Kristjaaank
huviline
Registreerunud 23.11.17
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.17 15:35
|
|
|
Error do not drive steering defective
Hei. Vabandan ette ära kui sama teema on olemas. Aga telefonis on raske otsida ja kiiresti oleks abi vaja.
Lühidalt 2014 A6 C7 3,0tdi. Sõitsin autoga, jätsin seisma, tulin tagasi ja siis lõi käivitases ette errori et do not drive vechicle - steering
defective. Rool on kange ja võim peale ei tule. Lisaks pahandas kohe TPMS system fault erroriga, start stop system fault, esc system fault. Tunne et
ajus jooksis kokku. Mida teha ja kas keegi saaks mind kohe kohe päästa?
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 23.11.17 15:49
|
|
|
Ilmselt ei oska muud soovitada, et kui restardiga ära ei kao, siis treila ja Revalisse. Hiljuti ühel sarnasel autol hakkas ka loopima igasugu imelike
asju, vist mingi hetk kadusid isegi aga lõppes sellega et ei töötanud auto lambist enam ka pidurid ja muud asjad. Ühesõnaga võib lõppeda õnnetult ja
igal juhul tuleks ilmselt minna esindusse kontrolli esimesel võimalusel.
|
|
|
|
Kristjaaank
huviline
Registreerunud 23.11.17
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.17 15:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rass
Ilmselt ei oska muud soovitada, et kui restardiga ära ei kao, siis treila ja Revalisse. Hiljuti ühel sarnasel autol hakkas ka loopima igasugu imelike
asju, vist mingi hetk kadusid isegi aga lõppes sellega et ei töötanud auto lambist enam ka pidurid ja muud asjad. Ühesõnaga võib lõppeda õnnetult ja
igal juhul tuleks ilmselt minna esindusse kontrolli esimesel võimalusel. |
Jah võtisin juba revaliga ühendust ja sain sarnase info. Aga kas tead kedagi kes saaks Tallinnas aidata reatarti teha? Selleks peab vist kaabli külge
pookima
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 23.11.17 16:05
|
|
|
Olen ühega tegelenud sellise murega. Mingi "restart" seal ei aidanud, viidi treilaga esindusse.
Tagasisidet kahjuks ei saanud. Sòita ei tohi.
Juhipool on kaks kaitset vóimendi jaoks, vaata need üle, kui raamat kaasas, siis seal kirjas.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 23.11.17 16:26
|
|
|
Arvan seal võiks keegi aitata sul arvuti taha panna esmalt ja vaadata, milles asi. Ära sõida!
Siis viiks treileril sobivasse remondikohta. Kas sul kasko ja autoabi on?
|
|
|
Kristjaaank
huviline
Registreerunud 23.11.17
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.17 16:29
|
|
|
Tänud Jannile helistamast. Autoabi ja kasko on olemas. Ootan treilerit ja siis töökotta
|
|
|
Kristjaaank
huviline
Registreerunud 23.11.17
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.17 15:11
|
|
|
Nüüd siis on selgunud, et see seal kuskil roolilati juures olev võimenduse boks on otsad andnud. Ehk siis päris kallis vahetus tuleb ette võtta.
|
|
|
Gryzto
huviline
Registreerunud 08.12.20
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.22 12:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristjaaank
Nüüd siis on selgunud, et see seal kuskil roolilati juures olev võimenduse boks on otsad andnud. Ehk siis päris kallis vahetus tuleb ette võtta.
|
Kas oskad ütelda, et kui palju maksma läks?
Endal tuli hetkel sama probleem päevakorda.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 10.02.22 22:56
|
|
|
Vahest aitab sellise probleemi korral lihtsalt veits arvutiga mudimine.
VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima
kontroll, täitmine, remont...
|
|
|
|
Gryzto
huviline
Registreerunud 08.12.20
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.22 07:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Vahest aitab sellise probleemi korral lihtsalt veits arvutiga mudimine.
|
Olude sunnil sai sõidetud läbi ühest lombist. ca 7h pärast seda tekkis ka probleem...
Ma nüüd loodan väga, et kõige mustem stsenaarium ei juhtu.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 11.02.22 08:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gryzto
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Vahest aitab sellise probleemi korral lihtsalt veits arvutiga mudimine.
|
Olude sunnil sai sõidetud läbi ühest lombist. ca 7h pärast seda tekkis ka probleem...
Ma nüüd loodan väga, et kõige mustem stsenaarium ei juhtu. |
Kui Sul seal sees füüsiliselt midagi katki on siis juhtub.
VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima
kontroll, täitmine, remont...
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.22 09:08
|
|
|
Kas see remont ei ole midagi 2k€ kanti?
|
|
|
Ruudi
huviline
Registreerunud 14.03.09
Asukoht: Jögevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q5
|
postitati 11.02.22 10:41
|
|
|
Oli ka selline asi möni aasta tagasi eelmise autoga. Peale poest väljumist ja käivitamist rool raske.Söitsi läbi häda 15 km koju ilma vöimuta.
Helistasi esindusse, öeldi treilaga vaja sinna viia. Helistasin siis autoabisse.Tunni aja pärast polnud veel trelat tulnud panin käima ja kõik
korras.Sõitsin mõne päeva pärast esindusse, vaadati ja öeldi et vöim näitab viga, hind 1700,+vahetus.Ei hakanud kohe vahetama, söitsin veel kaks
aastat ja müüsin auto.Selle aja jooksul toimis kõik.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 11.02.22 10:46
|
|
|
Üks klient vahetas hiljuti fl a5-l latti, kasutatud ja vist ka taastatud olid 800-1000€ ringis, erinevaid oem koode on mitmeid. Lópuks otsustas uue
ja garantiiga lati kasuks koos vahetuse ja kodeerimisega esinduses, u. 2300€ kulus kokku kui óigesti mäletan. Viga oli latisisene asendi andur, mis
suvalt kraade näitas. Parandada ei tahtnud keegi. Diagnostika tehtud, mis probleem on? Seal on mitu pistikut kohe auto põhjakatte all, jäme massijuhe
läheb lati suurest pistikust vähemalt a6-l veits eemale keresse, mis on ussitamise variant jne.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|