Lehekülgi: 1 2 |
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 20.12.17 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: paukpadrun
Kui juba andmiseks läks, siis omalt poolt ütleks veel seda ka, et need kellel pimedas udukad maanteel põlevad lisaks lähituledele ilma uduse ilmata on
tõsiselt imelikud inimesed, mind häirivad sellised vennikesed korralikult ja sõidaks ka heameelega neile täistuledega vastu. |
Sõitku üksinda teel olles palju tahavad, aga kui vastu tulles udukaid välja ei lülita, siis lähevad talle meeldetuletuseks sekundi murdosaks kaugtuled
peale.
Minu arust udukad on üsna mõttetud, ei näe nendega udu korral halligi rohkem, kasutan vaid päeval lähitulede asemel.
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.17 18:18
|
|
|
Udukad on kuidagi peas kinni, inimesed ei saa aru, et valgem ninaesine tähendab seda, et sa ei näe korralikult sinna kuhu vaja, ehk siis ette poole
uduka valgusvihust.
Ehk mida heledam laik on ninaees, seda vähem näed sa hämarasse, ehk sinna mis juhdub 2-4 sekundi pärast.
4 sek. läbib auto 100m. udukad valgustavad vähem kui sekundi kaugusele ja pimestavad sind ennast pooltuledega mingil määral mida ei oska arvutada.
Lihtne testida, tõmmake pimedas, ohutul lõigul sõidutuled kustu ja vaadake kuhu näete udukatega
Teemast ka
Kas ülevaatus punkt vaevus tule pealt tõusunurka vaatama? Arv % tulel enamasti 1% aga vahel midagi muud.
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 20.12.17 18:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yks
Teemast ka
Kas ülevaatus punkt vaevus tule pealt tõusunurka vaatama? Arv % tulel enamasti 1% aga vahel midagi muud. |
Ei ta uurinud tule pealt midagi, lükkas oma aparaadi tule ette, ütles et tuled näitavad kõrgele ja jooksis kuuskantvõtme järele. Keeras võtmega paar
tiiru ja asus teise tule kallale. Kogu tuledega tegelemisele kulus ehk minuti jagu aega. Jõudsin ainilt hõigata, et keegi mulle vilgutanud küll
pole.
Muus osas ma ei ütle ühtegi halba sõna.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
Kmerevits
huviline
Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 20.12.17 19:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: paukpadrun
Kui juba andmiseks läks, siis omalt poolt ütleks veel seda ka, et need kellel pimedas udukad maanteel põlevad lisaks lähituledele ilma uduse ilmata on
tõsiselt imelikud inimesed, mind häirivad sellised vennikesed korralikult ja sõidaks ka heameelega neile täistuledega vastu. |
Ise ei ole väga tundnud, et udukad pimestavad vastu tulles. Aga nendele juhtidele tahaks küll üle küüru anda, kes üritavad ka popid olla ja
udutuledega sõita, kuid ei oska neid kasutada ja sõidavad ilusa selge ilmaga tagumise udutulega ringi. |
Viimaselajal on neid jubepalju, kes kasutavad TAGUMIST udukat ilusa ilmaga ja just uuemate autode omanikud on need. Ja kui neist möödasõita ja ise
lülitada tagumine udukas sisse, siis vilgutavad ja pasundavad niiet paha hakkab Ilmselt ei tunta oma autot niipalju, et esimise ja tagumise uduka jaoks on eraldi nupud olemas, või tahavad näidata, et näe vaata mul
üks ere tuli veel taga põleb. Esimiste udukatega sõitjad ei häiri mind üldse Mu pärast sõitku edasi 99% häirib udukaga sõitja neid,
kelle auto tuled on vanad/kulunud/valesti reguleeritud + lisaks miljoni täkkega esiklaas. Aga see pelgalt minu arvamus ja see ei pea mitte kellelegi
kordaminema.
