Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Tehnoülevaatus ja tulede reguleerimine. (Vastuseid: 38 | Vaatamisi: 11351)
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 20.12.17 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Kui juba andmiseks läks, siis omalt poolt ütleks veel seda ka, et need kellel pimedas udukad maanteel põlevad lisaks lähituledele ilma uduse ilmata on tõsiselt imelikud inimesed, mind häirivad sellised vennikesed korralikult ja sõidaks ka heameelega neile täistuledega vastu.


Sõitku üksinda teel olles palju tahavad, aga kui vastu tulles udukaid välja ei lülita, siis lähevad talle meeldetuletuseks sekundi murdosaks kaugtuled peale.
Minu arust udukad on üsna mõttetud, ei näe nendega udu korral halligi rohkem, kasutan vaid päeval lähitulede asemel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.17 18:18 Tsiteeri


Udukad on kuidagi peas kinni, inimesed ei saa aru, et valgem ninaesine tähendab seda, et sa ei näe korralikult sinna kuhu vaja, ehk siis ette poole uduka valgusvihust.
Ehk mida heledam laik on ninaees, seda vähem näed sa hämarasse, ehk sinna mis juhdub 2-4 sekundi pärast.
4 sek. läbib auto 100m. udukad valgustavad vähem kui sekundi kaugusele ja pimestavad sind ennast pooltuledega mingil määral mida ei oska arvutada.

Lihtne testida, tõmmake pimedas, ohutul lõigul sõidutuled kustu ja vaadake kuhu näete udukatega

Teemast ka
Kas ülevaatus punkt vaevus tule pealt tõusunurka vaatama? Arv % tulel enamasti 1% aga vahel midagi muud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 20.12.17 18:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yks

Teemast ka
Kas ülevaatus punkt vaevus tule pealt tõusunurka vaatama? Arv % tulel enamasti 1% aga vahel midagi muud.


Ei ta uurinud tule pealt midagi, lükkas oma aparaadi tule ette, ütles et tuled näitavad kõrgele ja jooksis kuuskantvõtme järele. Keeras võtmega paar tiiru ja asus teise tule kallale. Kogu tuledega tegelemisele kulus ehk minuti jagu aega. Jõudsin ainilt hõigata, et keegi mulle vilgutanud küll pole.
Muus osas ma ei ütle ühtegi halba sõna.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kmerevits
huviline



Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 20.12.17 19:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Kui juba andmiseks läks, siis omalt poolt ütleks veel seda ka, et need kellel pimedas udukad maanteel põlevad lisaks lähituledele ilma uduse ilmata on tõsiselt imelikud inimesed, mind häirivad sellised vennikesed korralikult ja sõidaks ka heameelega neile täistuledega vastu.


Ise ei ole väga tundnud, et udukad pimestavad vastu tulles. Aga nendele juhtidele tahaks küll üle küüru anda, kes üritavad ka popid olla ja udutuledega sõita, kuid ei oska neid kasutada ja sõidavad ilusa selge ilmaga tagumise udutulega ringi. :D


Viimaselajal on neid jubepalju, kes kasutavad TAGUMIST udukat ilusa ilmaga ja just uuemate autode omanikud on need. Ja kui neist möödasõita ja ise lülitada tagumine udukas sisse, siis vilgutavad ja pasundavad niiet paha hakkab :D Ilmselt ei tunta oma autot niipalju, et esimise ja tagumise uduka jaoks on eraldi nupud olemas, või tahavad näidata, et näe vaata mul üks ere tuli veel taga põleb. Esimiste udukatega sõitjad ei häiri mind üldse :D Mu pärast sõitku edasi :D 99% häirib udukaga sõitja neid, kelle auto tuled on vanad/kulunud/valesti reguleeritud + lisaks miljoni täkkega esiklaas. Aga see pelgalt minu arvamus ja see ei pea mitte kellelegi kordaminema.
Ja teemasse ka. Pärnus ka iga ülevaatuspunkt kruvib tulesi ja seda jube maha, alati pidanud ise ülespoole tublisti tagasikruvima, et näeks sõita.
Rahulikku Jõuluaega !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 20.12.17 19:36 Tsiteeri


