Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 2.3 98kw õlitule anomaalia (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1855)
KriP
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.3 '92

postitati 27.11.17 21:19 Tsiteeri
Audi 80 2.3 98kw õlitule anomaalia



Tervist audiklubi rahvas,

Keerasin enda 1992 aasta Coupe külge VDO kellabloki koos tripkompuutriga, sellega kaasnes üks anomaalia. Mootor ise 2.3 98kw ja tuli sama mootoriga auto küljest.
Kui õlirõhu kella seierit uskuda siis kui õlirõhk ületab 2.0 bari hakkab kellades õlituli põlema. Õlitus tundub olevat korralik, õlitase on normis ja tiksumist pole. Loogika ütleb et õlituli peaks põlema hakkama kui õlirõhk langeb alla teatud taseme, sama kinnitas ka kasutaja käsiraamat.

Kust võtab see õlitule andur enda signaali? Õlipumba ja õlifiltri vahetus läheduses? Õlituli peaks märku andma siis kui õlitase langeb alla normi ja õlirõhk langeb alla teatud taseme, või ma eksin?

K


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 27.11.17 21:29 Tsiteeri


Eksid selles mõttes, et õlirõhk võib langeda alla normi ka siis kui õlitase on normis.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KriP
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.3 '92

postitati 27.11.17 22:10 Tsiteeri


Natuke õlirõhu anduritest jnejne
http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/96161.phtml

AUDI WOKRSHOP MANUAL 2.3L (NG) SOHC


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 28.11.17 06:45 Tsiteeri


No kui enne ümberehitust oli andur (ehk õlitule lüliti 056919081E F1) korras, siis panid midagi valesti. VÕI tekitab see kompu ise mingit jama.

Kui süüde sees ja mootor seisab ning siis kas õlituli põleb?
Kui selle F1 pealt klemm siis maha võtta, kas kustub?
Kui seesama klemm mootori massi panna, kas läheb uuesti põlema?

....
Siis samad katsed töötava mootoriga.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KriP
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.3 '92

postitati 28.11.17 08:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
No kui enne ümberehitust oli andur (ehk õlitule lüliti 056919081E F1) korras, siis panid midagi valesti. VÕI tekitab see kompu ise mingit jama.

Kui süüde sees ja mootor seisab ning siis kas õlituli põleb?
Kui selle F1 pealt klemm siis maha võtta, kas kustub?
Kui seesama klemm mootori massi panna, kas läheb uuesti põlema?

....
Siis samad katsed töötava mootoriga.


.

Klemmi maha võtan kustub tuli ära. Tööle hakkab tuli alles kui rõhk tõuseb ca üle 2 bari. Arvan et andur vigane, spido läks vahetusse vahetult pärast õlivahetust, arvan et uus õli lõi mingi jama lahti ja ummistas anduri ära. Tellisin ära 4 euri, kui uus käes saab vana üle vaadata ja rõhu ka mehaaniliselt ära kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 28.11.17 08:19 Tsiteeri


Ega seal mootori mingid XADO-t või analoogilist asja pole kasutatud?
Need tapavad küll andureid.
Aga noh, ka lihtsalt vblla sai aeg täis. Õnneks pole kallis, jah.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.1% - SQL: 61.9%]