Lehekülgi: 1 2 |
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 16.12.17 20:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erxheins
Kohapeale ei jõudnud, lasin autoaia töötajal ümber auto käia ja üle vaadata auto. Itaaliast tulnud auto. Viimane hooldussissekanne 2014(kuud ei
mäleta) ja 202 tuhat läbisõit. Edasine kindel ajalugu teadmata. Ja praegu on 2017 lõpp ja 224 tuhat läbisõit! Isegi kirikuõpetaja pühapäeva auto
sõidaks rohkem Peab ikka tõesti juhus olema kui 3.0TDI quattro lihtsalt
kellegil tagahoovis mõned aastad "vedeleb"
Olen ka aru saanud et see naiivne lootmine, et auto pole keritud, see ongi naiivsus, kui pole vettpidavaid tõendeid.
Aga vb ma olengi liiga nõudlik ja tahan teada kui palju auto reaalselt sõitnud on. Kui see tartu audi ka 300+ sõitnud on siis ilmselt sõidab ta 200+
veelgi, kui vajalikke juppe vahetada. |
See on lihtsalt oletus ilma igasuguste faktideta.
Minul on olnud auto, mis seisis 3 aastat garaais.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 16.12.17 22:43
|
|
|
Tegelikult suht pointless läbisõitu vaadata sellisel autol.
Pigem lase üle vaadata kõik sõlmed, esinduse kontroll näiteks ja kui kõik OK osta ära ja sõida - kui ajaloos veel näha suuremad remondid siis GO. Kui
veab siis saad keritud Audi millel imekombel ajalugu klapib, kuid reaalselt pakun et enamus selles hinnaklassis 400k lähedale juba ära sõitnud. Saksas
ei osta keegi autot et see seisma jätta. Seal enamus 2015 autosid juba 200k kellal (tõin suvel ühe 2014a ML millel oli 194k ees ja läks kohe kaubaks).
Nagu näha võisid korralikust Audist ilma jääda, tuli inimene, lasi üle vaadata, läbisõit ei kottinud ja sõitis minema
Kerge pilk Mobiles näitas, et 9k eest on enamus 400k+ sõitnud. Makaronimaal ehk odavamad veidi.
Kui poleks läbisõidu ostmist poleks ka kerimist ilmselt.
|
|
|
erxheins
huviline
Registreerunud 10.11.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant 2.7TDI, A6 C6 Avant 2.7TDI FL Q
|
postitati 17.12.17 12:49
|
|
|
Eks ma otsin ikka autot edasi jah
Jah, eks sellega ma nõustun, et ainult läbisõit ei näita autol midagi vaid näitab kuidas autot hoitud hooldatud on ja keritud läbisõit ei näita ka
tõesti midagi aga õige läbisõidu uurimine/teada saamine nüüd pointless ka ei ole. Kasvõi juba seepärast, et kõik mis liigub see kulub, kogu auto
tervikuna. Auto ajuga on võimalik igasugu vigureid teha ja seal õige läbisõit "kivisse raiutuna" ei säili siis kuskil enam?
Siit ka küsimus, et kui usaldusväärsed teie kogemuste põhjal need andmed seal audi esinduses on? Et kas nende poolt antava viimase hooldussissekande
aeg ja kilometraaz auto kohta on õige nagu aamen kirikus või on seal ka mingit susserdamist? Vähemalt viisakamatest riikidest tulnud autode puhul nagu
nt saksamaa, holland,belgia,prantsusmaa,veits jne.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 17.12.17 13:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erxheins
Siit ka küsimus, et kui usaldusväärsed teie kogemuste põhjal need andmed seal audi esinduses on? Et kas nende poolt antava viimase hooldussissekande
aeg ja kilometraaz auto kohta on õige nagu aamen kirikus või on seal ka mingit susserdamist? Vähemalt viisakamatest riikidest tulnud autode puhul nagu
nt saksamaa, holland,belgia,prantsusmaa,veits jne. |
Minu kogemus volkkaris töötades (Möller Auto Tallinn AS) paar aastat tagasi oli see, et hooldusraamatuid pidid meistrid letis ise käsitsi, pastakaga,
täitma. Ja templi ja allkirja alla panema.
AGA netiajalugu täitus sel autol ise, automaatselt, kui hoolduses arve oli tehtud. Eks selle eest olid IT poisid hoolitsenud. Ajalukku läksid kirja ka
mingid garantiiga vahetatud jupid, a´la support v. EGR vms. + vastvad tööd.
