Nendel kastidel kõigil alati olnud väände piiraja 380nm ning ka ametlik rating.
Reaalselt ilma mugavust kaotamata kannatab see kast 550nm. Loomulikult mitte stock softiga.
MQB platvormi kangematel 2.0 mootoritel tuleb pea kõigil remapiga 500nm ning mitte ühelgi pole veel probleeme olnud.
Sellest mootorist saab 400kopikatega nm ning 190kw eeldusel, et ta korras on (elementaarsed asjad nagu HPFP tõukur, nukkvõlli romb, mis seda lükkab,
turbo aktuaator vahetatud).
Loomulikult peaks kastile ka softi tegema, kasvõi selleks, et ta libiseks käiguvahetusel vähem, kuid saab käitumist oluliselt parandada.
Ühesõnaga, kui huvi on, siis anna teada. Olen neid autosid palju teinud, ka dünostendis enne-pärast tõmmetega. Võimsusega seonduvat pole ei kasti ega
mootori koha pealt antud juhul karta mitte midagi - lihtsalt tarkvara peab olema nii mootoril kui ka kastil normaalselt tehtud, mitte eBay variant.
|
|