Jah, eks need vanad esituled on probleemiks küll, ei võta isiklikult ka, aga mul on 1 tutikas esituli ja teine on paar aastat vana ja pirnid on okeid sees ja esiklaas ka korralik veel, võibolla on asi selles, et minu autod on madalate vedrudega ja hakkavad paremini silma. Edu tulede kruttimisega härradele :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kmerevits
huviline



Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 20.12.17 19:49 Tsiteeri


B5 oli sinnamaale samuti kehv, kuniks sai uued tuled ette. Super, sest mitte üks xenoni, ledi või muu lahendusega udukas ei häirinud, kuna ise näed normaalselt. B8 puhul on tuled hetkel veel oluliselt kehvemad ja mõni ikka häirib, aga nagu autokoolis õpetati: "ära vahi vastutuleva tuledesse" ja elu läheb edasi. Aga kui sa pead mitu(kümend) kilomeetrit mingi hero järel sõitma kel põleb tagumine udukas, siis on küll tunne , et võta motiveerimisvahend ja löö lõhki :D Paar päeva tagasi oli selliseks autoks politseinike skoda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 21.12.17 09:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kmerevits
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Kui juba andmiseks läks, siis omalt poolt ütleks veel seda ka, et need kellel pimedas udukad maanteel põlevad lisaks lähituledele ilma uduse ilmata on tõsiselt imelikud inimesed, mind häirivad sellised vennikesed korralikult ja sõidaks ka heameelega neile täistuledega vastu.


Ise ei ole väga tundnud, et udukad pimestavad vastu tulles. Aga nendele juhtidele tahaks küll üle küüru anda, kes üritavad ka popid olla ja udutuledega sõita, kuid ei oska neid kasutada ja sõidavad ilusa selge ilmaga tagumise udutulega ringi. :D


Viimaselajal on neid jubepalju, kes kasutavad TAGUMIST udukat ilusa ilmaga ja just uuemate autode omanikud on need. Ja kui neist möödasõita ja ise lülitada tagumine udukas sisse, siis vilgutavad ja pasundavad niiet paha hakkab :D Ilmselt ei tunta oma autot niipalju, et esimise ja tagumise uduka jaoks on eraldi nupud olemas, või tahavad näidata, et näe vaata mul üks ere tuli veel taga põleb. Esimiste udukatega sõitjad ei häiri mind üldse :D Mu pärast sõitku edasi :D 99% häirib udukaga sõitja neid, kelle auto tuled on vanad/kulunud/valesti reguleeritud + lisaks miljoni täkkega esiklaas. Aga see pelgalt minu arvamus ja see ei pea mitte kellelegi kordaminema.
Ja teemasse ka. Pärnus ka iga ülevaatuspunkt kruvib tulesi ja seda jube maha, alati pidanud ise ülespoole tublisti tagasikruvima, et näeks sõita.
Rahulikku Jõuluaega !


Nende udukate kohta- tuttav sai alles hiljuti trahvi politsei käest, et põlesid selgel ajal nii tagumine- kui eesmised udutuled. Mökitas ja kökitas, küsis siis politseiniku käest, et aga kuidas ma tean, et need üldse põlevad... :o Auto, millega sõitis, on aasta vana Skoda. Jutu käigus tuli meil välja, et tal pole õrna aimugi, mis tuled need on armatuuris...sai siis öeldud, et read the f*cking manual! Ja selliseid tohlakaid on terve Eesti täis...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 21.12.17 10:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi

Nende udukate kohta- tuttav sai alles hiljuti trahvi politsei käest, et põlesid selgel ajal nii tagumine- kui eesmised udutuled. Mökitas ja kökitas, küsis siis politseiniku käest, et aga kuidas ma tean, et need üldse põlevad... :o Auto, millega sõitis, on aasta vana Skoda. Jutu käigus tuli meil välja, et tal pole õrna aimugi, mis tuled need on armatuuris...sai siis öeldud, et read the f*cking manual! Ja selliseid tohlakaid on terve Eesti täis...


