12.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.12.17 22:06
|
|
|
Pump oli teise mehe vana jah, väitis et temal töötas hästi ja käivitustega probleeme ei olnud. Ise arvasin vahepeal, et küte vajub alla, aga samas kui
ta kohe pärast suretamist ka käima ei lähe ja samas külmalt läheb ilusti, ei ole see variant loogiline. Vb selle ATFi teema peaks ära proovima, kas
aitab või mitte, see peaks siis kütet n.ö tummisemaks tegema? Minek muidu ise pillil normaalne, tühikäigul vaikselt gaasi juurde andes umbes 2000
pöörde juures korra nagu võtaks puterdama, video ka, algul ei ole nii hästi aru saada aga viimasel katsel peaks olema https://youtu.be/Mohm5SaEd7s
|
|
|
keegi334
huviline
Registreerunud 26.12.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.17 19:24
|
|
|
atfi katse ei toiminud, ei mingeid märke parema käivituse suunas
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 28.12.17 21:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: keegi334
... pumba ajastus peaks ka nagu paigas olema(pärast pumba vahetust sai pandud, ca kuu aega tagasi, nüüd ei ole uuesti vaatanud ei veakoode ega pumba
ajastust). | Peaks olema või on? Asjad peavad ikka korralikult mööda olema, et veakoodi annaks, aga piisab vähesest et asi käituks
veidralt. Mis kütusekogus ja nurk hetkel töösoojal mootoril on? Kas nukk ja vänt olid pumba vahetusel kontrollitult õiges asendis ja neid omavahel
selle töö käigus paigast ei aetud?
Et oleks raskem!
|
|
|
|
keegi334
huviline
Registreerunud 26.12.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.17 22:11
|
|
|
Hammasrihm ja pumbarihm sai samal ajal vahetatud enne seda, kui teine pump sai pandud, vana pumbaga jäi ajastus umbes 0.5-1 kraadi juurde, siis
pakuti, et pump hõre ja muretsesin uue kasutatud, uuega sai ka ajastus võimalikult nulli ligi sätitud, sama probleem oli ka juba eelmisel omanikul
olnud, st. et enne rihmade vahetust. Homme proovin tuttavalt arvutit laenuks saada, siis saan täpselt öelda, mis see ajastus hetkel on. Mootori tuli
ei põle, st et täiesti paigast ei tohiks olla, muidu annab selle kohase veakoodi ka kohe.
|
|
|
|