Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2.5 TDI 103kW soojalt pikk käivitus (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2209)
keegi334
huviline



Registreerunud 26.12.17
Kasutaja on eemal


postitati 26.12.17 20:45 Tsiteeri
2.5 TDI 103kW soojalt pikk käivitus



Probleemne auto ei ole küll audi, aga mootor kuulub audile, seega loodan, et tüli ei tee see abipalve

Külmkäivitus, peale küünlatule kustumist kohene, ilma igasuguste probleemideta. Sooja mootoriga, ükskõik kas üritad kohe, poole tunni või kahe tunni pärast käivitada, ketrab starter vähemalt 10 sekundit ilma vahepeal lubamata ja siis läheb käima. Kõrgsurvepumpa sai vahetatud(väidetavalt korras pump), sellega asi paremaks ei läinud. Tempi andur peaks toimima(saab aru kui lahti ühendada ja armatuuris tempi näitab?) ning pumba ajastus peaks ka nagu paigas olema(pärast pumba vahetust sai pandud, ca kuu aega tagasi, nüüd ei ole uuesti vaatanud ei veakoode ega pumba ajastust). Kellelgi asjakohaseid soovitusi?


Soe käivituse video https://www.youtube.com/watch?v=sIQRCGhm0HE&feature=youtu.be
Külm käivituse video https://www.youtube.com/watch?v=pP6bfjP5vmM&feature=youtu.be


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 26.12.17 21:56 Tsiteeri


Tahaks kohe pakkuda, et pumba viga kui soekäivitus nahkas.
Seda saab proovida nii, et 20 liitri kütuse k8hta paned 1L atf õöi. Kui siis käivitub paremini on pumba viga.
Vanakooli mehed nii teevad aga omal vastutusel.
Muidugi võib kuskilt õhku ka vahele võtta aga siis pigem oleks jama külmkäivitus.
Uus pump on kellegi vana ja kontrollimata jh?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keegi334
huviline



Registreerunud 26.12.17
Kasutaja on eemal


postitati 26.12.17 22:06 Tsiteeri


Pump oli teise mehe vana jah, väitis et temal töötas hästi ja käivitustega probleeme ei olnud. Ise arvasin vahepeal, et küte vajub alla, aga samas kui ta kohe pärast suretamist ka käima ei lähe ja samas külmalt läheb ilusti, ei ole see variant loogiline. Vb selle ATFi teema peaks ära proovima, kas aitab või mitte, see peaks siis kütet n.ö tummisemaks tegema? Minek muidu ise pillil normaalne, tühikäigul vaikselt gaasi juurde andes umbes 2000 pöörde juures korra nagu võtaks puterdama, video ka, algul ei ole nii hästi aru saada aga viimasel katsel peaks olema https://youtu.be/Mohm5SaEd7s


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keegi334
huviline



Registreerunud 26.12.17
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.17 19:24 Tsiteeri


atfi katse ei toiminud, ei mingeid märke parema käivituse suunas :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 28.12.17 21:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: keegi334
... pumba ajastus peaks ka nagu paigas olema(pärast pumba vahetust sai pandud, ca kuu aega tagasi, nüüd ei ole uuesti vaatanud ei veakoode ega pumba ajastust).
Peaks olema või on? Asjad peavad ikka korralikult mööda olema, et veakoodi annaks, aga piisab vähesest et asi käituks veidralt. Mis kütusekogus ja nurk hetkel töösoojal mootoril on? Kas nukk ja vänt olid pumba vahetusel kontrollitult õiges asendis ja neid omavahel selle töö käigus paigast ei aetud?


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
keegi334
huviline



Registreerunud 26.12.17
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.17 22:11 Tsiteeri


Hammasrihm ja pumbarihm sai samal ajal vahetatud enne seda, kui teine pump sai pandud, vana pumbaga jäi ajastus umbes 0.5-1 kraadi juurde, siis pakuti, et pump hõre ja muretsesin uue kasutatud, uuega sai ka ajastus võimalikult nulli ligi sätitud, sama probleem oli ka juba eelmisel omanikul olnud, st. et enne rihmade vahetust. Homme proovin tuttavalt arvutit laenuks saada, siis saan täpselt öelda, mis see ajastus hetkel on. Mootori tuli ei põle, st et täiesti paigast ei tohiks olla, muidu annab selle kohase veakoodi ka kohe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.0% - SQL: 61.0%]