Seega, pigem ikka suht nagu aamen kirikus.
See läbisõit. mis hetkel oli (lukksepp, kes õli vahetas, tema kirjutas selle tellimuslehele käsitsi ja meister sisestas selle arvele) läks ka
digihooldusajalukku.
Eestis tehtud hooldused ja remondid ilmusid saksa lehele paari päeva jooksul ja olid täpselt samasugused nagu reaalsed tööd, mis tehtud. Ainult kogu
jutt inglise keelsena. (sitasti küll tõlgitud, ok, aga varuosakoodid olid õiged)
Et midagi võltsida, oleks pidanud esiteks lukksepa ära ostma ja 2. teiseks meistri. Suht võimatu, sest mõlemil oli suht poogen ja eksimuse puhul
per..se tules. Lukksepa käsitsi täidetud pabereid hoitakse arhiivis alles mingi 20a need on lihtsalt pappkastides kuupäevade/kuude järgi ladustatud.
Vajadusel leiab üles. Seal oli ka kirjed ntx et vasku tagumise pidurivolla kinnitus kere külge läbi lõigatud/katki; asendasin uuega, need olid
vajalikud tehaseaudti jaoks; tehas lasi vahel harva hooldusse tulnud masinatel ühtteist meelega enne hooldust kuskil mujal töökojas rikkuda, et hiljem
veenduda, et kõik ikka korralkult üle vaadati)
Ja meistri sisestatud läbisõit on arvutist näha.
Netiajalugu oli katkendlik ITAALIAST ja osaliselt ka Prantsusmaalt toodud autodel. Muud EU riigid nagu toimisid. Saksa, Holland, Belgia, Luxemburg,
veits jne polnud probleeme. GB-st ei toonud keegi, aga seal vast ka olid asjad korras.
Ainult need makaroni ja konnasööjad.
Miks neil nii oli, keegi ei teadnud.
Audil ja kodal ma arvan, et sama süsteem, üks grupp ju.
P.S. Mina olin see "pastakaga" meister. Tollal me nägime Audi ja koda ajalugu ka, ainult pane tehaselehele VIN sisse, aga praegu endised kolleegid
ütlevad, et enam ei näe. OK, aga see, et Reval ajalugu enam ei avalda, on vist küll rahvajutt...
.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 17.12.17 14:14
|
|
|
Ei ole rahvajutt, isegi kui oled 100% omanik ja teh. passiga leti taga, ei saa sa mingit ajalugu. Ei paberil, ei digitaalselt.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Typhome
|
postitati 17.12.17 15:49
|
|
|
"Tere
Auto kohta väljastame informatsiooni esinduses kohapeal. Kaasa tuleb võtta auto tehniline pass või koopia/pilt tehnilisest passist, kui omanik pole.
Kui auto VIN kood on avalik, siis saab ka ainult koodi alusel.
Kahjuks ei ole meil lubatud infot meili ega telefoni teel edastada. Kuna autode ajalugu sisaldav programm pole meil tasuta käes, siis tuleb
infopäringu eest tasuda 25.
Parimate soovidega
Audi Tallinn
Reval Auto Esindused OÜ
Paldiski mnt 100a
13522 Tallinn
Tel: +372 611 2000
www.audi.ee"
"Tere
Viimane märge oli -------.a. ja läbisõit oli siis ------- km. Rohkema info jaoks on Teil vaja omaniku luba ja kohapeale tulla koos auto dokumendiga
(või koopiaga auto dokumendist).
Parimate soovidega
Audi Approved :plus partner
Audi teeninduspartner Tartus
Aasta Auto AS
Sepa 24b
51013 Tartu
Tel +372 730 8021
Mob +372 518 8685
audi.aastaauto.ee"
Sellest esindusest saab teada millal ja mis ls viimane hooldus tehti.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 17.12.17 16:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Typhome
"Kuna autode ajalugu sisaldav programm pole meil tasuta käes, siis tuleb infopäringu eest tasuda 25.
|
Arvata võib, et see pole teil "tasuta käes". See sisaldab lisaks ajaloole ka 100 muud asja, ilma milleta te ei saaks seal oma putkas uute Audide
remontimisel üldse hakkama.
Aga ok, kui see on teie jaoks business, siis 25 ja inf on olemas. Piisab isegi auto24.ee - l leiduvast VIN koodist, ma saan aru.
Kui te, muidugi, ei hakka mingit lolli ajama, et see pole avalik VIN vms....(mingi koodi pead ju seal trükkima, enne kui näed)
.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|