Ja teemasse ka. Pärnus ka iga ülevaatuspunkt kruvib tulesi ja seda jube maha, alati pidanud ise ülespoole tublisti tagasikruvima, et näeks sõita.
Rahulikku Jõuluaega !
|
|
|
paukpadrun
huviline
Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6, Cabrio
|
postitati 20.12.17 19:36
|
|
|
Jah, eks need vanad esituled on probleemiks küll, ei võta isiklikult ka, aga mul on 1 tutikas esituli ja teine on paar aastat vana ja pirnid on okeid
sees ja esiklaas ka korralik veel, võibolla on asi selles, et minu autod on madalate vedrudega ja hakkavad paremini silma. Edu tulede kruttimisega
härradele
|
|
|
Kmerevits
huviline
Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 20.12.17 19:49
|
|
|
B5 oli sinnamaale samuti kehv, kuniks sai uued tuled ette. Super, sest mitte üks xenoni, ledi või muu lahendusega udukas ei häirinud, kuna ise näed
normaalselt. B8 puhul on tuled hetkel veel oluliselt kehvemad ja mõni ikka häirib, aga nagu autokoolis õpetati: "ära vahi vastutuleva tuledesse" ja
elu läheb edasi. Aga kui sa pead mitu(kümend) kilomeetrit mingi hero järel sõitma kel põleb tagumine udukas, siis on küll tunne , et võta
motiveerimisvahend ja löö lõhki Paar päeva tagasi oli selliseks autoks
politseinike skoda.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 21.12.17 09:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kmerevits
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: paukpadrun
Kui juba andmiseks läks, siis omalt poolt ütleks veel seda ka, et need kellel pimedas udukad maanteel põlevad lisaks lähituledele ilma uduse ilmata on
tõsiselt imelikud inimesed, mind häirivad sellised vennikesed korralikult ja sõidaks ka heameelega neile täistuledega vastu. |
Ise ei ole väga tundnud, et udukad pimestavad vastu tulles. Aga nendele juhtidele tahaks küll üle küüru anda, kes üritavad ka popid olla ja
udutuledega sõita, kuid ei oska neid kasutada ja sõidavad ilusa selge ilmaga tagumise udutulega ringi. |
Viimaselajal on neid jubepalju, kes kasutavad TAGUMIST udukat ilusa ilmaga ja just uuemate autode omanikud on need. Ja kui neist möödasõita ja ise
lülitada tagumine udukas sisse, siis vilgutavad ja pasundavad niiet paha hakkab Ilmselt ei tunta oma autot niipalju, et esimise ja tagumise uduka jaoks on eraldi nupud olemas, või tahavad näidata, et näe vaata mul
üks ere tuli veel taga põleb. Esimiste udukatega sõitjad ei häiri mind üldse Mu pärast sõitku edasi 99% häirib udukaga sõitja neid,
kelle auto tuled on vanad/kulunud/valesti reguleeritud + lisaks miljoni täkkega esiklaas. Aga see pelgalt minu arvamus ja see ei pea mitte kellelegi
kordaminema.
Ja teemasse ka. Pärnus ka iga ülevaatuspunkt kruvib tulesi ja seda jube maha, alati pidanud ise ülespoole tublisti tagasikruvima, et näeks sõita.
Rahulikku Jõuluaega ! |
Nende udukate kohta- tuttav sai alles hiljuti trahvi politsei käest, et põlesid selgel ajal nii tagumine- kui eesmised udutuled. Mökitas ja kökitas,
küsis siis politseiniku käest, et aga kuidas ma tean, et need üldse põlevad... Auto, millega sõitis, on aasta vana Skoda. Jutu käigus tuli meil välja, et tal pole õrna aimugi, mis tuled need on armatuuris...sai
siis öeldud, et read the f*cking manual! Ja selliseid tohlakaid on terve Eesti täis...
