qqaabz
huviline
Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI
|
postitati 19.11.17 11:40
|
|
|
3.0TDI BMK kütuserõhu regulatsiooniga probleem
001495 - Fuel pressure regulation
P-1063-004- Control range not reached - MIL ON
Auto käitub sedasi, et kohapeal käies mootor lainetab, eelsüüteküünla tuli vilgub, mingi 2min ja siis käib korralikult. Kustutada vead ja proovida
siis 2700pööret ja lööb Limp mode.
Kas viga N290 kõrgesurve pumba küles olev fuel metering valve, kuskil postituses lugesin, et see pidavat tüüpviga 165kw olema, kasutaja vedru mainis
kuskil postituses.
Kui hiljem saan siis lisan ka logi, mina ise lugesin logist välja, et see sama klapp ei käitu nagu korralikult.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.11.17 11:55
|
|
|
N290 on tõesti tihti vigane, enne aga kontrolli hammasrihm üle.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.11.17 11:58
|
|
|
Kas üks klappidest vigane või siis on süsteem metallipuru täis ning vahetusse lähevad kõik pihustid ja kõrgsurvepump.
|
|
|
|
qqaabz
huviline
Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI
|
postitati 19.11.17 12:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kas üks klappidest vigane või siis on süsteem metallipuru täis ning vahetusse lähevad kõik pihustid ja kõrgsurvepump. |
N290 või N276 ?
|
|
|
qqaabz
huviline
Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.11.17 12:11
|
|
|
Sest ta läheb avariire˛iimi ja juhib ainult ühe klapiga peale seda (latirõhu klapiga).
Aga selle pealt ei saa mitte kuidagi järeldada, mis seal vigane on, sample rate liiga aeglane.
Võid ära vahetada pumba küljes oleva klapi. Logi võiks teha kolmanda käiguga kiirendades ning logida vähem asju, et sample rate normaalne oleks.
|
|
|
|
qqaabz
huviline
Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI
|
postitati 19.11.17 12:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Sest ta läheb avariire˛iimi ja juhib ainult ühe klapiga peale seda (latirõhu klapiga).
Aga selle pealt ei saa mitte kuidagi järeldada, mis seal vigane on, sample rate liiga aeglane.
Võid ära vahetada pumba küljes oleva klapi. Logi võiks teha kolmanda käiguga kiirendades ning logida vähem asju, et sample rate normaalne oleks.
|
Hiljem teen uue logi, panen kiirenduse ka peale, panen klappide töö ja pumba surve siis.
Kas pumba küljes olev klapp on koodiga - 059906457 ?
|
|
|
qqaabz
huviline
Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI
|
|
qqaabz
huviline
Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI
|
postitati 19.11.17 14:15
|
|
|
Asi selge, läksin garaazi alla, pumbarihmal kōik hambad maas. Lisan ka hiljem pildi. Tänud Jann. ja prj
|
|
|
qqaabz
huviline
Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.11.17 18:26
|
|
|
Nuvot, siis pääsesid lihtsalt seekord, uus külge ja sõit jätkub. Ma eeldasin, et pumba rihmale ikka pilgu peale heitsid, aga jah... see kõige odavam
võimalikest vigadest
|
|
|
|