Mõnikord piisab taga sõites täistuled põlema panna ja suhtelist ruttu meenuvad need tähendused.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 21.12.17 11:01 Tsiteeri


Jõudu!

Täistuled on mingi huvitav moodustis...

Seni kuni TÜVis mul masinatel tulesi puudutati, siis nad ka vastu maad keerati. Nüüd õnneks pole seda 'õnne' pikemat aega olnud, ja näeb sõita. Tuled olen alati igal autol pidanud üle reguleerima, k.a. bussidel. Enamusel on valgusvihk natuke liiga maas, või siis totaalselt maas. Paljudel ka suund/siht vale.

Nüüd mis puutub tädi Malledesse ja onu Kalledesse teedel, siis ma ikka olen suhtkoht hämmingus, et nad üldse kuidagi sõidavad ja midagi näevad. Enamusel autodest on tuled paigast ära ja liiga maas. Paljudel on tulede siht totaalselt vale(vasak - parem), paljudel on pirn valesti sees. Need inimesed ei oska ise nagunii midagi regullida, ja saavadki VAID siis nägijaiks, kui TÜV neid selles aitab - loodetavalt paremaks reguleerib kui ennemalt oli.

Udukateemasse niipalju, et ka need on mul normaalselt regullitud olnud(kui annab regullida), ja juba tol hallil ajal kui see seadusega lubatud polnud, sõitsin nii, et ei põletanud lähituld päevasel ajal. Pole keegi midagi ütlema tulnud ja vilgutanud ka pole. Ma ei näe probleemi. Tagaudukas on loomulikult tark sisse lülitada siis, kui eesliikuva auto jälgimisega probleemid tekkima hakkavad. Kui need probleemid kaovad, siis ka tuli kustu.

PS! IMHO pimestavad need Kalled ja Malled oma iksreguleeringuga lähikatega ja OEM LED päevakatega mind kordades rohkem kui mingi isereguleeritud tuledega uduka/ksenomees.

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Sfinks
huviline



Registreerunud 22.08.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 Avant

postitati 21.12.17 20:26 Tsiteeri


Sellele konstruktiivsele kriitikale ja iseseisvale tulede reguleerimisele vastukaaluks sooviks hüva nõu. Ehk kui tohib, siis ma küsiks kuskohas Tartus (või Lääne-Virumaal) tehakse tulede reguleerimisega head tööd? Hakkan lähiajal esitulesid vahetama ning kuna eesmärk on parem nähtavus, siis õige reguleerimine oleks kindel alus sellele. Võib ka personaalsõnumiga vastata, ei pea teemasse offtopic-ut kirjutama.


Hobiautode hoiustamine | HobiHoid.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 21.12.17 20:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Täistuled on mingi huvitav moodustis...


Ilmselt kunagi selline nimetus oli levinud, peamiselt vanemate meeste suust kuulnud seda. Nagu ka vene traktorid diislikütusega ("diiselkütus" pole korrektne sõna, kuigi seda kasutatakse tihti) ei sõitnud, ikka naftaga. Mõned veel tänaselgi päeval tangivad oma traktorile või autole naftat.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sfinks
huviline



Registreerunud 22.08.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 Avant

postitati 29.12.17 20:43 Tsiteeri


Kuna siit vastust ei tulnud ning peale tulede vahetust näitasid uued tuled üsna kõõrdi, siis sai kätte võetud ja hakatud läbi helistama erinevaid kohti kus teostatakse tulede reguleerimist. Enamus remondikohtadel olid käed-jalad tööd täis ning viimaks sai otsustatud külastada soovituse alusel Catwees Tartu TÜV-punkti.

