Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Error do not drive steering defective (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3822)
Kristjaaank
huviline



Registreerunud 23.11.17
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.17 15:35 Tsiteeri
Error do not drive steering defective



Hei. Vabandan ette ära kui sama teema on olemas. Aga telefonis on raske otsida ja kiiresti oleks abi vaja.

Lühidalt 2014 A6 C7 3,0tdi. Sõitsin autoga, jätsin seisma, tulin tagasi ja siis lõi käivitases ette errori et do not drive vechicle - steering defective. Rool on kange ja võim peale ei tule. Lisaks pahandas kohe TPMS system fault erroriga, start stop system fault, esc system fault. Tunne et ajus jooksis kokku. Mida teha ja kas keegi saaks mind kohe kohe päästa?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 23.11.17 15:49 Tsiteeri


Ilmselt ei oska muud soovitada, et kui restardiga ära ei kao, siis treila ja Revalisse. Hiljuti ühel sarnasel autol hakkas ka loopima igasugu imelike asju, vist mingi hetk kadusid isegi aga lõppes sellega et ei töötanud auto lambist enam ka pidurid ja muud asjad. Ühesõnaga võib lõppeda õnnetult ja igal juhul tuleks ilmselt minna esindusse kontrolli esimesel võimalusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kristjaaank
huviline



Registreerunud 23.11.17
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.17 15:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rass
Ilmselt ei oska muud soovitada, et kui restardiga ära ei kao, siis treila ja Revalisse. Hiljuti ühel sarnasel autol hakkas ka loopima igasugu imelike asju, vist mingi hetk kadusid isegi aga lõppes sellega et ei töötanud auto lambist enam ka pidurid ja muud asjad. Ühesõnaga võib lõppeda õnnetult ja igal juhul tuleks ilmselt minna esindusse kontrolli esimesel võimalusel.


Jah võtisin juba revaliga ühendust ja sain sarnase info. Aga kas tead kedagi kes saaks Tallinnas aidata reatarti teha? Selleks peab vist kaabli külge pookima


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 23.11.17 16:05 Tsiteeri


Olen ühega tegelenud sellise murega. Mingi "restart" seal ei aidanud, viidi treilaga esindusse.
Tagasisidet kahjuks ei saanud. Sòita ei tohi.

Juhipool on kaks kaitset vóimendi jaoks, vaata need üle, kui raamat kaasas, siis seal kirjas.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 23.11.17 16:26 Tsiteeri


Arvan seal võiks keegi aitata sul arvuti taha panna esmalt ja vaadata, milles asi. Ära sõida!
Siis viiks treileril sobivasse remondikohta. Kas sul kasko ja autoabi on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kristjaaank
huviline



Registreerunud 23.11.17
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.17 16:29 Tsiteeri


Tänud Jannile helistamast. Autoabi ja kasko on olemas. Ootan treilerit ja siis töökotta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristjaaank
huviline



Registreerunud 23.11.17
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.17 15:11 Tsiteeri


Nüüd siis on selgunud, et see seal kuskil roolilati juures olev võimenduse boks on otsad andnud. Ehk siis päris kallis vahetus tuleb ette võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gryzto
huviline



Registreerunud 08.12.20
Kasutaja on eemal


postitati 10.02.22 12:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristjaaank
Nüüd siis on selgunud, et see seal kuskil roolilati juures olev võimenduse boks on otsad andnud. Ehk siis päris kallis vahetus tuleb ette võtta.


Kas oskad ütelda, et kui palju maksma läks? :D
Endal tuli hetkel sama probleem päevakorda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 10.02.22 22:56 Tsiteeri


Vahest aitab sellise probleemi korral lihtsalt veits arvutiga mudimine. :cool:


VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima kontroll, täitmine, remont...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Gryzto
huviline



Registreerunud 08.12.20
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.22 07:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Vahest aitab sellise probleemi korral lihtsalt veits arvutiga mudimine. :cool:


Olude sunnil sai sõidetud läbi ühest lombist. ca 7h pärast seda tekkis ka probleem...

Ma nüüd loodan väga, et kõige mustem stsenaarium ei juhtu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 11.02.22 08:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gryzto
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Vahest aitab sellise probleemi korral lihtsalt veits arvutiga mudimine. :cool:


Olude sunnil sai sõidetud läbi ühest lombist. ca 7h pärast seda tekkis ka probleem...

Ma nüüd loodan väga, et kõige mustem stsenaarium ei juhtu.


Kui Sul seal sees füüsiliselt midagi katki on siis juhtub.


VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima kontroll, täitmine, remont...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.22 09:08 Tsiteeri


Kas see remont ei ole midagi 2k€ kanti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ruudi
huviline



Registreerunud 14.03.09
Asukoht: Jögevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q5

postitati 11.02.22 10:41 Tsiteeri


Oli ka selline asi möni aasta tagasi eelmise autoga. Peale poest väljumist ja käivitamist rool raske.Söitsi läbi häda 15 km koju ilma vöimuta. Helistasi esindusse, öeldi treilaga vaja sinna viia. Helistasin siis autoabisse.Tunni aja pärast polnud veel trelat tulnud panin käima ja kõik korras.Sõitsin mõne päeva pärast esindusse, vaadati ja öeldi et vöim näitab viga, hind 1700,+vahetus.Ei hakanud kohe vahetama, söitsin veel kaks aastat ja müüsin auto.Selle aja jooksul toimis kõik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 11.02.22 10:46 Tsiteeri


Üks klient vahetas hiljuti fl a5-l latti, kasutatud ja vist ka taastatud olid 800-1000€ ringis, erinevaid oem koode on mitmeid. Lópuks otsustas uue ja garantiiga lati kasuks koos vahetuse ja kodeerimisega esinduses, u. 2300€ kulus kokku kui óigesti mäletan. Viga oli latisisene asendi andur, mis suvalt kraade näitas. Parandada ei tahtnud keegi. Diagnostika tehtud, mis probleem on? Seal on mitu pistikut kohe auto põhjakatte all, jäme massijuhe läheb lati suurest pistikust vähemalt a6-l veits eemale keresse, mis on ussitamise variant jne.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.3% - SQL: 62.7%]