TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 21.11.17 15:14
|
|
|
Pidurisadula raami mahasaamise võimalused
Teadjamad ja rohkem asjaga kokku puutunud kindlasti oskavad head nõu anda pealkirjas nimetatud tööga? No nii krdi kinni on need 2 sisekuuskant polti,
et hirmus. Eile lõpetasin õhtul enne kella 21 ja ei viitsinud enam (mutrivõtme suutsin vaid ära lõhkuda). Jätsin terveks ööks WD40 kätte ligunema
(s.t. et uputasin sellega üle). Täna proovima ei viitsi minna, äkki on homme rohkem aega. Aga mingeid nippe äkki? Löögiga (suruõhukas vahele ei mahu,
vaid haamrit pean silmas), pikema toruga?
B4 94a.
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
postitati 21.11.17 15:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Teadjamad ja rohkem asjaga kokku puutunud kindlasti oskavad head nõu anda pealkirjas nimetatud tööga? No nii krdi kinni on need 2 sisekuuskant polti,
et hirmus. Eile lõpetasin õhtul enne kella 21 ja ei viitsinud enam (mutrivõtme suutsin vaid ära lõhkuda). Jätsin terveks ööks WD40 kätte ligunema
(s.t. et uputasin sellega üle). Täna proovima ei viitsi minna, äkki on homme rohkem aega. Aga mingeid nippe äkki? Löögiga (suruõhukas vahele ei mahu,
vaid haamrit pean silmas), pikema toruga?
B4 94a. |
Kas kuumutada ka proovisid?
SalmA
Some seek forgiveness, others escape...
|
|
|
|
ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6c6q,2*c4tdi,b4,a5,SQ5
|
postitati 21.11.17 15:29
|
|
|
Kui on keevituse võimalus siis mingi suurem mutter peale keevitada ja kuumast peast hakata meelitama.Ise olen kõik kinni mädanenud poldid niimoodi
kätte saanud.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 21.11.17 15:42
|
|
|
Ega palju variante pole. Kui pääsed vasaraga ligi- anna valu. Ehk põrutab lahti. Aga ruumi vähe.
Kui nüüd väga bluffi ei pane, siis korra lõikasin ühe pea maha, sai raami kätte ja ketta ka. Kohe ruumi laialt.
Saab soojendada ja korralike kullinokkadega pusida. Või mutter otsale peale keevitada (ka saab sooja) ja siis keeramisvahendiga.
Ja taguotsa pidurite 6-kandid saatsin pensile, panin tavalise 17-se peaga poldid.
Ja ega see WD-40 mingi eriline lahtisti pole. Parem leota naftase lapiga. Olen kuulnud ka, et Würthi pugeja on hea, aga ise kasutanud pole.
Varu kannatust ja vajadusel kutsu appi slaavi ema- küll lahti tulevad.
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.11.17 17:19
|
|
|
Suruõhu meisel on ka tegija selles olukorras.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 21.11.17 17:41
|
|
|
Kõikide soovitused õiged, kuid jah, teen seda kodus ja pole ei keevituse (kuumutuse) ega ka suruõhu võimalust. Kitsas on tõesti. Ja peale wd40-t
hetkel midagi paremat käepärast polnud lihtsalt. Aga eks annan haamrile valu ja katsun kusagilt torujupi sebida, et võtme õlga pikendada.
Krt, vägisi tekib mulje, et kodus selliste asjadega (õigete vahendite puudumisega) tegelemine lõpeb ikkagi kuhugi remondi kohta viimisega, kus
erinevad võimalused on
|
|
|
operax
huviline
Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: a4 b7 3.0tdi
|
postitati 21.11.17 17:47
|
|
|
Würthi boltex toimib hästi, pead ainult päeva liguneda laskma.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 21.11.17 19:35
|
|
|
Ega ei pea brenner või el.keevitus olema. Ehituspoes peaks müüdama väikeseid gaasipõleteid (balloon pitsiga). Sellisest soojendamiseks piisab. Või
leeklamp. Ja ega punaseks peagi ajama, vahel piisab, kui näppu ligi panna enam ei saa. Võid peale soojust ka külma veega ehmatada. Ja siis uuesti
sooja. Parem oleks ketas eest ära saada pead maha lõigates, sest poldi pea soojendamisest pole kasu. Kuumutama peaks poldi ümber olevat metalli. Muidu
võib pea otsast ära keerata. Ja kui murdub käändtelje või silla korpuse lähedalt, siis tuleb keevitama või puurima hakata. Pole lihtsalt millestki
nokkadega kinni hakata.
Aga lahti need tulevad. Ja uutele poltidele pane vahele/peale kas tõrva või läbitöötatud õli. Tulevikus lihtsam lahti saada.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 21.11.17 20:21
|
|
|
Lihtsalt aruteluks kui selliseks. Auto sai ostetud pojale esimeseks liikuriks? Päris mitu teemat tekkinud seoses erinevate probleemidega selle isendi
kohta.