Tulede reguleerimine teostati ootetööna kiirelt ja korrektselt, sekka jagati õpetussõnu ning soovitusi. Ühe tulega läks veidi rohkem aega, sest reguleerimisvarda töös oli anomaalia. Siiski peale mõningast pusimist ja proovimist saadi ka see korrektselt reguleeritud. Viimaks küsimuse peale mitu raha soovitakse vastati lihtsalt, et selle eest raha ei võeta - olevat hea meel näha inimesi kes hoolivad ja tulevad ise tulesid reguleerima, mitte ei pimesta liikluses hoolimatult teisi liiklejaid.

Mainin igaks juhuks ära, et ülevaatuspunktina ei ole tegemist kõige odavamaga - silma jäi 40 eurone taks ülevaatusele. Seega tasuks eelkõige küsida endalt, et kuskohas käiakse ülevaatust tegemas - on seni endalgi eeskätt määravaks faktoriks olnud peamiselt hinnasilt. Küll aga ei pruugi kõige odavamas või mõne külakolka teeninduspunktis see teenindus olla nõnda asjalik, motiveeritud või eesmärgipärane. Rääkimata sellest, et mitte kõik TÜV punktis töötavad isikud ei ole erialaselt piisavate teadmistega.

Kokkuvõttes julgen soovitada Catwees Tartu TÜV punkti, ainuüksi teenindus on seda hinnasilti väärt. Ning tuled valgustavad nüüd teed, mitte ei pimesta metsloomi või valgusta ninaesist.


Hobiautode hoiustamine | HobiHoid.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 30.12.17 00:02 Tsiteeri


Tänud info eest, ilmselt külastan ise ka siis seda kohta.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 09.01.18 19:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sfinks
Kuna siit vastust ei tulnud ning peale tulede vahetust näitasid uued tuled üsna kõõrdi, siis sai kätte võetud ja hakatud läbi helistama erinevaid kohti kus teostatakse tulede reguleerimist. Enamus remondikohtadel olid käed-jalad tööd täis ning viimaks sai otsustatud külastada soovituse alusel Catwees Tartu TÜV-punkti.

Tulede reguleerimine teostati ootetööna kiirelt ja korrektselt, sekka jagati õpetussõnu ning soovitusi. Ühe tulega läks veidi rohkem aega, sest reguleerimisvarda töös oli anomaalia. Siiski peale mõningast pusimist ja proovimist saadi ka see korrektselt reguleeritud. Viimaks küsimuse peale mitu raha soovitakse vastati lihtsalt, et selle eest raha ei võeta - olevat hea meel näha inimesi kes hoolivad ja tulevad ise tulesid reguleerima, mitte ei pimesta liikluses hoolimatult teisi liiklejaid.

Mainin igaks juhuks ära, et ülevaatuspunktina ei ole tegemist kõige odavamaga - silma jäi 40 eurone taks ülevaatusele. Seega tasuks eelkõige küsida endalt, et kuskohas käiakse ülevaatust tegemas - on seni endalgi eeskätt määravaks faktoriks olnud peamiselt hinnasilt. Küll aga ei pruugi kõige odavamas või mõne külakolka teeninduspunktis see teenindus olla nõnda asjalik, motiveeritud või eesmärgipärane. Rääkimata sellest, et mitte kõik TÜV punktis töötavad isikud ei ole erialaselt piisavate teadmistega.

Kokkuvõttes julgen soovitada Catwees Tartu TÜV punkti, ainuüksi teenindus on seda hinnasilti väärt. Ning tuled valgustavad nüüd teed, mitte ei pimesta metsloomi või valgusta ninaesist.


Klubilistele soovi korral Catwees Tartu TÜV punktis ülevaatus -10%.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.1% - SQL: 54.9%]