rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 01.12.17 17:02
|
|
|
3.0 176kw Q7 madal mootori temp.
Tere,no ei tõuse see temperatuuri osuti! 30 km maanteesõittu ja liigub vaevalt 50-90 keskele! Linnavahel 5-10 kiltti maha ja siis läheb laisalt 90
ligi! Ja seda siis kui väljas on 1-2 kraadi külma?! Ülevaatuse jaoks pidin 10 kiltti 3 käiguga maha sõitma et 90 kraadi kätte saaks!
Kas alustama peaks termostaadi vahetusega? Või olen lugenud neti avarustest et ilma lisasoojenduseta osad ei lähegi töösoojaks? Minu omal on webasto
lukus!
Ja kui termostaat vahetada siis kuidas on selle mootori õhutamise proteseduur?
Targemad,palun jagage infot!
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 01.12.17 18:00
|
|
|
kui saabki 90 kätte siis varsti vajub ikkagi alla! vist peabki alustama termostadist! Aga kuidas õhutamise protseduur välja näeb? Kas kuskil
õhutamise nippel on? Ise ei leidnud!
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 01.12.17 19:18
|
|
|
Vaheta termostaat, jahutusvedelik normi. Lase mootoril käia soojaks nii kaua kui sisse hakkab sooja tulema. Kontrolli jahutusvedeliku taset ja
vajadusel lisa ka järgmine päev. Mingit erilist nippi pole.
|
|
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 02.12.17 17:20
|
|
|
tänud
|
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 05.12.17 21:00
|
|
|
Tänud! Forsist sain täna kätte koos tihendiga u.30.-eur! Ainult et selle vahetamine on paras nikk! Paigaldatud nagu p.rse aukku! Peab vist sisselaske
maha kiskuma! Saab paras töö olema!ei tea,kuidas revalis see tunniga ära vahetatakse,nagu ühest foorumist välja lugesin! Ma teen seda vist pool päeva!
|
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 05.12.17 21:54
|
|
|
siin üsna põhjalikult lahatud seda teemat ja ilusti töökäik välja toodud koos vajaminevate varuosakoodidega!
https://www.drive2.ru/l/8037944/
Kindlasti ei ole mina ainuke hädaline niiet selle teema võiks täitsa Tumedalt välja tuua!
|
|
|
rainz66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7,330D,Passat B5,5
|
postitati 08.12.17 21:49
|
|
|
No nii! Tehtud see jama! Oligi tavaline häda-egr termostaadil oli südamik lahti ja katki! Oligi vana tüübi termostaat! Originaal sellisel juhul! Nüüd
temp seisab ilusti 90 peal mida ma varem eriti ei näinud! Sammuti läheb kiiresti soojaks! Vana mootoritermostaadi vedru oli kah uuega võrreldes
kuidagi väga palju pehmem! Kuna ma ei soovinud õlifiltri kopsikut maha katkuda, siis oli see töö nagu hambaaugu lappimine tagumiku kaudu! On ikka hea küll, kui on olemas head inimesed kes viitsivad aidata kasvõi
sellega et panevad infot netti ülesse ja viitsivad foorumites teisi oma teadmistega aidata! Tänud!
|
|
|
Kmarx007
huviline
Registreerunud 03.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.18 23:52
|
|
|
Audi Q7 171kW mootorikood BUG
Täpselt sama mure jahutusvedeliku temperatuuriga, aga sellel BUG koodiga mootoril ei pidavat EGR termostaati olema, milles võib veel probleem olla?
Tsitaat: | Algselt postitas: rainz66
siin üsna põhjalikult lahatud seda teemat ja ilusti töökäik välja toodud koos vajaminevate varuosakoodidega!
https://www.drive2.ru/l/8037944/
Kindlasti ei ole mina ainuke hädaline niiet selle teema võiks täitsa Tumedalt välja tuua! |
|
|
|