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 21.12.17 10:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Nende udukate kohta- tuttav sai alles hiljuti trahvi politsei käest, et põlesid selgel ajal nii tagumine- kui eesmised udutuled. Mökitas ja kökitas,
küsis siis politseiniku käest, et aga kuidas ma tean, et need üldse põlevad... Auto, millega sõitis, on aasta vana Skoda. Jutu käigus tuli meil välja, et tal pole õrna aimugi, mis tuled need on armatuuris...sai
siis öeldud, et read the f*cking manual! Ja selliseid tohlakaid on terve Eesti täis... |
Mõnikord piisab taga sõites täistuled põlema panna ja suhtelist ruttu meenuvad need tähendused.
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 21.12.17 11:01
|
|
|
Jõudu!
Täistuled on mingi huvitav moodustis...
Seni kuni TÜVis mul masinatel tulesi puudutati, siis nad ka vastu maad keerati. Nüüd õnneks pole seda 'õnne' pikemat aega olnud, ja näeb sõita.
Tuled olen alati igal autol pidanud üle reguleerima, k.a. bussidel. Enamusel on valgusvihk natuke liiga maas, või siis totaalselt maas. Paljudel ka
suund/siht vale.
Nüüd mis puutub tädi Malledesse ja onu Kalledesse teedel, siis ma ikka olen suhtkoht hämmingus, et nad üldse kuidagi sõidavad ja midagi näevad.
Enamusel autodest on tuled paigast ära ja liiga maas. Paljudel on tulede siht totaalselt vale(vasak - parem), paljudel on pirn valesti sees. Need
inimesed ei oska ise nagunii midagi regullida, ja saavadki VAID siis nägijaiks, kui TÜV neid selles aitab - loodetavalt paremaks reguleerib kui
ennemalt oli.
Udukateemasse niipalju, et ka need on mul normaalselt regullitud olnud(kui annab regullida), ja juba tol hallil ajal kui see seadusega lubatud polnud,
sõitsin nii, et ei põletanud lähituld päevasel ajal. Pole keegi midagi ütlema tulnud ja vilgutanud ka pole. Ma ei näe probleemi. Tagaudukas on
loomulikult tark sisse lülitada siis, kui eesliikuva auto jälgimisega probleemid tekkima hakkavad. Kui need probleemid kaovad, siis ka tuli kustu.
PS! IMHO pimestavad need Kalled ja Malled oma iksreguleeringuga lähikatega ja OEM LED päevakatega mind kordades rohkem kui mingi isereguleeritud
tuledega uduka/ksenomees.
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Sfinks
huviline
Registreerunud 22.08.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 Avant
|
postitati 21.12.17 20:26
|
|
|
Sellele konstruktiivsele kriitikale ja iseseisvale tulede reguleerimisele vastukaaluks sooviks hüva nõu. Ehk kui tohib, siis ma küsiks kuskohas Tartus
(või Lääne-Virumaal) tehakse tulede reguleerimisega head tööd? Hakkan lähiajal esitulesid vahetama ning kuna eesmärk on parem nähtavus, siis õige
reguleerimine oleks kindel alus sellele. Võib ka personaalsõnumiga vastata, ei pea teemasse offtopic-ut kirjutama.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 21.12.17 20:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Täistuled on mingi huvitav moodustis... |
Ilmselt kunagi selline nimetus oli levinud, peamiselt vanemate meeste suust kuulnud seda. Nagu ka vene traktorid diislikütusega ("diiselkütus" pole
korrektne sõna, kuigi seda kasutatakse tihti) ei sõitnud, ikka naftaga. Mõned veel tänaselgi päeval tangivad oma traktorile või autole naftat.
|
|
|
Sfinks
huviline
Registreerunud 22.08.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 Avant
|
postitati 29.12.17 20:43
|
|
|
Kuna siit vastust ei tulnud ning peale tulede vahetust näitasid uued tuled üsna kõõrdi, siis sai kätte võetud ja hakatud läbi helistama erinevaid
kohti kus teostatakse tulede reguleerimist. Enamus remondikohtadel olid käed-jalad tööd täis ning viimaks sai otsustatud külastada soovituse alusel
Catwees Tartu TÜV-punkti.