Kas poleks mõistlik tal endal lasta autoga mässata, seda remontida ja lahenduseni jõuda? Äkki isegi õpib midagi.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 21.11.17 20:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Lihtsalt aruteluks kui selliseks. Auto sai ostetud pojale esimeseks liikuriks? Päris mitu teemat tekkinud seoses erinevate probleemidega selle isendi
kohta.
Kas poleks mõistlik tal endal lasta autoga mässata, seda remontida ja lahenduseni jõuda? Äkki isegi õpib midagi. |
Poiss on õhinaga kogu aeg asja juures ja aitab kas tuld näidata, võtmeid kätte anda, kannatab mu slaavikeelseid sajatusi, jne... Aga kuna ta hetkel
veel 15a., siis (eriti pidureid) ei lase ma tal küll puutuda, sest need pidurdavad auto kinni ja pole mulle jamasi vaja.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 21.11.17 20:56
|
|
|
Pneumoga sain kvaliteetkuuskandiga 3sec ja seest asi ümar. Lahti ei liikunud midagi. Jõuõlaga jõuad ilmselt samasse punkti. Mingi leotamine siin väga
ei aita kuna sinna lihtsalt ei roni midagi vahele, ainus on kuum ja siis hoida pinge all ja pisut vasaraga aidata, et asi ennast lahti ehmataks. Mul
on piisanud gaasiga jootekolvist, millel põletiots samuti kaasas. Mingit leeklampi pole küll vaja läinud, millega pool garaa˛i hiljem soe . Freezerit olen kah erinevates kohtades koos kuumaga kasutanud, aga ei oskagi
öelda kummast siis rohkem kasu on olnud.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 22.11.17 12:06
|
|
|
Mis auto? 4wd võid fwd?
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 22.11.17 16:31
|
|
|
Asi päädis siiski õnneks sellega, et toruga jõudu juurde andes, käis krõks ja polt(id) lahti.
Suured tänud ka foorumlasele yakuzza2-le, kelle käest sain toimiva supporti komplekti (kolvi kumm oli küll juba väikese auguga, kuid kolb ise veel
korralik ja liikus kenasti. Homme uus kummitihendite sari (vb. ka kolb) külge ja üritan lõpuks kokku saada, et saaks õhutamisega alustada.
Suured abimehed olid ka kindlasti Stokkerist täna soetatud pudelid .
Samas, kuna autoteemat veel pole ja iga küsimuse peale uut teemat teha ei taha, siis:
1. Mis tagatuledega tegu (mõtlen luugipealseid)...mingi S-i või Audi 90 omad? Kui kellegil parempoolset pakkuda, võib märku anda.
2. Siinseid teemasi sirvides ei saanudki nüüd täpselt aru, kas kellaga spidoploki vahetus tahhoga vastu on plug´n play? Pistikud olemas? Samas, kui
vahetuseks läheks, kas keegi teab, kes odonäidu õigeks keeraks? Tahaks, et ÜV jookseks ikka õigete numbrite järele
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 23.11.17 16:21
|
|
|
Tagapidurid nüüd enam-vähem korras ja poisi abiga ka õhutatud. Külge läks siiski mu enda support ja uus kolb koos tihendisarjaga (va. kässari
tihendid), kuna minu omal oli kässari toimetamine ikkagi parem, kui ostetud suppordil. Sise kuuskandid sai asendatud Baltic Bolt´ist soetatud kuuskant
peaga poltidega (läheb sinna 1,25x10 sammuga polt). Prooviringid ka tehtud ja hetkel on peaaegu nagu hea juba, ABS toimetab, mingeid värinad,
kiskumisi vms. pole, kuigi kahtlustan ka esipidurite hoolduse vajadust (natukene on pidurid üleüldiselt kanged). Enne kui ilmad ilusamad või lõpuks
garaa˛is nii palju ruumi saan, et auto sisse ajada, ei hakka jamama.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 24.11.17 07:32
|
|
|
See tagatuli peaks USA variandi oma olema.
Auto ise ei pruugigi sealt pärit olla, aga lihtsalt tuuningu mõttes tuled sellised küljes.
.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 24.11.17 08:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
See tagatuli peaks USA variandi oma olema.
Auto ise ei pruugigi sealt pärit olla, aga lihtsalt tuuningu mõttes tuled sellised küljes.
. |
Kas USA-kad, seoses lühikese numbriga, pikemad pole?
Midagi sellist?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 24.11.17 12:22
|
|
|
Lühemaid oli neil ka, see küll coupe, aga ükspäev vaatasin mingit venelaste videot 80st, need onud seal atvasid, et need lühikesed usakad on kõige
ägedam, mida B4-jale külge keerata.
Krt seda teab, vblla mingi aastaarvude teema, v. olid hoopiski 90ne omad.
.
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
|