Tulede reguleerimine teostati ootetööna kiirelt ja korrektselt, sekka jagati õpetussõnu ning soovitusi. Ühe tulega läks veidi rohkem aega, sest
reguleerimisvarda töös oli anomaalia. Siiski peale mõningast pusimist ja proovimist saadi ka see korrektselt reguleeritud. Viimaks küsimuse peale mitu
raha soovitakse vastati lihtsalt, et selle eest raha ei võeta - olevat hea meel näha inimesi kes hoolivad ja tulevad ise tulesid reguleerima, mitte ei
pimesta liikluses hoolimatult teisi liiklejaid.
Mainin igaks juhuks ära, et ülevaatuspunktina ei ole tegemist kõige odavamaga - silma jäi 40 eurone taks ülevaatusele. Seega tasuks eelkõige küsida
endalt, et kuskohas käiakse ülevaatust tegemas - on seni endalgi eeskätt määravaks faktoriks olnud peamiselt hinnasilt. Küll aga ei pruugi kõige
odavamas või mõne külakolka teeninduspunktis see teenindus olla nõnda asjalik, motiveeritud või eesmärgipärane. Rääkimata sellest, et mitte kõik TÜV
punktis töötavad isikud ei ole erialaselt piisavate teadmistega.
Kokkuvõttes julgen soovitada Catwees Tartu TÜV punkti, ainuüksi teenindus on seda hinnasilti väärt. Ning tuled valgustavad nüüd teed, mitte ei pimesta
metsloomi või valgusta ninaesist.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 30.12.17 00:02
|
|
|
Tänud info eest, ilmselt külastan ise ka siis seda kohta.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 09.01.18 19:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sfinks
Kuna siit vastust ei tulnud ning peale tulede vahetust näitasid uued tuled üsna kõõrdi, siis sai kätte võetud ja hakatud läbi helistama erinevaid
kohti kus teostatakse tulede reguleerimist. Enamus remondikohtadel olid käed-jalad tööd täis ning viimaks sai otsustatud külastada soovituse alusel
Catwees Tartu TÜV-punkti.
Tulede reguleerimine teostati ootetööna kiirelt ja korrektselt, sekka jagati õpetussõnu ning soovitusi. Ühe tulega läks veidi rohkem aega, sest
reguleerimisvarda töös oli anomaalia. Siiski peale mõningast pusimist ja proovimist saadi ka see korrektselt reguleeritud. Viimaks küsimuse peale mitu
raha soovitakse vastati lihtsalt, et selle eest raha ei võeta - olevat hea meel näha inimesi kes hoolivad ja tulevad ise tulesid reguleerima, mitte ei
pimesta liikluses hoolimatult teisi liiklejaid.
Mainin igaks juhuks ära, et ülevaatuspunktina ei ole tegemist kõige odavamaga - silma jäi 40 eurone taks ülevaatusele. Seega tasuks eelkõige küsida
endalt, et kuskohas käiakse ülevaatust tegemas - on seni endalgi eeskätt määravaks faktoriks olnud peamiselt hinnasilt. Küll aga ei pruugi kõige
odavamas või mõne külakolka teeninduspunktis see teenindus olla nõnda asjalik, motiveeritud või eesmärgipärane. Rääkimata sellest, et mitte kõik TÜV
punktis töötavad isikud ei ole erialaselt piisavate teadmistega.
Kokkuvõttes julgen soovitada Catwees Tartu TÜV punkti, ainuüksi teenindus on seda hinnasilti väärt. Ning tuled valgustavad nüüd teed, mitte ei pimesta
metsloomi või valgusta ninaesist. |
Klubilistele soovi korral Catwees Tartu TÜV punktis ülevaatus -10%.
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|